Az hogy letört két darab teljesen mind1 az csak arra szolgál hogy bent keringtesse a levegöt...
és most tulajdonképpen görgöket cseréltél avgy mit probálál?
Na,a komám elég rendesen átb@szott a légkulcsal,már három napja ígérgette!
Ma betelt a pohár és elkezdtem nélküle!
Csináltam hozzá a flexhez hasonló kulcsot (kuplung) és nagyon jól működött!
De a vario részével megszenvedtem!
Nem tudtam rendesen ráfogni fogóval a ricnis alátétre,egyszer megcsúszott egy picit és a külső tárcsa lamelláiból kitört két pici darabot!
Ekkor ugrott be,hogy valaki a másik oldalról (vízpumpa) ajánlotta a behatolást!
Ezúton is köszi,bevált!
Habár én oda is ezt a flexkulcs szisztémát alkalmaztam,de teljesen jó lett!
Csak egy másik cimbimnek kellett szólni,hogy tartson már rá és már lent is volt!
Három imbusz és két normál csavar fogta és persze utána kellett tölteni a hűtőfolyadékot!
Még csak két garnitúra rugóval sikerült tesztelnem,de majd még megpróbálom,ha lesz rá időm!
nem adtam el csak vicc isten ments hogy eladjam föleg h nagyon jól megy a mocim..
igyekeztem hihetöen irni de mellé sok mosolygást tenni h ne legyen komoly.
szóval a tévhiteket elkerülve NEm adtam el...
Kedves Malagutis barátaim!
a hétvége egyben a szünidő nagyon jól twelt sok motorozással jó idővel...
de sajnálattal kell közölnöm miszerint megváltam malaguti f 15 tipusus motoromtól
és a képen láthatóra cseréltem. a Cserére pénteken került sor kedves barátomnak köszönhetöen.
elég csöndes dehát megteszii. és még rá se kelett fizetnem
köszönet a képért Gabinak
Azért arra vigyázz ne hogy úgy járj mint én!
Először vettem görgőkből polini készletet és csak ezek után döntöttem úgy ,hogy cserélem a variót is!
A lényeg,hogy a gyári varióba lévő görgők 15x12-es méretűek,viszont a poloini készletbe 16x13-es való!
Igaz ebbe is van két garnitúra egy 3,6 és egy 4,9-grammosak!
Még én sem szereltem be,mert még várnom kell a légkulcsra!
Talán holnap!
Nekem nincs tapasztalatom a TOP-ról,csak mások szidták,hogy nem a legjobb!
Az RMS-ről viszont nekem nem a legjobb a véleményem!
Első féktárcsát vettem és nem egyenletes,kopogó hangot ad,mert hozzáér a féknyereg egyik széléhez,pedig újonnan vettem és még valamennyit hézagolt is rajta az egyik szerelő!
Egy kicsit idegesítő a hangja!
Nagyon szépen köszönöm neketek a válaszokat,a kipufogot befogom tökéletes a hangja alig halszik,nekem gyanus az is hogy nem tompitsa le a hangját a kipuf,a szárában van egy tűzkarika a kipufogo és a motorblokk közt,vagy tömitögyürű a neve,ezen van egy gumirozás ami le van égve vagy megérett és lejött,ez csinálhate rezgést ami hallatszik a kipufogoból,ha befogom a kipufogot meg kéne álljon a motor,mert van amikor nem áll meg.
Csucsu!
Ne izgulj,ha te is emelett döntenél még van raktáron tíz darab!
Külső tárcsa nem jár hozzá,de egy normálisabb 5-6 ezerbe kerül,ahogy néztem!
De ha jó a gyári,akkor maradhat!
Most én sem cserélem!
Most délelőtt valamivel megrendeltem a polini variátor szettet!
Egüék szerint ár/teljesítményben ez a legkedvezőbb!
És egy malossi kuplugrugó készletet is!
és most tulajdonképpen görgöket cseréltél avgy mit probálál?