Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem sok motor tetszik, de valahogy a Daytona az, amire úgy nézek, hogy kéne is és erre van valós esély. Kevés van belőle, egyedi a 3 henger miatt stbstb. Szóval pont az, amit én egy motorban keresek: karakter, egyediség és teljesítmény.
az jó, én nem tudom, sose hallottam még. Csak így van sportmoccból, h első az R6, utána meg a 600as cibi, asszem 2004es, aminek még szürke a segggeeeee, meg a triumph d 675.
Jóféle Még három év, de úgyis veszek egyet, aztán gogo repedtfazékhang. Viccet félretéve tényleg úgy szól, mint egy szétreszelt tuning wartburg
fhuuuuuuu az nekem is tecccőőőőős
:)))
Kell mán neked XT 660 Hogy is mennék én azzal? Baaaaaaaaadadadadadabaaaaaaaadadaadadadabaaaaaaadadada. Tiltás hátán tiltás Kicsit hamar tilt szegény Am nekem egy Daytona 675 jöhetne
A vágyódás az mindenkinél megvan Mentem már kanyargós részen Kolten gixer600ával, jó is volt, de szerintem még sok lenne nekem. Direkt ismert terepen cseréltünk egy kicsit (megint a szokásos kör), aztán furcsa volt, a derékszögű balosba a szokásos 175-180 helyett 210zel érkeztem. Teljesen más az a motor, nekem az élmény rovására menne egy darabig az tuti, mert vissza kéne fogni magam. Az a legrosszabb, hogy alig lehet neki gázt húzni kanyarból, mert feljebb és közelebb van a kormány, nem érzem annyira, ráadásul úgy elkönnyül az első kerék, hogy az egy kicsit para.
Nahh végigolvastam a mai termést és indulok mechatronikára :/ akkoris akárki akármitmondd, kell egy 660as XT mert megőrülök!
Én már nem is mondok semit
Jó, persze tudom én is, hogy nem kell még nekem váltás, csak hát a vágyódás... De amúgy én is ennek vagyok híve, hogy nem csak az egyenesekben kell gyorsnak lenni, hanem a kanyarokban is. Mindig szoktam is mondani, hogy nyugodtan kritizálják a vezetési stílusomat, mert abból mindig lehet tanulni. Tudom, hogy közel sincs olyan rutinom, mint Rossinak, de igyekszem...
Na ez már ütős.
Nolám, hosszú idő után megint két sárospataki a fórumon
Egyik nagyobb birkacsorda mint a másik.
Erről van egy vicces történet: egyik barátom Debrecenben tanul, van egy ismerőse, aki motort akar venni. Azt mondta, hogy vitték már sok, nagy motorral meg ment is már sokkal. Nem tudja eldönteni, hogy 600ast vagy 1000est vegyen, de inkább az 1000 felé hajlik. Hát haver gondolta kicsit helyrerázza a srácot, mert tuti kinyírta volna magát. Igen, vigyázat EGO veszély, megmutatta neki a szokásos körös videómat. A gyerek nem tudta, hogy milyen motor, haver csak a végén mutattam meg neki, jött a szokásos: "ez négyszázas?!" Hősünk kedve egy kicsit elment az ezresektől és azóta 125ben gondolkodik első motorként.
Nekem is szokták írni (most is kaptam egy ilyen komit épp vipen) h mért R6ot karok, az lószar, akkor már R1.
pffff......
Érdekesek
A másik meg az, h minek nekem motor, inkább biciklizzek
Tehát aranyközépúúúúúút, R6
fhu .... én már néztem régebben is a te képeid.... annyira jók!
Nekem is nagy álom, h egyszer, ha majd lesz egy nagyobb motorom, akkor legyen róla képem a világ összes táján
Az annyira ....... ... huh nagyon jó lenne!
