Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem az kell hogy hova kell tenni a matricát hanem az hogy hol van az alváz vagy a motor szám!
Hali!
A vízhőfokjelzővel kapcsolatbab ,100%-ig csatlakoztatom a véleményem,tapasztalatom,
ciceger megálapításához! (azthiszem elmehetnék politikusnak)
NA hát nekem a zöldek sose világítanak. CSak mikor hideg akkor a narncssárga. De szerintem fázik a mootr iylen hidegbe le kéne ragasztani mert ha sokat megyek egyhuzamba akkor ujra kivillan a narancsárga. MAjd használom akkor a jó öreg szikszalagot és leragasztom a légbefüvő egy részét. DE erre voltam kiváncsí hogy másnak is akor világít a narancssárga ha hideg. A zöld még eddig se működött a pirosatt még nem ikerült kiprobálnom szerencsére azt ugyis észrevezsem ha megforr a víz. Mondjuk most elég szaporán csöpög belőle a hűtő víz de tavaszig kibirja...
Az én mocim most megkapta a polini varioszettet.
Jelenleg kék tolórugó és kék kisrugók vannak a mociban!
A piros rugókat még nem volt időm kipróbálni!
Most ahogy jöttem hazafelé fociról,gondoltam megpróbálom egykerékre emelni és majdnem hátradobott!
Elég erősnek érzem,de hogy egy picit nagyobb fordulatról indul azt nem nagyon szeretem!
Még tervezek egy kuplungcserét is,mert a ferrodol rajta elég vékonyka!
Gondolom a működésben ennek is van szerepe,de ezt sajna nem tudom!
Ha valakinek lenne egy 107-es kuplungja valami tuningolt,akkor szóljon!
Akkor ott valami gebasz lehet!
Normál esetben,amikor hideg a moci a legelső narancssárga lámpa világít!
Majd,ha eléri az üzemi hőfokot,akkor a második ill. harmadiknak kellene világítania egyszerre és ezek már zöld színűek!
És még ha ezután melegszik jobban,akkor van még vagy három zöld (ezt nem figyeltem meg még rendesen) és csak ezek után világít a piros!
De ez már nem jó hír!
Szóval valahogy így kellene!
VAlaki ért a vízhőfokjelzőhőz? MErt ugye van egy csík viszszintesen ami zöld. BAll oldalon egy kcsit lemegy az eleje az oylan narncssárga és ha hideg a motor akkor az világít. De ha bemelegedet akkor kialszik és a zöld se ég. Gondolom ha túlmelegszik akor a zöld csík végn van egy piros az gyulad ki. Mindekinek igy viselkedik mert nekem ilyen. ÉS most ilyen hideg időben néha nem alszik ki a narancssrga lámpa
nem rossz a bringa sem,
de nekem nagyon tetszik az akét levegőbeömlő ott a első kerék két oldalán, nagyon jól néz ki elölről
Hellóka mindenkinek!
Szecsi ,tutti az új mocid! de a sisak holmaradt? Kicsit lemaradtam a fórumrol.
Minden probléma összejött de megoldódni látszanak a gondok! Szval remélem
többet lehetek itt! Van mitt végig olvasnom ,de biztos hasznos lessz!


Üdv minden motorosnak!
ez most a gyári kipuf ciceger? amugy most hogy áll a fejlesztés mert le vagyok ujabban maradva a történésekről..

Amugy Junior üdvözöllek nem volt alkalmam még köszuönni örülök h egyel több malagutis lett ismét!
nyilván ott keresd a matricát oda szokták rakni
Lehet,hogy eladnám nemrég vett giannelli reverse sportkipumat!
Kb. 50-ven km lehet benne!
Ha érdekel valakit csak szóljon!
Olcsóbban adnám természetesen!
Most vettem jó áron. Csaka biztosításhoz kellene de nem találom sehol.
Lehet hogy az ülés műanyagjában van?
Köszi az ötletet,de én így már bármikor letudom szedni biztonságosan a vízpumpa felől!
Csak öt csavarral kell többet kiszednem!
De annyit megér!
kb 5 éve szedem le olajszűrőfogóval...
Szia, motornál nem lehet vizpumpa fogóval dolgozni , főleg nem a főtengelynél !
Ha rám halgatsz veszel egy bizonyos Buzetti névre halgató variátor leszedőt.
Két csavarral a blokra tudod rőgziteni és ez fogja meg a kis lamelákat amit letörtél!
Utána villáskulcsal simán le lehet tekerni a főtengelyről az anyát!

