Itt vagyok már!
Sikerült légkulcsot szereznem!
Könnyebb volt mint ahogy gondoltam!
Rosszabb volt a deknit leszedni!
Habár a végére bakiztam egy picit,de nem lett nagyobb gond!
Már harmadjára és egyben utoljára akartam összetenni a variátort és valamit elcsesztem,mert elég fémes hangja volt,miután összeszereltem és berugtam!
Megint szétkaptam és a hosszanti bordáknak a végét egy picit összebarmoltam!
Szerencsére egy pici reszeléssel megoldódott a gond!
Biztosan valahogy rosszul húztam meg!
De a "full malossi tuningos" mocim gyári kuplungrugós,sárga nagyrugóval és gyári variátorral!
A szíj mitsuboshi,amit cserélni sem árt,mert elég kopottas!
Most egy varioszetten gondolkozom, polini eco 22.500-ft-ért.
Ebbe van szíj,tolórugó,kisrugó,görgő és a variátor!
Ismeri valaki ezt a szettet?
természetesen akáregy ezres sportgépet veszüónk az is hangosabb hidegen mert nem melegedett be zajosabb, ez normális... ezzel ne törösdj.
az hh mitől hangosabb az sztem inkább kipudofogó hogy vannak rögzitve a csavarok van e gumialátét berezeg-e. számos kérdés minden motornál más.enyém pl nagyon rezgett minden csavar alá tettem egy gumi alátétet. vmenyire fogja a rezonanciát. minden motor más.
Sípolás hidegen lehet a vízpumpa.Ha nem csepeg,szard le!A többit meg sztem ki lehet fülelni,fogd be egy ronggyal a kiput és meglátod mitől hangosabb .Bár ha melegedésre halkul,az nem valószínű hogy kipuff,inkább valami blokkhang lehet...
Cicegér,mi van má?Szakít má a gép?
Köszönöm a válaszaitokat,még lenne kérdésem F12 vel kapcsolatosan,pl mitől függ a moci hangja,hogy zajos,a motortól vagy a kipufogotól,az egyik ismerösöm F12 je sokkal halkabb nem olyan zajos ugyan olyan minden rajta,az enyém hidegen pöfög de ahogy bemelegszik természetesen halkabb,hidegen ha ráhuzok a gázbol még egy kicsitt sipol is de nem vészes azért
én már ott tartok hogy mindig berugom.,.. föleg ha nem mész vele pár napot utána elmegy a benzin a karbiból szval öninditóval erölteted ugyse indul be...
A nap első indítása nyugodtan mehet rugásra,ez kíméli az aksidat és az önindítódat!
Nyáron a meleg miatt indulhatott be!
A bemelegedett motor már könnyebben indul,akár önindítóval is!
Kösz Szecska!Volna kérdésem még a Malaguti F12 ről,hidegen sosem indul gombrol,mi lehet az oka,nagyon ritkán egyszer beindult a nyáron de azota sem,az aksi pedig uj,de most a reggeli hidegben,az aksi is legyengül.
följebb kéne hogy mennyen csak addig volt használva hogy úgy elhopott hogy van benne 1 hullám és nem birja rajta áttolni és elkopott a szíj belső oldalának a fele
látszolag nincs gondsz sztem, az a csik azért van a tárcsán mert addig megy ki a szij tovább nem nem tudom amugy hogy ennél szabad-e egyáltalán tovább mennie...
Amugy azt probáld meg h amikor összerakod! akkor ugye mielött a tárcsát visszarakod ott kell elé tenned egy alátétet? ha kell akkor azt ne belülre hanem kivülre tedd. az is engedni fogja h jobban kimenjen
Hát megint leszedtem a vaiátort és valami különöset találtam a variátor tetejétől kb 1cm-re van egy kis kiemelkedés (nem sima) körbe és a szíj belső felét félig szétkoptatta szerintem nem tudja miatta feljebb tolni a szíjat. nemtudom hogy ez normális hogy nem sima. 16*13 mas görgők vannak a varióba nem tudom hogy hány grammos (malossi varió) csináltam pár képet
Köszi Gábor!