Ezt én is igy gondolom ahogy irtad. Itt mifelénk van pár elcseszett kemény legény akiknél ez a mottó: "1000 alatt nincs motor, egy 600-ast simán kilehet motorozni utcán" Mindig is tudtam, hogy hülye az aki nem normális. 1000-es gépet max flancolásból vennék.
Kinek nem?
Nagyon tetszenek a fényképeid!
Hát ha nem vagy Talmácsi Gábor és Ben Spies elcseszett zabigyereke, akkor nem 4 hónap alatt a motor erejét lehet megszokni szerintem. Ezután következik az, hogy már félelem nélkül tudsz vezetni. Kinőni egy motort kell 2-3 szezon, de van olyan motor, amit egyszerűen utcán már nem lehet kimotorozni, már a 600asokat sem. A 400 még talán éppen éppen belefér, de pehelysúlyúként az én gépem sem az erejéről, hanem a kanyarsebességéről híres. Van egy olyan érdekes tapasztalatom, hogy a gázt mindenki tudja húzni, mint a süket, kanyarodni már jóval kevesebben tudnak értelmesen, fékezni meg aztán alig pár ember. Koltennel mindig ezt játszottuk Elment előre a szokásos körön, kanyarokban szépen araszoltam fel rá, de mindig kijött, hogy kétszer annyi lova van, aztán a derékszögű balosba ő szépen becsorgott motorfékkel, én még nyélgázon elzúztam mellette, rányúltam a fékre és összevissza keresztben érkeztem meg a kanyarhoz, de kurva jó volt Szóval az én véleményem az, hogy meg kell tanulni a gázhúzás mellé kurva jól fékezni és kanyarodni, ha minden meg összefűzve és abszolút nincs már meglepetés, úgy rakod a motort, ahogy akarod, na akkor mondhatjuk, hogy kinőtted.

Persze lehet, hogy ez teljesen hülyeség, amit leírtam. Valaki mondja meg, ha így van
Csongrádon csak csontot rágnak, Vácon se vicces a helyzet
Budán dudálnak, Pesten lesnek, Debrecenben meg ecetet esznek,
baj van nincs kaja Baján sem, Szerencsen is lencse a pecsenye
Kemecse átjár Demecserbe, nagy szerencse már három cseresznye
Mi legyen Pécsen a pékségben, ki tojjon tojást térségben,
az egy túlélő kalocsai kacsát megette a jérce Csillebércen
kééész
Ezzel én is igy voltam és még sokan igy vagyunk. Én 2007. ápr. 28.-án vettem a kicsit és már júliusban nézegettem milyen zxr 400-ast kéne venni. 3 hónap mindössze.
Ez az érzés ismerős nekem, és nem próbáld megmagyarázni, mert nem lehet. Megtaláltad a 250es kisninja lelkét, azért hiányzik ennyire, szeretted. Én ugyanígy vagyok az MZ-mel. Majdnem 4 évig volt meg, imádtam, ismertem minden csavarját, összeraktam volna becsukot szemmel. Annak a motornak is lelke volt, nagyon megszerettem, igazán ő volt az első igazi motorom. És szégyen nem szégyen, úgy sírtam, mikor elvitték, mint még soha. A csávónak a lelkére kötöttem, hogy csak úgy viheti el, ha vigyáz rá, mert ő a szemem fénye. Hiányzik azóta is nagyon, hátha egyszer még mehetek egy kört vele. ETZ125
A csoki csiklós picsák a csúcson,a csöcsös, csocsós csajoknak csá
a csecsenek elleni csocsó mecssen a csehek a cseleket jól csinálták,
Nyírágyháza Liverpool, félidőben 9-0
Az enyém 12.500-nál tilt, szóval nekem a 10.000-es fordulat az ami tetszetős...
Nekem 4 hónapos a motor és a jogsim de már most azon gondolkozom, hogy kellene egy zx6r, vagy egy z750... Normális ez? Ki lehet nőni ennyi idő alatt egy motort?