Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem azért mondtam a trakeszt hogy azzal hasonlítsuk csak azért hogy mire képes a cucc!
Furcsa dolgok ezek,de szerintem is a szívatóval lesz valami,mert ha tökéletes lenne,akkor jól kellene indulnia!
Miután karbit cseréltem az már kézi szívatós volt és sokkal jobban indult hidegen,mint az autómata szívatós!
Akkor egy kicsit sajnáltam,de most már nem bánom,mert egyel kevesebb a hibásodási lehetőség és valószínűleg hamarabb is visszatolom,mint ahogy az autómata engedné!
Hát erről a hideg inditóval nagyon nincs tapasztalatom. De hogy ez a traktor hengerfej lelövés egy kcsit furcsa. Hogfyan lehetne egy dizel és egy benzines motrot összehasonlítani. De az a hengerfej is csak azért jött le mert gondolom a hülye balfasz tulaj túl sok inditó sprét tólt bele aztán szétrobbant a motor.
Helló! A hidegindító hosszútávon nem egészséges dolog!(láttam már milyen mikor a traktor hengerfejét ledurrantja ). Inkább próbáld meg megnézni a szivatót megfelelően működik-e, nézd meg a karbiban a hidegindító rendszer tiszta-e , ha aksiról akarod indítani akkor töltsd fel az aksit! Én először ezeket sasolnám a helyedben!
Jó napot emberek!
Hát beszarás, ez az első telem a verdával. A szemét,nemakar indulni a hidegben!
A haverom aztmondta hideg inditó a sisaktartóban egy csövön a légszürő gumi csonkra ami a karbiba csatlakozik aztán adájneki! Hátt nemtudom! Elvileg! De a gyakorlat? Vagy várjunk tavaszig?
üdv srácok!
Én attól tartanék,hogy elviszem és nem lenne jobb!
Pedig elég sok mindent cseréltem már rajta,de nem sok a javulás!
Ezért gondolom,hogy beállítással "sokat" változhatna!
Amihez én már kevés vagyok nagyon!
dehogy dorogon 2 srác van jófejek, dumáltunk sokat mondtam nekik mit milyen csavar tart akkor van h egy kettöt lecsavartam kiprobálták aztán monták menjek vele, mondtam nek az igazi szétkaptuk ujra be hangolni, elvoltunk,
Igazából én is egy beállításon gondolkodok,csak már elég rossz az idő!
Habár én a győri céggel beszéltem és ott esett valamennyi hó.
Azt mondták úgy lenne az igazi,ha ki is lehetne próbálni,de a mérőpadon is megoldható!
Te is segítettél vagy csak kíváncsiskodtál?
Habár gondolom csak nézni engedték max.
igen felhivtam őket, de nehéz mert ugye suli után jó nekem csak de ugyanakkor nem akartam otthagyni. tölünk 40km re van szval mentem vele odafele rossz volt borzasztoan ment, de hazafele 100körül nyomtam neki nagyon jó lett vagyis jó volt
Sokkal jobb lett a szerelés után?
Gondolom előtte bekellett jelentkezni?
runner 180/200asat de ezt mind feltételes modm,
dorogra vittem suli után 3orát szereltük és ahazjöttem vele.11e ft rugok, mindennnel +oradij
És mit szeretnél helyette?
A mocidat egüékkel állítattad be ha jól emlékszem!
Akkor te már Dorogra vitted?
Mennyibe is került neked akkor és mennyi idő alatt dobták össze?
a motoromat meghirdettem ez nem jelenti azt h el is tudom adni csak szeretnék nagyobbra lépni...
akit érdekel szoljon megegyezünk.
Amúgy ez lenne az erősített kuplung!
Csak egy kicsit benyalatott,mert a polini kuplungba nem jó a malossi kisrugó!
Így megmaradt egy szettem abból is!
A polcon már gyülekeznek:polini görgőszett,malossi kuplungrugószett!
Szecska!
Az egün találsz róla képet és valamennyi leírást!
Elég sok mindent tud,talán túl sokat is az én képességeimhez!
16 pozícióba állítható,4 pozícióba állítható a rugó előfeszítés...stb.
És gondolom ez még csak egy rugóval!
Az enyém indulásnál egy picit rángat,darabosan indul,de nem vészes!
Remélem a kuplung miatt,mert minden mást kicseréltem már!
Éppen kezdtem élvezni az egykerekezést,csak már fázott a kezem!
Van még mit gyakorolni!
Kössz de én sem vagyok egész hülye a géphez meg a típust is ismerem, csak nem találok róla nagyobb képet, meg pár apróbb részlet érdekelne..
erősitett polini kuplung az mi?
Na ,most én is pontosan megnéztem a hőfokmérőm működését!
Amikor eléri az üzemi hőfokot,akkor nekem a narancssárga és a két zöld egyszerre világít!
De szerintem ez így is van jól!
Úgy néz ki sikerült szereznem egy erősített polini kuplungot,igaz mára v holnapra ígérték postán,de ma sajna nem jött!
Nem tudom lesz-e változás utána!?
A google-be beírod a tipusát és hogy képeket keres ,ekkor már dob is ki egy párat!
estét mindenkinek! Nincs valakinek Malaguti RST-je? vagy esetleg csak képe róla?
nekem pl a legalsó narancssárga nagyon halvnyan ég sötétbe feltünő de amugy csak kettő, és melegben dugoban felvillan a másik két zöld ennél tovább sose melegedett suzerencxsére
Sziasztok!Ha már a höfok kijelzöjéröl szo esett nekem is lenne témémám,nekem az F12 nek még sosem égett a legalso narancssárga led,ha hideg a motor nem ég semmi de ahogy bemelegedett kigyul 2 zöld led,ez a normális üzem,további 2 csak akkor gyul ki ha lassan motrozgatok a városban,de,hogy a legelsö az miért nem gyult ki azt nem tudom vagy csak a minuszokban gyul ki,az egyik ismerösömnek volt egy f15 je amin égett a narancssárga ha bemelegedett a zöld gyult ki.
Már el is kelt a kipu!
Szecska köszi a tippet a letakarítással kapcsolatban!
Nem gondoltam volna,hogy egy kis rozsdamarózás után a dörzsiszivacs ennyire leviszi majd a vakrozsdát!
És egy picit políroztam is rajta!
Azért sajnálom a TT-t,mert én nagyon szerettem!
ez korrekt szép nagyon
nem tudom nálkam változtatna e vmit
Ha valakit érdekelne a régi kipum még mindig eladó!
Egy kicsit megtisztogattam!