Állítólag azért,mert így nem pörgi szét az agyát!
Állítólag az összerakás után lemérték a fordulatot és 9700-körül volt!
Azt mondta a srác,hogy egy vashengertől elfogadható!
Legalább nyíg a végáttétel?
Ha má gyorsabb nem lesz,hangja legyen!
Ahhoz már elég jó erőben kell lenni,hogy egy hosszú véget kiforgasson.Viszont ha meg nem változott,minek rakták bele?Na ennyi a gondom a szerelőkkel csak.
Én inkább mindent megcsinálok magamnak,mégha lassan is,meg ha kérdezgetni kell akkor is.Már simán leveszek,meg rendbebaszok egy 1.9 TD hengerfejet.Sajnos erre is kényszer vitt mondjuk.Pedig nem is iszok.
Sikeresen hazaértem Sopronból!
Egy "keveset" még kellett költeni a mocira a beállításon túl!
Kapott egy malossi membránt,új gyertyát és egy DR végáttételt,,amire leginkább rábeszéltek!
Nem sok időm volt próbálgatni,ott mentem vele egy kicsit és mikor hazaértem az utcában megjárattam!
Erősebbnek érzem induláskor,nem füstöl, (ami eddig azért előfordult) és rendesen visszaáll alapjáratra,ami előtte kicsit pörgösen állt vissza!
Szóval jobb lett,de amennyit sikerült kipróbálni azt vettem észre,hogy nem megy jobban végre!
100 és kész!
Azt hittem az áttétel dob rajta valamennyit,de sajna nem!
A szerelés 12.500ft volt az alkatrészt pedig sejthetitek és az üzemanyagot be sem merem vallani!
De ez van,más elissza!
hát igen sajnos most h igy beleolvastam a lemaradásaimból,drága minden de lehet érdemes korrektűl megcsinálni...
ami azt illeti én nagyon kész vagyok hogy nem lehet mocizni nem birom már nagyon , de ezzel kb osztálytársam is igy van akivel együtt járok suliba mocival neki is malaguti van, de ő tegnap fogta magát és bejött motorral mint amikor siel olyasmi ruha és nem fázott,
hát nem tudom ilyenkor már csak a futárokat lehet az uton látni...
Arra azért számíts,hogy ez valszeg nem lesz örökéletű.Én is reszeltem már bicikli fékbowden dióját gázkarba,de tőben elég hamar elfáradt.
Viszont ilyenekből gyárit venni vagy 20X annyi pénz,meg idő.Szal marad a derkálás
A mocim meg szép is,új is,keveset is futott,de a sok buta ember inkább vesz egy kínai szart a távirányítós kulcs,meg a szervízgarancia miatt. Más kérdés,hogy egy gagyit vissza is KELL hordani a szervízbe,erre meg felülne oszt mehet....
Kapjákbejól.
Hát ja,annak a kipuffnak az a lényege,hogy engedje pörögni.Ha ezt te direkt nem engeded neki,nem fog jól teljesíteni.
A gép még megvan,most vittem be egy kereskedésbe Miskolcon.A használtrobogóra sehogy sem bírtam képet tenni róla,pedig azt látni kell! Má ha nem volt túl nagyképű...
Pedig ehetne már,mert itt izzanak a csekkjeim
És a főfúvókába való "hézagolás" a dróttal nem rossz ötlet a próbálgatáshoz,ezt már én is olvastam,de nem próbáltam ki!
Majd megírom milyen változásokat hozott a szerelés!
Ha véletlenül nem lenne jobb az se baj,mert akkor nyugodt lennék,hogy rendesen be lett állítva!
Amúgy semmi gondom a mocimmal,csak kapott pár nem olcsó tuningot és semmi változás!
Vagy a gyári cuccokkal volt nagyon jól összerakva vagy a mostani nincs jól beállítva,ami azért is lehetséges,mert én csinálgattam!
Azt hiszem,ha mégegyszer elölről kezdhetném nem igazán piszkálnám!
Itt leginkább a kipura gondolok,mert a nagy fordulatról való indulást nem szeretem a giannelli pedig elméletileg azon a fordulaton dolgozik a legjobban!
Biztosan van közelebb is jó szerelő,csak én nem ismerek ilyet!
Az alapokat értik itt is,de semmi extra!
Pedig a suzuki (motor) márkaszervízben dolgoznak!
Ezért nem értem,hogy nekik miért nem megy ez a része!
Aki a karbimat cserélte az pedig jobban vágta a témát,de ő is nagyon gyeszura!
Szerintem ő nem is próbálgatta!
Belerakott egyet ami a kezébe került és már jó is lesz így gondolta!
Gondolom nem próbálgatta!
Szerencsére az alapokat már én is simán megcsinálom (kuplung,vario,szíj-csere)!
Gábor!
Neked elkelt már a mocid?
Bakker
Küldd ide postán,oszt megoldjuk okosba
Persze így már értelek,csak azt nem hogy ott akkor ki szerel robogót?És miért,ha ennyire kasu hozzá?De levenni azt tud.Hát vegyen le!Csak máshogy...
