Elég,ha felújító készletet veszel!
Kb. 4000ft-körül lehet,nem túl olcsó!
Nagyon vigyázzatok a vízzel,mert ha kifogy megszorulhat a motor!
Amíg csöpög elég sima vizet beletenni,de utána fagyállóval a legjobb feltölteni,mert arra van kitalálva a rendszer!
A komám éppen így járt,hogy csak csöpögött és hiába mondtam neki,hogy ne használja!
Nem figyelte a vizet és egy pillanatra megszorult a dugó!
Neki szerencséje volt,mert elég lassan ment,így nem csinált nagy kárt a mociban!
Hát nekem csöpög a vízpumpa alol mint állat. AMuyg az f12-őn van egy kis ablak aztán ot van a kiegyenlítő tartály lecsvartam a tetejét eledugtam az ujam aztán nem volt bene már víz vagyis az uja nem let vízes. CSont száraz volt a tartály. De arra lettem volna kiványcsí hogy í motor szétszedése nélkül hogyan tudom megnézni hogy ennyi víz van még benne. NEm tod mennyibe kerül egy vízpumpa?
egy vizpumpát te is kitudsz de ha ketten vagytok jobb. a vizszintet meg ugy nézed h fölülről ott a kormánynál kell beönteni és ha ott látod akkor jó. magyarul ha ott megteleik, utána 2orát mész és megnézed mégegyszer majd utánatöltöd mer igy légtelenitődik a rendszer.,
lehet kell de ott jobb a foghatoság meg lehet huzni rendesen, az elsőnél nagyobb a riziki, mer ugye 11es fordulaton lerepül az anya az gáz meg az szétver ott mindent, ammugy nem értem a görgöhöza hátsót a kuplungnál a tárcsát nem kell levenni,
rendben csucsu! már el is küldtem, a meghivot!
amugy csak a szij a lényeg ugye mivel ha uj akkor kb 1-2cm széles nem ennyi csak mondtam egy példét, de ha használod és bekopik akkor ez az érték csökken ezáltal mindig kissebb kerületen megy mint a gyári széleségében... erre kell figyleni
Szia Szecska ha megvan még az iwiw meghívód akkor nekem kéne csucsu126@freemail.hu
tegnap este megnéztem a görgőket szíjat kuplungot és olyan mint az új
na megyek kipucolom a karbit meg a légszűrőt hátha ott a bibi
Esetleg olajszűrő-fogóval is megoldható,de ne a láncossal hanem a szíjjassal próbáld!
Azzal is óvatosan,ha szegecselve van és nem varrva,a szegecs letörheti a hűtőrotort !
Ja,és kesztyű,mert éles a blokk.Nekem mindíg csupa seb a kezem .
Szokszikert!
egy fogoval megfogod a csavar mögötti vastag alátétet., és egy 17es kulcsot ráteszel a csavarra amit kalapácssal kocogtatsz. primitiv megoldás de jó és csavar rögzitő a végén ne feledd
Hi Skacc!
Szerinted azt a görgőt minek adták?Többet nem segítek...
Ha az a motor 70-es,a karbid meg nem 12-es(gyári),annak mennie kell,de valszeg inkább magas fordulaton.Ha már ez meglesz,mehet bele 3db keményebb kuplungrugó,az állítja az indulási fordulatot,és marha sokat számít egy keményebb kontrasztrugó(hátul a nagy),mert a gázreakciót meg az szabályozza!Tehát a gázt ha visszaengeded,meg odahúzod,milyen hamar engedje pörögni a gépet.Az a zsír,ha semmi késés,semmi lusta felpörgés,hanem egyből tol.
Jó munkát!
Ja a gépem még mindíg eladó(sajnos)
Most én is kétségbe vagyok esve ,mert ráköltöttem 45-ezret és talán rosszabb is lett!
Nálunk meg nincs jó szaki,aki vágná a tuningot!
Egüék már azt mondták,hogy lehet más baja van (kuplung,szíj,görgő)!
Én ezt megértem,de akkor a tt-vel miért volt tökéletes?
Kb. 4000ft-körül lehet,nem túl olcsó!
Nagyon vigyázzatok a vízzel,mert ha kifogy megszorulhat a motor!
Amíg csöpög elég sima vizet beletenni,de utána fagyállóval a legjobb feltölteni,mert arra van kitalálva a rendszer!
A komám éppen így járt,hogy csak csöpögött és hiába mondtam neki,hogy ne használja!
Nem figyelte a vizet és egy pillanatra megszorult a dugó!
Neki szerencséje volt,mert elég lassan ment,így nem csinált nagy kárt a mociban!