Én se ma írtam..., így egy hét távlatából és az emlékekből derengve, csak annyit tudok mondani Kaszás és dani, hogy legalább sokan szeretnénk egy irányba tartani(politikai szempontból értem).
A mai nap mondom, ha törik, ha szakad megyek egyet..., a vizsgaidőszak elvonási tünetei kezdtek drasztikus hatást kifejteni..., már álmomban brümmögtem.
Jó amúgy az a szuszka..., csak én nem szeretem a két hengert, habár az újabb szögletes vázasoknak Bódis dobbal nagyon jó hangja van, alul szépen húzz, azt a 60.. nem tudom hány lovat meghazudtolva, mikor a mutató viszont már olyan 8-9ezernél van, akkor hiányzik a bizsergés, mint amit mondjuk egy sornégy tud.
Ha marha egyszerűen akarok fogalmazni,akkor az értelmezési képességed nem túl magas. ^^ Respect. Hogy te nem reagáltad le a dolgokat,az a te döntésed. Képzavar? Surmókám,most képzeld ide megint az első mondatom Ha figyelmesen olvastad az akkori hsz-em,akkor talán azt is sikerült belőle kibogoznod,hogy én ezeket az információkat HALLOTTAM. Tényként írtam,való igaz.. Ennek is megvan az oka,mivel nem egy ember állította Mindeddig nem cáfolt rá senki. Ha valamit többen állítanak,akkor azt nem fogom nyilvánvalóan helytelennek tekinteni. Szóval ez az esetlegesen rossz helyről származó információ,nem az én ferdítésem. Szerintem is kár volt visszaolvasnod.. Még nagyobb kár volt ez a megnyilvánulásod. Ezeket már Rider kifejtette. Ne túráztasd magad,és máskor választékosabban írj Mondhatnám ne gyanúsíts meg azzal,hogy hazudok
(Hozzátenném még,hogy ez egy fórum,ergo azt írok,amit épp jólesik,a mögöttes tartalmak már csak rajtam múlnak.)
Na kár volt visszaolvasnom eddig...
Figyelj, nekem meg nagyon jó cimbim aki a kocsit vezette. (Történetesen neki is pont kawája van). Nem tegnap óta motorozik, hanem 10-en sok éve.
Amikor a baleset megtörtént direkt megálltam hogy ne reagáljak ide semmit, szerencsére nem is lett volna okom. A többség már akkor átlátta helyesen az eset körülményeit.
Nálad valamilyen oknál fogva képzavar van, esetleg valami rossz helyről származhatnak az infóid, vagy Te ferdítesz rajtuk, de légyszíves ilyen alá nem támasztott, nyilvánvalóan helytelen állításokat ne közöljél ide, tényként leírva..
Úgy is fogalmazhattam volna ha egyszerűbb akarok lenni, hogy baromi nagy marhaság amit írsz.
Hello!
Jó "kis" körnek hangzik, év elején mikor már nagyon hiányom volt, én is összeraktam 3 féle Tátra-túrát, a legrövidebb olyan 420-440 km volt a kibővített olyan 580 km. Megjárható 1 nap alatt.. Én Brezno környékét is belefűztem (Alacsony Tátra) mert arra vannak még nagyon jó utak..
Amit korábban írtál iglói szerpentin, azt viszont nem ismerem, de jól hangzik. Valamelyik 7végén a Bükk-Mátra helyett, megnézem azt. Hanyas út az kifele Kassáról?
Még egy kérdésem lenne autóproblémával kapcsolatban. Biztos emlékszel rá nemrég kérdeztem , hogy mitől rázkódhat az Suzuki Ignis (1.25 DDIS)....
Azt vettem észre, hogy ha üresben a fordulatszámot felpörgetem pl 2000-ig és ott megtartom, nem marad állandóan 2000-en visszaesik, majd megint visszamegy 2000-re, de közben a pedál meg sem mozdul... és ennek szerintem köze lesz ahhoz hogy rázkódik, csak még azt nem tudom, mitől lehet ez a fel-le ugrálás.
Ki szokott gyulladni a szervízlámpa is,de nem raktároz semmi, mert hiába vittük hibaolvasásra, nem találtak benne semmit.....
Én picit mentem is ott a játszón. Meg tudsz állni, motoron van fék, csak azzal volt bajom, h valakinek meg kellett fogni a motort, míg lehúzom a sztendert,meg fel, mert ugye úgy már elég ingatag a másik lábam. De nem mondom, h lehetetlen, valszeg egy olyannak, aki rendesen tud görizni, sima ügy.
Sajnos ilyen hosszú túrát nem tudok most beválalni, 2 hetes múlt a kisfiam és itthon is kell lenni. De meggondolom, hogy csatlakozok itt Perkupán és Smolnik-ig kimegyek veletek. Köszi
Hali!
