egy csavart megfordítani, vagy egy CBR váltót szétszedni nem ugyan az.. nekem van vele egy személyes tapasztalatom amit itt nyilvánosan nem írok le De ha érdekel privátba elmondom..
Az öcsém HONDA -jának a karbisorát ill. a futóművét. A József Attilán lévő HONDA -nál, tán a VILKER csak tönkrebaszták. Valami szar csavart fordítva raktak rá a karbisorra, az meg az istennek sem akart indulni, csupán a 20-21 . indításra. Zoli rendberakta, kb fél óra munkával, azóta semmi gond. Hidegen is pöcc röff.
Minden megoldható, de egy letépett sárvédővel meg úgy néznék ki, mint akinél beleszartak a ventillátorba.
Így sem vagyok egy szívderítő látvány, nem kéne már tetéznem a dolgot.
Komoly kapagép volt. A part tetőn egy kb 50 cm-es padka ,az már függőleges volt.
Jó, oké, hogy csörlővel, de akkor is meghazudtolta a fizikát.
Nagyon kemény volt.
http://youtu.be/anmAD6xmpZo
Ez az új banda zene stílusa?
http://youtu.be/wv9P31qh7O0
Így sem vagyok egy szívderítő látvány, nem kéne már tetéznem a dolgot.
Jó, oké, hogy csörlővel, de akkor is meghazudtolta a fizikát.
Nagyon kemény volt.