Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a francba hogy eggyik linked sem jön be pedig kiváncsi lennék mi lehet az
6kor kelek, buzi meló de mindig fennvagyok vagy 4ig addig ráérek trécselni, ha gondolod/gondoljátok
látom a jobbak még nem alszanak...tettem fel képeket a M&CS oldalra...esetleg...
na mi van?mindenki meglépett?én még iszogatok
Nekem nagyon fontos lenne a a keró és hpogy ne kelljen baszakodni hogy rákuplung meg basszam szét az egész motort, olyna szépeket látok kerekezni hogy cska simán gázra szépen lassna jön fel az eleje és még a hideg is kiráz olyankor. Hát igen a nyomaték ami innen hijjjányzik cseppet
Lehet a gabesszal akadtál össze...............
févig/végig
akkor Te is figyeljééé...ottan!teszek fel Neked valót!
megértelek..ha oda kerülsz
engem sem izgat a végsebesség, najó azért 250 felett azért illene mennie de eztsem azért mondom hogy én éjjel nppal annyival mennél csak azért mégis a feeling meg a tudat hogy azért csak gép ami alattad duruzsol. és igen énis erről bezsélek a nyomaték és gyorsulás.Nekem a 400as levan áttételezve elől, itt egerbe lámpára indultunk egy 1000rr repsolos sráccal ő 2be gázra húzta fel mellettem , én févig shiften mentem de sztem már 3at biztos beleváltottam amíg ő lazán kerekezett sőt még a végén el is húzott kb 50métert. Na itt kezdődik az erő
Köbcenti zsotiiiiiiiiiii vágod?ott a másik oldalt.
ha még nem vagy álmos írok én amúgy se dolgozom holnap.meg semmikor se...
szóval nekem nem igazán a végsebesség a lényeg,hanem az erőtartalék.bármikor tudjál előzni,hirtelen gyorsuljon..ez sokszor még életet is menthet.
hát ez az sebesség nyomaték lóerő mentem már ezressel 600assal 400 125 mindenfélével kivéve 750essel, de rengetegen mondják 1000 ígynagy úgynagy amúgynagy vadállat stb stb. Én elhiszem de nekem az a motor ami 100nál gázra hanyatvág a picsába , nekem olyan kell nekem ez atermészetes ennyi lóerőt uralni és alul 3-4be is nyomatékból olyan erőt ad le mint a zx 2be shiften
minnél újabbat szeretnék de erőssen elgondolkodtató hogy 2005ös 1000es gixxer 1.2 és pöpec állapotú k4est már 900ért kapsz és ez elég csábító hogy egy év idevagy oda de 300 000ft megtakarítás, viszont nekem megérne ennyi pénzt mert teljesen úgy design kezdődik onnantól és az a forma minden pénzt megér

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000-399
5415
jó,ebbe ne menjünk bele...de elég sok bajom volt már,hogy nem tudtam beilleszkedni a(szocialista)rendszerbe...
végül is igazad van!minél nagyobb,annál jobb!
nekem az autóm 2ezer köbcenti és 147LE és nem vagyok elhasalva tőle szóval vannak emberek,akik nem félnek a sebességtől,én is így vagyok...ez születési hiba
De csak árban huz el a szárnyas.........................
Igen sokan gondolják igy inkább az 1000rr akkor már.
Bizony.s nem ér többet az rr.söt
ugyanúgy nézegettem 600asakat is de bazz 600rr egy árba van az 1000rr-el? inkább akkor 1000
hát elhiszem amúgy ahogy nézegettem, minden nap eztlesem,árban eléggé elhúz a honda. szóval gsx-r 1000k5öt veszel már 1.2be, szintén 2005ös r1et veszel 1.2be max 1.3 mikor hogy alakul, viszont a rreknék majdnem hogy 1.4nél kezdődik az élet 2004felett. énmeg mivel hogy sulis vagyok csöpppet megérzem azta pár százat
Ja lightosan...meg ellenállo............ugyan már.........
most teljesen magánvéleményt mondok...nekem jelenleg a Honda CBR600RR tetszik,mióta először megláttam annó a kipufogót az ülés alatt...számomra az a legszebb motor.
de mivel már csak lájtosan nyomom... egy 600as Hornet pont megfelelne.igaz hogy arról s levenném a rendszámot...mivel hogy elég ellenálló f@szi vagyok...