Én ezt úgy próbálgattam a nagy karbimnál még régebben,hogy a jóóó nagy főfúvókába tettem egy pici vékony szál rézdrótot,amit sodrott vezetékből vettem ki.Körbe a fúvóka nyakán,meg át a lyukon.Majd próba.Bár előtte már annyira dúsult,hogy hirtelen nagy gáznál előbb csuklott kettőt,és azután indult meg.
Egy szál kevés volt,még egyet tettem bele.Elég barbár módszer,de célravezető.Ahogy fogyott a fölösleges üzemanyag a lefűzögetéssel,úgy jött elő a kis ZIP ereje.Ha meg már gyengül,akkor nagyon elvetted tőle az anyagot.
Na hát ez így történt.Azt azonban leszögezhetjük,hogy jól beállítani minden tekintetben egy robogót nem egy egyszerű feladat.Qrva sok próbálkozás.
Na akkó sok sikert!
G.
nekem ott nincs olyan. DE nekem az akis nyeszlett kinézetőm van nem a cross-os verzió.
Meg nem tudja valaki hogy hol lehet gázbowdent kapni. vagy lehet helyettesíteni valamivel
Hát Gábor pedig ez az igazság!
Nem szívatás!
Nem tudok normális szerelőt a környékünkön,aki értené a tuningot!
Amióta elkezdtem tuningolni,mondhatnám,hogy csak rosszabb lett!
Mint kiderült nagyon semmi tuning nem volt a mocin a malossi hengert leszámítva!
A gyári karbival mentem vele 110-et (TT-vel),mikor megkapta a nagyobb (17,5) karbit már csak 100-al szaladgált!
Ezután kapott egy giannelli reverse kiput,amitől nem mondhatnám,hogy jobb lett!
Majd egy polini eco varioszettet és egy erősített kuplungot!
Ott csak egy sárga nagyrugó és malossi görgő volt tuningként!
A szíj mitsuboshi,ami elég kopott volt!
Biztosan csak beállítási probléma van,de ha hiszed ha nem,nálunk a szerelők hülyék hozzá sajnos!
A karbicserére egy másik közeli városba vittem,de a szerelő az átcserélés után azt mondta,hogy ez már nem tud többet,persze a cserét nem nagyon vettem észre a teljesítményen!
Otthon gondoltam egyet és a régi kisebb karbiból áttettem a főfúvókát és sokkal dinamikusabb lett!
De akkor a szerelő miről beszélt!?
A pénzt viszont elkérte rendesen!
Ezért gondoltam,hogy legalább egyszer legyen beállítva rendesen!
Ha jól emlékszem a karbicsere 15.000ft-volt!
Egy kissé levettek szerintem és amit említettem nem lett jobb!
Hát ezért utazok ennyit!
a két lábad közt elméletileg van 1 kis négyzetalaku fedél ha azt lepattintod akkor ott kell lennie az alvázszámnak! motorszám pedig az évjárattol függ!
Cicegér!
Ne b@sszál fel,hogy te képes vagy ennyit vinni a motorod szerelőhöz?!
Egy robogót!Mondd hogy csak szívatsz!
Mi a bajod vele pontosan?Ami csak az ország másik végén megoldható?
Igaz nekem léghűtéses F12-m van,de én mikor beindítom ilyen hidegben,egy-két percet várok vele,hagyom amíg a szivatója picit visszább tolja magát,aztán lassan elindulok vele..kb 7-8perc és nekem zsír meleg lesz...de semmiképp se húzd neki hidegen,ahogy ciceger mester is mondta,azzal csak hazavágod..
Csütörtökre bejelentkeztem egüékhez beállításra!
Amiért velük tárgyalgattam,ezért hozzájuk is viszem (sopron),de éppen 350-km van köztünk és ez csak az oda vezető út!
Remélem lesz értelme megtenni az utat!
Hidegen semmiképpen ne húzd neki,mert agyonütöd a mocit!
Nem tesz jót neki!
A bemelegítéssel megoszlanak a vélemények szerintem,mert van aki megvárja,hogy a moci elérje az üzemi hőfokot,valaki viszont kevesebb melegítés után elindul kisebb fordulaton használva ,amíg be nem melegszik!
Az idő hiányában én is így szoktam.
Sziasztok!Megszeretném kérdezni milyen tapasztalatotok van a hideg idöben a motrokkal pl ha hideg van begyujtom az F12 met és már huzzam is neki,vagy indulás elött hadjam alapjáratban ketyegni egy kicsit,álltalában elindulok de csak lassan megyek amig ki nem gyul a 2 zöld led,majd csak utána huzok rá,mi lenne a megfelelőbb szerintetek.Előre is köszönöm.
Hát csak a balfazsok kezébe nagyfetromnak nagybátáymnak is fuvarozó cége volt van fuvarozott. Nem ma kezdtél a dizel autókakla való foglakozást. De csak balfaszok kezébe esik szét a motor. MErt ugye néha a légszürőre terineek hidegbe egy benzines rongyot és akkor a benzin miat sokkal nagyobb lez a kompresszió. Ha sokkat tolsz bele akkor előszőr nem tud átfordulni de ha mégtöbb sikerül akkor felrobban a picsába. KEzdő balfaszoknak nem való ez a játék csak érzéssel.
Állítólag az összerakás után lemérték a fordulatot és 9700-körül volt!
Azt mondta a srác,hogy egy vashengertől elfogadható!