Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tetszik hülyeséget beszélni, idén nem voltam, de jó lenne kiugrani a hétvégén. Van valakinek kedve?
Elvileg idén is lesz valamikor.
Akarom mondani addig.
De jó is lenne eddig megszokni a gépet Huhhúú
na ezek vajon mit képzeltek magukról....
2011. május 19-én 141 km/h sebességgel közlekedett Debrecenben, lakott területen belül a képen látható motorkerékpár, a megengedett 50 km/h helyett. 91 km/h-val lépte túl a megengedett legnagyobb sebességet. A közigazgatási bírság összege 300.000 Ft.
2011. május 22-én, Hajdúsámson belterületén rögzítette a traffipax – a megengedett 50 km/h helyett – 141 km/h-val közlekedő motorkerékpárt. 50 km/h a sebességtúllépés mértéke, a közigazgatási bírság 300.000 Ft.
ezzel vajon mi a célja?
hátrányos helyzetüeket (esetleg romák?) kitelepítése bp-ről barakokba?
van gond bőven..
valaki költse már fel ez az embert! így én se fogom fizetniu a hiteleimet..

http://hvg.hu/gazdasag/2011060...
Jóhogy valaki leírta, hogy csak a létszám növelésre fektetik a hangsúlyt nem pedig a minőségre Ez a sok létszám hiányos duma már unalmas, elég lenne ennyi rendőr is csak jogszabályi háttér legyen erősebb mögötte. Pl ha kimegy a yard akkor osztogatja a fülest az idiótáknak, beviszik a gyökereket a tömlöcbe és ott is kapnak. Panasznak meg helye nincsen. Régen miért féltek a csendőrtől? és ők se voltak többen...... De ma látszatrendőrség kell meg volt mondva, csináljunk kirakat bohócokat belőlük, lássa a paraszt, hogy van rendőr az utcán de minek? TEK-szintén minek? van egy pár ismerősöm ott..fogom a fejem, hog y anagy büdös faszverésre kapnak 2x3x akkora fizetést, mint egy járőr, aki 10x többet csinál mint azok ott bent. Ja hogy ez viktor testőrsége..értem már Egy a lényeg viccet csinálnak/tak a rendőrségből és nem a bűnüldözés, bűnmegelőzés, rend csinálás, hogy nem rettegjen a magyar a kissebségtől, hanem a pénzbehajtás a kormánynak, kirakat majmok mutogatása az eus elnökség során, hogy lássa az eu mennyi rendőr van ma magyarországon. Van gond bőven és lehetne oldalakon keresztül fejtegetni, de minek? Mire megyünk vele, úgy is az lesz, amit éppen a hatalmon lévő kormány akar De ez kellett a népnek nem? Hittek a sok mesében amit, minden egyes párt vetít a kampány során......
nekem az új(?) mocimon a védőfelszelszerelés:strand papúcs,poló rövidnaci))

