LE vagyok törve . Lehet hogy nem eredeti a karburátorom. Onnan derült ki hogy a direkt szűrő lesett és alatta volt egy vasszűrő. Erre a szűrőre volt ráragasztva a direkt szűrő . MEg a szivatóm se műkösik az idom alatt szal ha beakarom nyomni le kéne vennem az idomot........
Sziasztok! Visszatértem!
Végre az én mocim is 70-es lett Egy 70-es fekete top henger van benne
Szecska a tiedbe hanyas fúvóka van? Mert én sak hirtelen beletettem egy 100-asat és szerintem nagy bele. Jól néz ki a bocid matricákkal!
huuu megütötte a szemem az a gyönyörű apriliád én is olyat szerettem volna de malaguti lett belöle...
de azt használod gondolom azért adod el a malagutit,
de nagyon szép a sr grat,
köszi, majd ha föllesz ragasztva akkor a visszapillanton tuti nem lessz mer ugye másik van azota, és elöl ahol a george design felirat van oda egy malagutit terveztem, és ha elölről szemből nézzük ott lessz a gorge design meg egy 7es matrica
Szecska!
A végáttétel 13.000ft volt!
Ettől elméletileg végre jobban kellene mennie,de csak elméletileg!
Már többen kérdezték,ha nem megy többet végre,akkor miért rakták bele vagy miért nem megy jobban!?
Most igyekszem gyűjtögetni és talán lesz valamikor egy henger-kipu csere!
Csak még azt nem tudom milyenre!
A versenyhengereken a dugót-gyűrűt 1500-2000 km-enként cserélni kell,ez pedig ha magad csinálod 15.000-18.000ft.
És ez nem biztos,hogy érne nekem annyit!
De persze ez sem biztos,csak gondolkodóban vagyok!
A red filter betétele után nagy valószínűséggel állítani kell egy keveset a levegőn,mert ennek egy kicsit nagyobb levegőáteresztő képessége van!
Sprayt mindenképpen érdemes hozzá használni,mivel a nagyobb légáteresztő képessége miatt több por is bejuthat a mociba,de a spray ezt meggátolja!
hellosztok!
Lenne egy kérdésem van nekem egy aprilia sr ditech-motorom és annak a légszürö szivacsa koszos és láttam a neten hogy lehet bele kapni malossi red filter-t evvel a spry-el. Ez jó a motorba nem rontja el?
Ezt csak belerakom a másik helyére és befújom spray-el.Jah meg nem kell ehez állítani semmit.
igen nekem uis a hideg miatt max 50 de gondoltam utána állitok ősszel a karbinak de nem éri meg hozzányulni, most melegre van kalibrálva arra meg jűó az a motoros idő
Hát...amennyit rááldoztam,nem mondhatnám hogy egetverően jobb lett!
Volt az alap tuningom,mint kiderült (malossi vashenger,red filter , nagy sárga tolórugó,leo vince tt)
és bármit cseréltem vagy cseréltettem rajta nem megy végre jobban,talán egy kicsivel erősebb lett!
Kapott:
-új gyertya
-giannelli reverse kipu
-DR végáttétel
-polini erősített kuplung
-speed kit control (vario+szíj+görgők+erősebb tolórugó+erősebb kisrugók)
-17,5 dellorto
-malossi membránház lapokkal
Ezek után azt hittem,hogy hatalmas javulást fogok érezni,de a kisebb karbival még gyorsabb volt végre és akkor a végáttétel még benne sem volt!
Habár most a hideg miatt max. sebesség a 60!
várom a véleményeket!
Végre az én mocim is 70-es lett Egy 70-es fekete top henger van benne
Szecska a tiedbe hanyas fúvóka van? Mert én sak hirtelen beletettem egy 100-asat és szerintem nagy bele. Jól néz ki a bocid matricákkal!
de azt használod gondolom azért adod el a malagutit,
de nagyon szép a sr grat,
Jól néz ki
igy fog a tervek szerint kinézni de még nincs fölragaszttva mutatommajd a képeket
Ajánlom mindenkinek a robogó topicot,éledezik!
Persze hogy nem rontja el,elvileg jobbnak is kellene lennie a teljesítményének a red filterrel,mivel több levegőt kap!
A végáttétel 13.000ft volt!
Ettől elméletileg végre jobban kellene mennie,de csak elméletileg!
Már többen kérdezték,ha nem megy többet végre,akkor miért rakták bele vagy miért nem megy jobban!?
Most igyekszem gyűjtögetni és talán lesz valamikor egy henger-kipu csere!
Csak még azt nem tudom milyenre!
A versenyhengereken a dugót-gyűrűt 1500-2000 km-enként cserélni kell,ez pedig ha magad csinálod 15.000-18.000ft.
És ez nem biztos,hogy érne nekem annyit!
De persze ez sem biztos,csak gondolkodóban vagyok!
Sprayt mindenképpen érdemes hozzá használni,mivel a nagyobb légáteresztő képessége miatt több por is bejuthat a mociba,de a spray ezt meggátolja!
Lenne egy kérdésem van nekem egy aprilia sr ditech-motorom és annak a légszürö szivacsa koszos és láttam a neten hogy lehet bele kapni malossi red filter-t evvel a spry-el. Ez jó a motorba nem rontja el?
Ezt csak belerakom a másik helyére és befújom spray-el.Jah meg nem kell ehez állítani semmit.
és a végáttétel mennyibe került ?
Volt az alap tuningom,mint kiderült (malossi vashenger,red filter , nagy sárga tolórugó,leo vince tt)
és bármit cseréltem vagy cseréltettem rajta nem megy végre jobban,talán egy kicsivel erősebb lett!
Kapott:
-új gyertya
-giannelli reverse kipu
-DR végáttétel
-polini erősített kuplung
-speed kit control (vario+szíj+görgők+erősebb tolórugó+erősebb kisrugók)
-17,5 dellorto
-malossi membránház lapokkal
Ezek után azt hittem,hogy hatalmas javulást fogok érezni,de a kisebb karbival még gyorsabb volt végre és akkor a végáttétel még benne sem volt!
Habár most a hideg miatt max. sebesség a 60!