Nekem meg kellene egy olyan rozsdamentes rendszer!
Gyönyörű ahogy változik a színe
Az a baj hogy vagy 80 forint!
De ha már vennék olyat vennék ami rövidebb és vastagabb mint a gyári!
Nekem a vizsgán a motort be se kellett vinni a csarnokba, kiment a faszi a parkolóba és rátette a matricát a rendszámra
Szal nem kell beszarni!
Ha meg kérdeznék akkor katalizátor, és így kevesebb a károsanyagkibocsátás
Vagy valami hasonló baromságot elszólsz ott és kész!
Az újratervezett PowerBomb egy négyütemű fejléc tartalmazza FMF szabadalmaztatott PowerBomb modult a pontos helyet a kezdeti szakaszban a fejléc. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Elhelyezésével ez a "bomba" az egyik fő pontja a rendszerben, nagyobb teljesítményt és áramlása révén valósul meg bővítése és összehúzódása a kipufogógáz Sonics a rendszeren keresztül. Result is a flow increase of nearly 10%! Eredmény egy áramlás növekedése közel 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity. A külső kamrában a Powerbomb lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös és földi mentése magasabb sebességre.
Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). Ezen kívül a PowerBomb egy "pre-hangtompító" a fajta, amely segít csökkenteni a kerékpárt hangkimenet azáltal, hogy több hangelnyelő felület a hang közepes (kipufogó gázok). On some models, you can choose between a moto or supercross version. Egyes modellek között választhat, vagy a moto Supercross változat. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range. A Supercross verzió tervezték több alacsony és közepes hatótávolságú, ahol a hatalom moto változat középpontjában a közép és felső fordulatszám tartományban.
A Power bomba egy négyütemű fejléc rendszer, amely magában foglalja FMF szabadalmaztatott Power Bomb modul egy pontos helyét a kezdeti szakaszban a fejléc rendszer. Elhelyezésével a bomba ezen a ponton a rendszer, nagyobb teljesítményt és áramlás eléréséig.
A Power Bomb csökkenti a hangkimenet, mert nagyobb felület a kipufogógáz váljon által elnyelt. Felületének a perforált mag hagyja, hogy a hang kijáraton a szűkítő acélgyapot csomagolási és azután lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös, és a földi biztonsági mentést.
Az FMF Power bomba lényeges szerepet tölt teljesítmény növelése révén a tudományos áramlási tulajdonságait. Bővülése révén és a kipufogógáz-összehúzódás Sonics a rendszeren keresztül, az áramlás-kal növekedett közel 10%.
http://cgi.ebay.co.uk/suzuki-d...
mert nekem is nagyon bejön
dehát be kell hogy érjem az ilyen tuning okkal
Gyönyörű ahogy változik a színe
Az a baj hogy vagy 80 forint!
De ha már vennék olyat vennék ami rövidebb és vastagabb mint a gyári!
de am ti láttok benne valami értelmeset ? :D mármint hogy szerintetek megéri ? én szerintem igen mert minden crosson látom
Szal nem kell beszarni!
Ha meg kérdeznék akkor katalizátor, és így kevesebb a károsanyagkibocsátás
Vagy valami hasonló baromságot elszólsz ott és kész!
szerintetek ?
brekinek az XT-n ?
ne már
akkor én csinálok a drz-re
csak lehetnem gyárit kéne barmolnom
Az újratervezett PowerBomb egy négyütemű fejléc tartalmazza FMF szabadalmaztatott PowerBomb modult a pontos helyet a kezdeti szakaszban a fejléc. By positioning this “Bomb” at a key point in the system, increased performance and flow is achieved through the expansion and contraction of exhaust sonics through the system. Elhelyezésével ez a "bomba" az egyik fő pontja a rendszerben, nagyobb teljesítményt és áramlása révén valósul meg bővítése és összehúzódása a kipufogógáz Sonics a rendszeren keresztül. Result is a flow increase of nearly 10%! Eredmény egy áramlás növekedése közel 10%! The outer chamber in the Powerbomb allows the air to expand, cool and ramp back up at a higher velocity. A külső kamrában a Powerbomb lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös és földi mentése magasabb sebességre.
Additionally, the PowerBomb is a “pre-muffler” of sorts which helps to lower the bikes sound output by providing more sound absorbing surface area for the sound medium (exhaust gases). Ezen kívül a PowerBomb egy "pre-hangtompító" a fajta, amely segít csökkenteni a kerékpárt hangkimenet azáltal, hogy több hangelnyelő felület a hang közepes (kipufogó gázok). On some models, you can choose between a moto or supercross version. Egyes modellek között választhat, vagy a moto Supercross változat. The supercross version is designed for more low to mid-range power where the moto version is focused in the mid to upper RPM range. A Supercross verzió tervezték több alacsony és közepes hatótávolságú, ahol a hatalom moto változat középpontjában a közép és felső fordulatszám tartományban.
A Power Bomb csökkenti a hangkimenet, mert nagyobb felület a kipufogógáz váljon által elnyelt. Felületének a perforált mag hagyja, hogy a hang kijáraton a szűkítő acélgyapot csomagolási és azután lehetővé teszi a levegő bővítésére, hűvös, és a földi biztonsági mentést.
Az FMF Power bomba lényeges szerepet tölt teljesítmény növelése révén a tudományos áramlási tulajdonságait. Bővülése révén és a kipufogógáz-összehúzódás Sonics a rendszeren keresztül, az áramlás-kal növekedett közel 10%.