az útolsó-előtti bekezdés érdekes...
http://nol.hu/belfold/20110608...
Igen,ezt gondoltam én is,hogy a becsapódás,törés stb. De csak hozzávetőleg fogja kikalkulálni,és átlagban felé lőnek. Na mindegy 200 vagy 240 már oly mindegy,elég sok mindkettő.
Bassza meg így se jött össze. No majd este.
Kib@szott linkelés...
link
Itt van ni:
http://maps.google.com/maps?f=...
Jászónál ha balra fordulsz, eljutsz a szerpentinre. A túloldalon egy kis kápolna van, ott megállsz s táthatod a szád.
Ha Jászónál Kassa felé mégy, egy dimbes-dombos, hosszú, nyújtott ívű kanyarokból álló út van, széles, jó minőségű burkolattal (de vannak benne szarabb szakaszok). És ugye ott van a Kassától északnyugatra Igló felé menő út, ami Kassa után igazi motoros paradicsom. Széles, tiszta jó állapotú szerpentin, fölfelé két sávval, amin sokszor lehet mindkét sávot igénybe véve igencsak elborult tempóban is motorozni. Nem véletlen hogy a szerpentin aljában a vasúti átjárónál lévő büfé parkolójában rendszeresen alig férni a motorosoktól.
A balesetnél elég pontosan meg tudják állapítani a becsapódáskori sebességet az alkatrészek torzulásának a mértékéből, a féknyomokból pedig a haladási sebességet tudják ezek alapján kiszámítani. Nem teljesen pontosan, de elfogadható pontossággal.
A balesetet a motoros nyakába fogják varrni ha jelentősen túllépte a sebességet, asszem 50%-os sebességtúllépés esetén a felelősség azé, aki a sebességével megtévesztette a többi közlekedőt. Bármennyire is szokják mondogatni egyes motorosok hogy számoljon vele az autós hogy főúton nem 90-nel hanem 200-al jön a motoros.
A cordura sem mindenható, értelemszerűen épeszű túratempó mellett tud megvédeni, 200 körül elfirkálva akár meg is olvadhat. De aki annyival jár-kel a nagyvilágban, az vegyen bőrt.
Basszus Rider, én azt nem tudom, merre van, de, ha te ennyire csíped, biztos jó kis hely lehet.
Könnyen megeshet, hogy összefutunk még valahol a környéken. Mondjuk, jó lenne lemenni a tóhoz is, mert eddig még mindig csak az útról bámészkodtam befelé.
Gore-texre gondoltam Volt itt fent olyan kép,hogy beleolvadt a gore-tex gatya a lábába Nem tudom,hogy csinálták,mert elvileg az is nagyon jó,csak esés után viseltebb,általában kuka.
Nekem bőrcumóm van,abban nem forognék,szerintem.
Oké,értem,hogy a rendőrnek hiszel,erre nem is mondtam semmit.Én is neki hiszek. Annyit írtam,amit tudtam,és ennyi.
Azt meg nem tudom,hogy mivan a motorral törésnél,azt pont kérdeztem,mert ilyen legenda terjeng Mellesleg akkor miből tudják olyan pontosan, hogy mennyivel ment? Nem kötekedésnek szánom,csak érdekel A tanuk is behaluznak mindent. Mondjuk a 100m csúszás az kemény. Úgy tudom most megy a per,hogy ki volt a hibás stb.
A rögzíti a cucc pedig egy érdekes szintén urban legend kategória sztem. Tlán van benne lassulásérzékelő szenzor? vagy törésérzékelő? Vagy bármi más? Személyautónál még csak-csak mert ugye ott az autónak tudomása van arról hogy épp baleset történt (megvannak hozzá s szenzorok) de mocin max akkor "rögzülhet" a tempó szvsz ha az ütéstől megszorul a műszerfalban valami. Digit műszerfalnál meg még érdekesebb a történet, meee ugye amint megszűnik a feszültségellátás, abban a pillanatban eltűnik az LCD-ről minden. Ha megint ráadod, leteszteli magát és csak az össz kilométer (meg a napi számláló) az ami a kikapcsolás előtti értékeket mutatja. Amennyiben nem szűnik meg az áramellátása, akkor meg a szenzortól érkező jel alapján mutatja a sebességet. Persze ha van benne a légzsákvezérlőhöz hasonlóan nyúlásmérő bélyeg, akkor elképzelhető hogy rögzíti a sebességet, csak akkor meg a kérdés az, hogy menni ilyen bélyeg van benne? Minden lehetséges irányból történő ütés méréséhez nem 2db kell.
Esetleg egy baleseti jegyzőkönyv attól az ismerőstől?
Addig pedig ha nem haragszol inkább a helyszínelést végző rendőr kollégájának (aki történetesen ismerősöm) hinnék. Addig míg vele nem beszéltem, azt se tudtam hogy rendőr volt a csávó.
Mi ég rád ember? Te látod amit leírsz vagy csak hallgatod a fasságot az urban legendekről a parkolókban? Nézd már meg a MotoGP-n amikor nem éppen utcai tempóban elcsúsznak vajon forognak-e, vagy próbálnak a seggükön/hátukon csúszni! Ha ők nem forognak akinek ezt tanítják, akik életükben párszor elfirkálnak, akkor lehet neked se kéne. Míg az egyik esetben valamelyest ura vagy az eseményeknek, fetrengve könnyen elveszíted az események felett az irányítást (abból a kevésből ami csúszva még van). Persze aki műszálas naciban vagy protektor nélküli farmerban motorozik és úgy firkál annak mindegy hogy beleég a bőrébe a műszálas ruha (nem tévesztendő össze a cordurával!) vagy össze-vissza töri a kezét-lábát, mindkettő sokáig fog fájni.
Persze az én infóm kicsit elfogultabb,mert ismerőstől származik..
Ha te mondod. Olyan sok dolgot nem tudok. Ezeken az újabb vasakon csapódásnál az akkori sebességet rögzíti a cucc,nem?
(Amúgy annyit tudok,hogy motorral pattogott,mindene eltört,és a szívét átnyomta a bordája. ) De a lány túlélte,nem?

A ruha elvileg sokat tesz. Persze nem nyaktekerés ellen. Ha meg csúszol,utána forogni kell,mert rád ég a gönc.
A régóta mocizás meg nem kortól függ,szerintem. Ha valaki 22 éves,de már 6 évesen motorozott.. Persze nem Hayabusával kezdte,viszont fokozatosan haladt.

Volt egy másik stunter is.. Nézők előtt tette magát,elvileg nagyon penge volt,sokan keresték is. Valamit elrontott kerekezés közben,kiment alóla a gép,ő meg fejjel beleszaladt egy épület sarkába.
Ja! Dobsinánál nincs messzebb, de motoros szempontból sokkal értékelhetőbb a Stós-Smolnik szerpentin. Erősen hasonlít a Bükkre, csak sokkal jobb az út minősége!
Dobsina is útbaesik, igaz csak visszafelé. Olyan 4-5 óra tájékán saccolom az odaérkezést.
Nobazzz... Vasárnap jómagam is készülök Dobsinára, de ez az út csak ebéd után indul harmad, vagy negyedmagammal...