Hali! Miskolc kornyeken (50-80km-en belol) mit erdemes megnezni?
Par het mulva mennenk arra ket napra, de meg egyikonk sem jart arra. Legyszi irjatok mar par latvanyossagot, esetleg jo kajaldat, szallast.
Koszi, udv
Kutyacsontot majd meglátod, hogy kell-e, én feltekertem a közepét 4es állásra, az elejébe pedig nem 30 hanem 40mm-es spacert raktam, és a gyári 10w-s olajat 15ösre cseréltem! Na így megszűnt a hintázás, stabil féktávon és kanyarban is! Előtte nekem is túl sokszor leért a lábtartó, mióta ezeket megcsináltam vagy 4szer 5ször sikerült megkarcolni az aszfaltot... szóval tényleg jó! Kézvédő még nekem is hibádzik mert baleset óta csak az alu merevítő került vissza, de mindenképp kell! Hasznos, nekem bizonyított és esőben hidegben is nagyon jó! Nekem ugye 2007 előtti van, tied fiatalabb, de ha nem változtattak akkor az első fékkart érdemes "tuningolni"; elég szarul van megoldva gyárilag, ugyanis (nekem) a kar és a munkahenger dugattyúja között volt 2-3mm távolság, ezért volt egy indokolatlan nagy holtjátéka a karnak! Na én leszedtem a kart, belefúrtam, menetet bele és egy pici csavart beletetekertem, aztán leköszörültem a csavar fejét addig ameddig kellett, így megszűnt a holtjáték és sokkal jobb lett a fék érzésre, nem kell azóta "koppanásig" húzni! Szóval ezt érdemes megcsinálni, és egy bukógomba is ajánlott, XT klubosokbnál ööö Pénzes ....... (nejuteszembe (talán Zsolt), narancs XT) érdeklődhetsz 5e pénz volt egy pár, menetes szárral mindennel!
Szépen megtört, de a lényeg, hogy csak optikailag és idomok sérültek nem pedig a futómű, blokk, hűtő, stb.
Fainul néz ki a gépsas
Egy haspáncélt szeretnék rá vagy egy bukócsövet meg kézvédőt és csókolom
Aztán mikor már jobban megismerkedtem vele kutyacsontot cserélni meg az első telóba tenni ilyen cuccot. Ezektől magasabb lesz a gép állítólag és nem fog leérni a lábtartó ha mélyebbre sikerül dönteni véletlenül
Bár ez a veszély engem még nem nagyon fenyeget, ezért is csak távoli ötlet majd jövőre a dolog.
Gondolom már felfedezted, http://www.xt660-club.hu/ de a tuning kézikönyvtől kezdve a gyáritól olcsób klubos dolgokig rengteg hasznos dolog van itt ;) nem beszélve a társaságról!
Mutatok pár képet én is :S :( sajnos szezon elején elcsúsztam, a lehető legszerencsétlenebbül! Bükkbe a tárkányi részen, odavisszáztunk, 4körnél felfelé egy addig tiszta kanyar kavicsos volt, és egy éles kő valahogy belefúródott az gumimba, nem is esett ki és elment az eleje :S és a legrosszabb, hogy felcsúsztam a szalagkorlátra; szerencsére minden fontos dolog épségben maradt de esztétikailag borzalmasan nézett ki az XT, de most már szebb mint volt :) sőőőőttt, azóta egy űűberkirály Horvát nyaralást is lenyomtunk :) https://picasaweb.google.com/1...
Egy XTnek minden sportdobbal jó hangja van XD :D :D Am jaja, borzasztó drágák ezek a csövek :S én szerencsére már azokkal vettem és a gyárit is megkaptam hozzá... nekem finster van, remus bilétával; mert a finster nem street legal és a remushoz van műbizonylat... De ha esetleg nem jön be a Leo, Migléczy Márk farag neked rá jó áron dobocskát ;) hallottam már pár motoron a dobjait, és most barátnőm GSére is csinált (most rakódik fel, szóval ha kész nyilatkozok az eredményről), szóval elpasszlod a leót és probléma megoldva! De jó lesz az!
150 alatt nem találtam dobot.
Lett volna 110-ért, de ezekhez meg nem volt összekötő cső ami megint vagy 25 ezer.
Ennyi pénzt a fa..szom fog kiadni azért, hogy legyen hangja a motornak
Ez 85 ért volt összekötővel egy sráctól. Kiveszem a tompítót belőle és biztos jobb hangja lesz, mint a gyárinak. Fognak hallani, mert most zéró zajjal működök
Aztán egy darabig elég ez, ha meg nem fog tetszeni a hangja ( amit kétlek azért, de majd nyilatkozok ha rajta lesz) elpasszolom ezt és belepótlok egy másikba.
Nézegettem videókat x3 dobokról xt660x-en 5.1-en hallgatam és nem volt másabb, mint a többi.
Mindegyiknek más volt picit a dorombolása de élőbe nyilván más.
Par het mulva mennenk arra ket napra, de meg egyikonk sem jart arra. Legyszi irjatok mar par latvanyossagot, esetleg jo kajaldat, szallast.
Koszi, udv