Hali Skacc!
Úgy olvasom derkálás szag van a levegőben!
Olyan mint a lego.Fogsz egy lepedőt és szépen sorba leteszel mindent,ha nem vagy biztos a magadban.
Seeger-gyűrű fogó az fog kelleni,a hátsó kuplungot nem szükséges levenni,bár célszerű...
Lekalapált csapágyat már nem igazán szokás visszatenni(nálunk).Az csere.Készülj még 3db szimmeringgel,a legmókásabb a 19X26X5-ös beszerzése lesz
Egyébként CSAK melegítve szabad összerakni,aki nem,az szerintem GÁNYOL.
Villanyrezsó határeset,kis gázpalackos forrasztólámpa vagy mi tökéletes.Először blokk fűtés,oda a csapágy,majd együtt melegíteni és mehet bele a tengely. Ugyanez a kisebbik blokk oldalon,aztán massza és jómelegen mehet össze.Az egész végén,már ha összehúzattad a blokkot, megütöd jobbról-balről a főtengő égét(persze soha nem direktbe,vagy alukalapács vagy keményfa),ha jól dolgoztál,kézzel megpörgetve simán szalad sokáig.Ha nem,kezded előről,mert úgyis megáll a csapágy...
Jó munkát!
hmm nem éretelk figy te lehet h fogoval veszed le meg 17es kulcsal akkor hajrá, az meg h megelegitenmi kell azt igy kell lehet te jobban tudod jo neked...
Mörfi!
Egy flexkulcshoz hasonló kialakítású szerkezetet kellene heggesztened és akkor le tudod szedni,ha nincs légkulcsod!
Ezzel a fogóval ellen tudsz tartani!
Hát az nem túl egyzserü.... dolog. Kérdezz meg egy oylan emebrr aki már csinált iylet én már láttam de nem egzerü de mindenképen kell hozzá asszem 32-es kulcs. Ami azért nem mindig akd othon.
Köszi a segítséget,de én nyárra már el akarom felejteni a főtengelyt!
Most végképp megfertőződtem a tuning miatt!
Már azon agyalok,hogy tudnék versenyhengert venni!
Egy kicsit későn jutott az eszembe,mert akkor a kiput is úgy kellett volna választani!
A komám szerint nem vagyok normális,ennyit rákölteni!
Így most háttérbe került a festetés,legalábbis most így gondolom!
hát a lényeg h külön dobozokban rendezd a cuccokat legyen szisztéma mi hova jön...
de nyáron vagy atavasszal szivesen lemeek segiteni hozzád megcsináljuk mert te is rengeteg dolgot segitettél már... és ketten azért csak menne nekünk..
Hát így könnyű!
Szerintem annyira nem bonyolult,de biztosan sok buktatója lehet,ha az ember még nem csinált ilyet!
Nem véletlenül egy külön szakma!
Én festő vagyok és rengeteg kókányolást láttam a szakmámbam, ami házilag lett megoldva,de ott legfeljebb lepattog!
Itt viszont sok lehet az anyagköltség!
nem huztuk le azt mondta nem kell elöbb anagy részbe tettük be és arra huztuk a kicsit rá. pl egy alu tál lángszoroval és a felülelét h könnyen belemnejnee a csapágy és mikor visszahül összemegy és benszorul...
hát ért, bme gépészmérnökin végzett és imádja a autokat motorokat tuningolni melleslge apukája autoszerelő
a kuplungot nem tudod levenni házilag mármint ha nem barkácsolsz, amugy meg semmi sem kell, a főtengelycsapágyat kell ovatosan lefuznod nehogy megkocogtasd a házat vagy a tengöt, vissza meg melegitve tudopd rakni
Most motoforce-t ajánlottak többen is 24.000ft!
Ebbe benne van a tűgörgős kosár!
Amiket meg használtan néztem,szinte egyikhez sem adják oda!
Ha ezt is meg kell vennem külön,akkor már annyiba van mint az új,de viszont tudom,hogy ezt senki nem vágta agyon!
Elgondolkodtam azon,hogy valaki miért akarja eladni pl. az 50.000ft-os főtengelyét 300km után 18.000-ért!?
