Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Gábor!
De ezt csak szétszedéssel lehet megmérni gondolom!
A vashenger dugattyú része nem befolyásolhatja a méretet?
Biztos hogy 10-es.
Csak a piaggio-kban van 12es gyárilag ha jól emlékszem.
Régebben ősztől én is mindíg kopasz motorral nyomtam.
Mármint a csapszeg méretére gondoltam!
Szecska!
Nem emlékszel véletlenül,hogy az f15-ben gyárilag mekkora a főtengő mérete!?
Ez elég nagy probléma,hogy aki nem ért hozzá elkezdi kókányolni!
Nekem van motorszerelő ismerősöm,de az nem érti a tuningot!
a baj az ott kezdödöt h mikor megvettem a gépet baráti családtól független h barátok de elvittem átnézetni namost ez volt a hiba két velem egykoru srác volt a szereleő na ez érdekes volt szval nem értetek hozzá az biztos, hát görgözni kelett vagyis ujat tenni bele mert kopottak voltak erre beletettek nehezebbet mer nem volt neki amegfelelő sulyu, mondtam h ez igy naon nem lessz j ugyh tegyenekk bele másikat garanciába ment persze ugye megint szlédtekték le kell venni a külső variotárcsát h a görgöket kiszed, namost eljátszották 3szor mire amiko utoljára visszarakta a külső variotárcsára nem jól tette vissza azt az 5 ágú alátét szerüt aminek ugye van a vésett helye hova kell passzolnia, namost ugye mentem vele az ott elkezdett önáloan pörögni és a fötengelyről levéste a menetet egy sávban, ..... erre nem tudtam mit csináni apumse tudta rájuk bizonyitani mer nem lehet hogyha elvittük, na utána szétszedtük barátommal egünél megvettük a dolgokat és összeraktuk de ugye hamár szétszedtük akkor szimering csapágyat érdems cserélni azok is megvoltak ugyh most hibátlan és utána elmentem egühöz hangoltatni ,,, szval többet ahoz a két kreténhez nem viszem az biztos...
Szecska!
Hogy sikerült elrontania a szerelőnek a főtengődet?
Gondolom nem vállalta a felelősséget!?
hát végül is nem is tudom mert a faluban közel van minden és nem biztos hogy felmelegszik addigra.
A hideg miatt nem szabadna!
Én megnézném a gyertyát elsőként,majd a karbit!
Habár nem írtad meg,hogy csak hidegen csinálja-e!?
Ilyen visszapillantó nekem a simsonom volt . Hát nem tudom de én olcsóbban vettem rá meg a havernak is ilyenje van a simoján . na mindegy
Ő valak nemm tudja hogy miért dadog a mocim. ÉN arra gyanakszom hogy hideg van és nem szereti. Ha valki tudja írjon.
Hát igazából nem sok idom van a mocimon jelen pillanatban!
Mikor vittem egühöz lebontottam a nagyját és nem nagyon akarom visszatenni a télre,főleg ha festetésre kerülne a sor!
Idén már nem hiszem,hogy lesz belőle valami,te télire nem is érdekes!
Lehet,hogy majd kiviszem a hóba és ha levetne a hátáról,akkor nem törnek az idomok!
Persze az is lehet,hogy majd valamikor vissza kell raknom,mert esetleg nem jön össze a pénz a festetésre!
igen nyilván annyiér énsem venném meg de tetszik jol áll a motorn szval sztem jó nagyon...
küldesz képet ciceger?
Én addig vadásztam,amíg sikerült eredetit találnom használtan!
Az egyik fekete a másik szürke,de ha fényeztetem a mocit,akkor teljesen mindegy,hogy most milyen színű!
Állítólag újonnan ennek az ára is 18.000-körül van (2db).
nem tudom de értelek, ez persze h erősitett ez racing főtengely bár ehez a kis tunighoz mondták h a gyári is hibátlan lennee csak egy előző szereleő elbaszta ezért kellett ujat vennem......
a tükörről a kép.mondom ktm meg néhány rpbpgpn de a malagutin nagyon jol ál föleg a szürke fekete miatt
Most nézegettem rms racing tengőt,de 23-körül láttam csak!
Köszi még nem szükséges!
Amióta megvettem a mocimat van egy pici zörgős,ciripelős hangja!
Ahány szerelővel beszéltem,mindenki mást mondott!
Valaki a végáttételt,a másik a dugó-gyűrű kopását mondta,mire egüék szerint a főtengelynek van egy pici hangja!
Ezért is kérdeztem az árát!
Lehet,hogy össze kell rá spórolnom a pénzt,de szerintem még nem veszélyes!
Szerintem annyiért nem is sok,nekem 20-tól mondták a normálisabbakat!
Ez valami erősített lenne?
A tükörről dobhatnál fel képet!
szia ciceger! igen fölraktam persze ez nem jelenti h elkelne de szeretnék nagyobbra váltani de hga megmartad az sem baj ez a leggazdaságosabb közlekedési forma budapesten,
a főtengely drága volt mert egy rms racing van most benne azt hiszem 15e ft volt,a tükrök 1700ft volt ha jol emlékszem innen 30 km re pilisvörösváron van egy nagyon olcso motorbolt ott vettem kibontatlan állapotban,( nézd meg ktm supermoton, ktm duke) szóval fekete gyakbol állitható tudom ajánlani nagyon jó...(ha komolyabban érdekel elmeek megveszem neked elküldöm postán köszönet a multkoriakért )
üdv
Szecska!
Látom már hírdeted is a mocidat!
Mennyiért vetted bele a főtengőt és a tükröket rá?
Mennyi lenne a legkevesebb,amennyiért megválnál a mocitól?
Dani!
A lényeg az,hogy milyen henger található a mocin!
Ugyanis ahoz kell választani a kiput!
Isty!
Biztosan karbibeállítás!
Melegebb és hidegebb időben nem egyformán kell a hangolást csinálni!
Szasztok!

Nekem egy 95-ös Malaguti F12 Phantomom van, és tuning kipufogót szeretnék venni hozzá. Légyszi segítsetek h milyet!

Köszi!
Sziasztok!Azt veszem észre,hogy a hidegekben jobban füstöl az F12-es em,pedig leengedtem az olajat a tartálybol mást töltöttem bele,elég drágát mégpedig,mi okozhatja hogy füstöl,melegen lennebb hagy de ha huzom neki jol akkor is elégé fujja,köszönöm a válaszokat előre is.
Hát én is azért döntöttem így mert ez a megoldás sokkal olcsóbb. Plusz haveromnak van egy aprilia rx 50-ese és neki a kuplung meg a gázbowden is bicikli bowdenből van. MOndjuk neki is 5-6 havonta cserélni kell. Ahogy elszakadt még aznap megcsináltuk és sokkal olcsóbban kijött sz.tem. MEg nem is tudtam volna Bowdent találni olyan közel hozzánk.
Igen 13-ért adták és még amennyért belerakják,de ezt pontosan nem tudom mennyi időbe került!
Nem akartam végig a szerelő háta mögött állni,ezért addig megnéztünk egy filmet a moziban a komámmal és a barátnőjével!
Biztosan örültek nekünk a moziban,mert csak hárman voltunk a teremben!
nem tudom nekem 10e fölött van, és 5500 körül nyit a kuplung, de jó h szobahoztad a végátételt azon gondolkodom h belerakatok összelk én is egyet az egünél...
de ezek szrint nem lenne jó mer ugye az is kb 13e ft