Egy ismerősöm kért fel egy Tátra-túra levezetésére, úgy volt hogy vagy 15 motorral jönnek barátai Esztergom környékéről, ezért nem írtam ki nyílt túrának. De a 15-ből lett vagy 4 motor, így páran még beférnek. Pár jó isminek írtam a motorozzon, ők talán eljönnek. Meg innen érdekel egyelőre téged, tehát maximum 10-12 motorral mennénk. Odafelé Stós-Smolnik majd Korompa, Igló, Poprád alatt elsunnyognánk egy völgyben hogy ne főutazzunk, Fel a Csorba tóhoz, itt kis séta, duma, bámulás, majd hazafelé Poprád-Dobsina-Aggtelek. Összesen 450km és kb 11 óra elfoglaltság. Rövidíteni is lehet, ha Poprádnál Hazafelé veszi az irányt az ember, akkor az legalább 3 óra mínusz. Tempó idehaza ahol lehet 110 környéke óra szerint (meglátjuk ki mit bír lehet hogy picit több is lesz) odakint meg az én órám szerint 100. Nincs kedvem az országrablókkal vitatkozni. Vegyes csapat lesz, 750-es Shadowtól kezdve GS500-on át nagyobb túramotorig minden lesz.
Én se ma írtam..., így egy hét távlatából és az emlékekből derengve, csak annyit tudok mondani Kaszás és dani, hogy legalább sokan szeretnénk egy irányba tartani(politikai szempontból értem).
A mai nap mondom, ha törik, ha szakad megyek egyet..., a vizsgaidőszak elvonási tünetei kezdtek drasztikus hatást kifejteni..., már álmomban brümmögtem.
Jó amúgy az a szuszka..., csak én nem szeretem a két hengert, habár az újabb szögletes vázasoknak Bódis dobbal nagyon jó hangja van, alul szépen húzz, azt a 60.. nem tudom hány lovat meghazudtolva, mikor a mutató viszont már olyan 8-9ezernél van, akkor hiányzik a bizsergés, mint amit mondjuk egy sornégy tud.
(Hozzátenném még,hogy ez egy fórum,ergo azt írok,amit épp jólesik,a mögöttes tartalmak már csak rajtam múlnak.)
Aztán széles utat
én is síratom a hondákat....((
Figyelj, nekem meg nagyon jó cimbim aki a kocsit vezette. (Történetesen neki is pont kawája van). Nem tegnap óta motorozik, hanem 10-en sok éve.
Amikor a baleset megtörtént direkt megálltam hogy ne reagáljak ide semmit, szerencsére nem is lett volna okom. A többség már akkor átlátta helyesen az eset körülményeit.
Nálad valamilyen oknál fogva képzavar van, esetleg valami rossz helyről származhatnak az infóid, vagy Te ferdítesz rajtuk, de légyszíves ilyen alá nem támasztott, nyilvánvalóan helytelen állításokat ne közöljél ide, tényként leírva..
Úgy is fogalmazhattam volna ha egyszerűbb akarok lenni, hogy baromi nagy marhaság amit írsz.
Jó "kis" körnek hangzik, év elején mikor már nagyon hiányom volt, én is összeraktam 3 féle Tátra-túrát, a legrövidebb olyan 420-440 km volt a kibővített olyan 580 km. Megjárható 1 nap alatt.. Én Brezno környékét is belefűztem (Alacsony Tátra) mert arra vannak még nagyon jó utak..
Amit korábban írtál iglói szerpentin, azt viszont nem ismerem, de jól hangzik. Valamelyik 7végén a Bükk-Mátra helyett, megnézem azt. Hanyas út az kifele Kassáról?
Még egy kérdésem lenne autóproblémával kapcsolatban. Biztos emlékszel rá nemrég kérdeztem , hogy mitől rázkódhat az Suzuki Ignis (1.25 DDIS)....
Azt vettem észre, hogy ha üresben a fordulatszámot felpörgetem pl 2000-ig és ott megtartom, nem marad állandóan 2000-en visszaesik, majd megint visszamegy 2000-re, de közben a pedál meg sem mozdul... és ennek szerintem köze lesz ahhoz hogy rázkódik, csak még azt nem tudom, mitől lehet ez a fel-le ugrálás.
Ki szokott gyulladni a szervízlámpa is,de nem raktároz semmi, mert hiába vittük hibaolvasásra, nem találtak benne semmit.....
ez meg az előző motorom, régi kép.
tanísd +,hogy ne járhasson így..((
http://www.boon.hu/autonak-csu...
Akkor nem szóltam.
Egy ismerősöm kért fel egy Tátra-túra levezetésére, úgy volt hogy vagy 15 motorral jönnek barátai Esztergom környékéről, ezért nem írtam ki nyílt túrának. De a 15-ből lett vagy 4 motor, így páran még beférnek. Pár jó isminek írtam a motorozzon, ők talán eljönnek. Meg innen érdekel egyelőre téged, tehát maximum 10-12 motorral mennénk. Odafelé Stós-Smolnik majd Korompa, Igló, Poprád alatt elsunnyognánk egy völgyben hogy ne főutazzunk, Fel a Csorba tóhoz, itt kis séta, duma, bámulás, majd hazafelé Poprád-Dobsina-Aggtelek. Összesen 450km és kb 11 óra elfoglaltság. Rövidíteni is lehet, ha Poprádnál Hazafelé veszi az irányt az ember, akkor az legalább 3 óra mínusz. Tempó idehaza ahol lehet 110 környéke óra szerint (meglátjuk ki mit bír lehet hogy picit több is lesz) odakint meg az én órám szerint 100. Nincs kedvem az országrablókkal vitatkozni. Vegyes csapat lesz, 750-es Shadowtól kezdve GS500-on át nagyobb túramotorig minden lesz.
Nagykállóra hogy jutok el? Át kell vergődnöm nyír1en vagy ki lehet kerülni valahogy? ha te sem tudod, akkor nem szóóóótttam, megoldom