Egyszer már próbáltam,de nem nagyon sikerült és nem igazán erőltettem a leszedést,mert akkor csak kíváncsiságból néztem volna!
De most muszály lenne!
Úgyhogy megpróbálom majd megint!
szia Isty! kb 0,7l,mi 1literes palackban bekevertük fél fél arányban beöntöttük és ujra megint az 1literes palackban és csak keveset kell utánatölteni máig is van tartalékba ha kéne.
Jaja,kb 4000 körül van a felújító szett.És asszem egy db imbusz,meg egy seeger-gyűrű fogó az összes szerszám ami kell.Fagyállós keveréket szereti,különben félévente cserélgetheted a vízpumpát.Az ad neki pici kenést.
Cicegér!Én ennél a blokknál olajszűrő-fogót használok a variátor leszedéséhez és a hátsó kuplung leszdéséhez is!Csak ésszel...
G.
Egy kis érdekesség.Épp csak 4 hengeres,Cristofolini bácsit (sajnos nem)ismerve sztem legalább 80 lóerős...
Egy idő után kiég belőle a tömítőanyag és ezáltal megnő a hangja a kipuffnak!
Sikerült légkulcsot szereznem!
Könnyebb volt mint ahogy gondoltam!
Rosszabb volt a deknit leszedni!
Habár a végére bakiztam egy picit,de nem lett nagyobb gond!
Már harmadjára és egyben utoljára akartam összetenni a variátort és valamit elcsesztem,mert elég fémes hangja volt,miután összeszereltem és berugtam!
Megint szétkaptam és a hosszanti bordáknak a végét egy picit összebarmoltam!
Szerencsére egy pici reszeléssel megoldódott a gond!
Biztosan valahogy rosszul húztam meg!
De a "full malossi tuningos" mocim gyári kuplungrugós,sárga nagyrugóval és gyári variátorral!
A szíj mitsuboshi,amit cserélni sem árt,mert elég kopottas!
Most egy varioszetten gondolkozom, polini eco 22.500-ft-ért.
Ebbe van szíj,tolórugó,kisrugó,görgő és a variátor!
Ismeri valaki ezt a szettet?
az hh mitől hangosabb az sztem inkább kipudofogó hogy vannak rögzitve a csavarok van e gumialátét berezeg-e. számos kérdés minden motornál más.enyém pl nagyon rezgett minden csavar alá tettem egy gumi alátétet. vmenyire fogja a rezonanciát. minden motor más.
Cicegér,mi van má?Szakít má a gép?
Nyáron a meleg miatt indulhatott be!
A bemelegedett motor már könnyebben indul,akár önindítóval is!
Amugy azt probáld meg h amikor összerakod! akkor ugye mielött a tárcsát visszarakod ott kell elé tenned egy alátétet? ha kell akkor azt ne belülre hanem kivülre tedd. az is engedni fogja h jobban kimenjen
Lehet hogy veszek 1 ilyet ennek sima a felülete
Egyszer már próbáltam,de nem nagyon sikerült és nem igazán erőltettem a leszedést,mert akkor csak kíváncsiságból néztem volna!
De most muszály lenne!
Úgyhogy megpróbálom majd megint!
Cicegér!Én ennél a blokknál olajszűrő-fogót használok a variátor leszedéséhez és a hátsó kuplung leszdéséhez is!Csak ésszel...
G.
Egy kis érdekesség.Épp csak 4 hengeres,Cristofolini bácsit (sajnos nem)ismerve sztem legalább 80 lóerős...
Elöre is köszönöm!
Egünél 3930ft!
A komám még 3600-ért vette a nyáron,ezért tettem rá egy keveset!
Bár a lottón lenne ilyen tippem!