Háát igen, az első szerelem egy 80 ccm3-is kis csopper volt aminek rózsaszín tankja volt . kemény 50 ezerről alkudtan 48-ra,hogy tankolhassak bele 2-ért! és miután kb egy év alatt 150-et ráköltöttem elcsodálkoztak rajta a Yamaha szalonban. Emlékszem a tulaj rögtön elkérte egy körre, mondván sok Yamahán ült már de ilyen gépen még soha! Éver, hónapra, napra egyezett a szülinapunk a motorral de végül megváltam tőle mindketten 20 évesek voltunk.Felújításkor:fúrás,dugó... összeszerelés után néhány rúgás szívatóval, gyújtás és pöccre indúlt,még alapjáratot sem kellett állítani. Igazán lenyűgözött a Japán technika és maradtam a márkánál. Ez a rövid történet .
Hohóóóó még egy szenvedélymotoros Jó tudni, hogy nem csak én gondolom így Az én vizsgázós fazerem nagyon rángatós volt, alacsony tempónál nagyon zavart, olyan volt a gáz, mint egy kétállású kapcsoló. Vagy húztam vagy nem, de a kettő között semmi. Bezzeg itt van a kis kawa, karbis és olyan lehellet finom, hogy nemigaz.
Hmm, nem vettem ezt észre, bár a motorfék valóban odafigyelést igényel lassú kanyarnál. Mikor vettem a mocit sokat filóztam a Honda Hornet mellett,de nem voltam kibékülve a buborék műszeregységgel és a szivarvég kipufogóval.Pedig ódákar zengtek,hogy milyen kifinomúlt a vetélytársakkal szemben( Yamaha, Kawasaki,Tryumph) az új elektronikus gáz! A honda mellett szólt a forított teló is,de ez sem zavart annyira mivel már az előző motorom vásárlásakor(ttr 250) is nagyon kacsingtattam a "fazékra" csak pénz hiányában nem ment a dolog! Viszont a modellfrissítés évében az Fz6 s2 kapott egy korábbi évjáratú R1-es féket előre, Fz1-es műszeregységet ami a kedvencem a motoron, és új kovácsolt alu lengőkart hátra!Ja és a színe Na ez az ami örömfoltot hagyott a gatyámba! Mikor az ttr-t vettem az orrom előtt adtak át egy új Fz6-ot még az első szériás, fejidomos változatot, csorgattam is a nyálam rendesen és elhatároztam hogy ezt az érzést megszerzem magamnak! Nem bántam meg persze a választást és a gázra visszatérve én nagyon szeretek egykerekezni amihez érzékeny gáz kell és ezzel nekem nem volt bajom soha!
Reméljük, hogy szép hangja lesz. Ha kész lesz, majd csinálj róla videót! Kíváncsi vagyok a hangjára Egyébként neked nem rángatós a motorod? Csak azért kérdezem, mert én egy Fazerrel vizsgáztam, csak az fejidomos volt és úgy rángatott, hogy nemigaz. Rutinozni szar volt vele, pici gázra rúgott egyet, ha meg elvettem, akkor becsuklott a motorféktől.
Két darabban van, ki van tisztítva, a végcsöveknek kell még egy kicsit kitágítani a régi lyukat, aztán mehet össze. Nem sietős a dolog annyira. A lényeg, hogy szétszedtem, ha nagyon unom majd magam két ünnep között bejövök a szervízbe és összerakom. A hegyesztést lehet,hogy másra bízom én abban koránt sem vagyok profi,viszont van a cégnél egy ezzel foglalkozó csapat és ők majd megcsinálják nekem! . Kicsit félek, hogy vacak hangja lesz,bár egy ismerősnek a 636-osa is ilyen "herélt" dobbal megy és annak szép hangja van.
Milyen teljesítményű izzó van benne? Hol lehet beszerezni ezt a világító berendezést? Lehet csak az lenne a legjobb ha vennék egy Acerbis fejidomot meg hozzá egy ilyen fényforrást. Igazából más lehetőséget nem nagyon látok.
Igen azt tudom, hogy az XT fénye elég gyengusz. Tavasszal bementünk Debrecenbe haverommal .IMI.-vel (biztos tudod ki ő) és hazafelé már sötétbe jöttünk. Csórikám egyszer kétszer majdnem letért az útról. Aztán beleragadtam a seggébe és világítottam neki is a kawáwal.
Húú bassza meg de jó hogy ezt pont mutattam akkor. Már már kezdtem volna lassan megrendelni a polisportot, és 60/55W-os izzót akartam belerakni. Gondoltam is rá, hogy lehet majd elolvad, de akkor ez már biztos. Valami javaslat, egyéb felvetés? (Persze azon kívül, hogy este ne motorozzak.)
A második polisport egy lófasz, gyárilag sima buborékizzó van benne, én belemókoltam halogént, amitől természetesen megolvadt az egész vacak szar...az acerbis meg a kis tükrös kirakatmegvilágítókkal szintén csak látható leszel, de nem látsz.
Amúgy meg szép napot mindenkinek!
De ilyenkor hol van a globális felmelegedés?
Bukó: Icon Mainframe Skull L-es méret, D gyűrűs, gyorszáras plexi, matt fényezés. (30ezer)
Bőrcucc: Spool Alberto 2részes L-es méret, kivehető thermo-bélés (65ezer)
Kabát: B-star cordura L-es méret (5ezer)
Kesztyű: Spada kék-fehér bőrkesztyű, M-es méret (6ezer)
Csizma: FLM fekete női 40es (10ezer)
Esetleg valakinek valami?
De nemezért.
Valami autósboltban vettem, de azóta sem láttam ilyet.