üdv: lgjunior
Szia, szerintem az első villáid vannak kicsit meg görbülve.
Lazitsd fel az első kerék csavarjait , majd fönt a villák csavarját és fogoval tekerj rajta.
Csak figyelj hogy pontosan állítsd be mind a ketőtt.
Utána jó lesz!
A váz nem görbül el csak úgy, meg ha el is görbülne akkor se érne belle a kerék a légterelőbe.
Az első villáid kaptak egy kicsit.

üdv: lgjunior
Köszi fiúk!
Ha szeretném kerékre venni,akkor azt nem a görgők befolyásolják leginkább?
Mert ha nagyon kemény kisrugót teszek bele,akkor az nem csak a magas fordulat indulásáért a felelős?
A komám mikor vette az övét így volt beállítva,nagyon magas fordulatról indult,de nem vette fel egykerékre magát!
igen összetett mig megtalálod sőt nekem azt is mondták h pl amikor a 3kisrugot berakod akkor ezoknak be is kell kopniuk. na én ezen nevetttem de sztem nem hülyeség, amugy mondják h meg kell reszelni picit a tugot mások megy hogy rugot nem reszelünk de döntsétek el. az biztos h időigényes.
Hi Skacc!
Tuningolunk?Tuningolunk?
Ha megcsúszik a szíj,az már gond.A nagyrugó szabja meg,hogy gyorsuláskor mennyire menjen le a fordulat az induláshoz képest.Meg ha elveszed a gázt,majd odahúzod,mennyire engedje felpörögni a gépet,hogy újra tolni tudjon.Széria henger/kipuff esetében jó a gyári,azok a holmik mennek alacsony fordulaton.A 70-esek,főleg a jobbak sportkipuval csak magas fordulaton teljesítenek jól,hogy mindíg ebben a tartományban legyen a moci és ne gondolkodjon,na ide kell az erősebb rugó.
A 3 kicsi meg természetesen az indulást állítja,ha állóhelyből kerekelni akarsz,ide bazi kemény kell!
Az egésznek az ideális összhangját egyébként qrva sok idő+tapasztalásmegtalálni
A készletben volt két tolórugó egy fehér és egy kék!
A kék az erősebb és most is az van benne!
Az enyémbe sárga volt,de hogy milyen tipus azt nem tudom!
A kisrugókkal még próbálkozom majd,de nem tudom mikor lesz rá időm!
igen pontosan, ugyanis azért érdemes erösebb tolorugot mert akkor nem csuszik a kuplung. ugye nagyobb erővel nyomja egymáshoz, a 3kicsi pedig h hamarabb nyisson aza hamarabb érjen egymáshoz.
ezt nem kell megnézni sztem cseréld ki mert lehet h a gyári jó egy bizonyos hőfokig de ha bemelegszik akkor nem lessz olyan erős mint hidegen , a malossi pedig állitolag nem hat rá a hő...
Szecska azt mondta nekem , hogy jó az ha erősebb van benne!
Hát...ez csak próbálva fog kiderülni,hogy mennyire válik majd be!
Tudja valaki a nagy tolórugó szerepét?
Egy részét vágom,de hogy tudom eldönteni,hogy kell-e erősebb?
Én néztem a polini 9 görgős variátorát https://bolt.egumotors.hu/inde...
nehéz dönteni
A multkor vettem polini görgő készletet és azzal próbáltam belőni az új kiput!
De adtak hozzá egy garnitúra görgőt is és szinte azzal volt a legjobb!
Majd láttuk,hogy elég kopottas a szíjam és a varióm gyári,ezért akkor már rendeltem egy polini szettet!
Csak a szettben lévő görgők nem felelnek meg a gyári méretű görgőkkel és így a vatiótárcsa sem,amibe a görgők vannak! (polini görgőszett a gyári varióhoz 15x12-es , polini variószetthez pedig a 16x13-as görgőméret szükséges!)
És vettem még külön malossi kuplungrugókat is,amit még próbálgatok majd,mert a piros még nem volt benne!
Ezért vártam a haveromra három napig!
De most már nem kell várnom senkire,bármikor szétkaphatom légkulcs nélkül is!
Ezért ha valakit érdekel polini görgőszett 15x12-es méretű az írjon,olcsóbban odaadom és csak 200 métert használtam!