Azt mondta csak próbálva volt,de ez nem olyan mint a kuplungrugó vagy a görgő!
azért nem mert adtak a fötengöhöz egyet abba jobban biztam, meg megvan az előző tengöi is szval kettő van fölösbe most, hát gondolj bele az egészmotor darabokban ideges vagy h nemmegy és egy zsák holmi közül neked tudnod kell mi hova jön..... nekem nem ment volna egyedül szval, föleg amikor a dugo körül kotorszászol hát ott figyelni kell sok mindenre nem játék, a motorod jővője függ tőle.. hu milyen költöi volt
Én nem mernék nekivágni a szétszedéséhez,pedig sokat spórolhatnék!
Gondolom azért nem olyan egyszerű!
Itt beszéltem egy helyi szerelő sráccal,akivel aránylag jóba vagyok és ő a munkadíjra 15-20-ezret mondott!
A kosarat miért nem raktad bele?
igen pvörösváron egünél vettem atak hozzá tügörgöt csapszeget de ezt én nem tudtam iigy rámsoztak állitolag jobb tügörgöt ami került 3000e ft ba de nem raktuk bele,(ha gondolod odadom probáldmge te)
a tengöt házilag cseréltem barátommmal,mindent mi raktunk össze rajta csak aztán elvittük hangoltatni
Visszaolvasva Pilisvörösvárt írtál,ahonnan a tengőt vetted!
Gondolom akkor még meg kellett venned a tűgörgős kosarat és a csapszeget!
Ezeknek az áraira nem emlékszel?
A tengőt mennyiért cserélték?
igen, hát nézd a főtengely sztem az egyik legfobntosabb ha azt cserélni az egészet darabokra kell szedni mármint a motort, szval sztem nem vicc, amugy egy ilyen fötengely ki van centirozva pontosan ugye 14000nél amikor pörög nem mindegy a dolog, de hamár lelejtik akkor is megválétozik ez szval azért mondom ezeket, , sztem ez olyan h hengert vennél-e használtan... nem biztos h érdemes, nem azt akarom mondani h ne vegyél de nem tudhatod milyen volt az előző tulaj mit csinált vele
Főtengelyre gondoltam!
Állítólag az enyémnek is van egy kis hangja és ez csak rosszabb lesz!
Még gondolkodok használtban is,de nem tudom mennyire bízhatok meg benne!
És te írtad,hogy aránylag olcsón vetted a főtengődet!
Szecska!
Ahol te vetted a tengődet,annak az elérhetőségét meg tudnád szerezni?
Megkellene tudnom mennyibe kerülne most egy olyan ,mint a tiéd!
Most lenne rá pénzem és lehet,hogy megvenném,de a beszerelés még egy kicsit váratna!
Ja,mármint jaja.
Szal ha nemcsak az átmérő kell,hanem a hossz is mert csapszeget akarsz venni,az szészedéses.Az átmérő meg csak nagyon racing főtengelyeknél 12.
Most találtam egy malossi mhr főtengőt elég olcsón!
Remélem jó lesz,állítólag 300km-t ment!
Az ilyen dolgoktól egy kicsit tartok,mert azt mond amit akar!
Az új ára pedig 40-50-ezer ,én meg 18-körül egyetkedem!
Úgy olvasom derkálás szag van a levegőben!
Olyan mint a lego.Fogsz egy lepedőt és szépen sorba leteszel mindent,ha nem vagy biztos a magadban.
Seeger-gyűrű fogó az fog kelleni,a hátsó kuplungot nem szükséges levenni,bár célszerű...
Lekalapált csapágyat már nem igazán szokás visszatenni(nálunk).Az csere.Készülj még 3db szimmeringgel,a legmókásabb a 19X26X5-ös beszerzése lesz
Egyébként CSAK melegítve szabad összerakni,aki nem,az szerintem GÁNYOL.
Villanyrezsó határeset,kis gázpalackos forrasztólámpa vagy mi tökéletes.Először blokk fűtés,oda a csapágy,majd együtt melegíteni és mehet bele a tengely. Ugyanez a kisebbik blokk oldalon,aztán massza és jómelegen mehet össze.Az egész végén,már ha összehúzattad a blokkot, megütöd jobbról-balről a főtengő égét(persze soha nem direktbe,vagy alukalapács vagy keményfa),ha jól dolgoztál,kézzel megpörgetve simán szalad sokáig.Ha nem,kezded előről,mert úgyis megáll a csapágy...
Jó munkát!