Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó kig gép van a képen
V4 hengeres 2ütemű, 112 lovat ad le keréken.
élvezet lenne vele motorozni nameg 90 litert enne 100on
Na az tuti,de akko nagy hirtelen kell egy faszanagy karbi,jó membrán(ház),főtengely,mert egy mhr már kéri,henger,kipuff.Itt már bőven 2kiló fölött beszélgetünk(új árban).Aztán jöhet majd a gyűrű cserebere,dugó cserécske,full szinti olaj vagy5000-ért,stb.Büntető lesz,az tuti.De megéri?
Én még a csapatósomba is "csak" azt a TOP-ot teszem.Monnyuk ennek anyagi okai vannak főleg.Ha tehetném én is vennék 80-as Cristofolini-t rá
Ez odabasz?4 henger,sztem vagy 100 paci körül
És ez a henger 17-22 le-s lenne!
Most hírtelen felindulásból a malossi mhr-el barátkozok!
De nekem még főtengő is kellene hozzá ráadásul!
Amit eddig néztem hengert 63-ért láttam!
Még nem tuti,hogy hozzányúlok!
És,hogy ér-e ennyit!?
Nem hiszem,de mindenkinek van egy káros szenvedélye!
Nem iszom,nem dohányzom,nem kávézom és még a nőkről is le kellett mondanom a kislányom és az anyukája miatt!
És az igazság az,hogy ezzel csak magamat nyugtatom!
Cicegér,mi lett veled?Az életed a robogóra akarod költeni?
Egyébként az a metálbordós TOP henger (picit átreszetve )egy Gianelli kipuffal,ami sztem olyan mint a tiéd,olyat szól messziről mint egy jó 125-ös!Eszi a kuplungokat,Aerox.Már 2 szétrepedt,úgyhogy MHR került bele.Viszont a főtengelye asszem gyári,és bírja.Nagyon megy.
Annál is komolyabbat akarsz?Mert ez még sztem jó kompromisszum.Az MHR,meg Polini nikaszilosak már talán túlzás utcára.Meg akkor a henger meg a kipu vagy130E .Ér annyit?
Na erre gondoltam:
Én multkor is úgy értettema 60-at,hogy annyira fáztam,ezért nem tudtam tovább húzni neki a gázt,nomeg csúszott is!
Én egy negyedet tekertem a levegőcsavaron befelé és egy kicsit jobb lett!
Előtte nem maradt meg alapjáraton és leállt!
A 60 az nagyon gyengécske!
A levegőállító csavar biztosan nem befolyásolhat ekkora különbséget!
Elég furmányos a motorod,főleg,hogy jól be lett állítva!
nem tudom de megörülök unom motorozás nélkül nem birom.
Mikor lessz már tavasz
Lehet hogy egy 17,5 es karbitól jobb lenne. A simsont ne is mond az még -40 fokba is vígan gurul
sztem mondom pl hidegbe éreszhetően nyegébb de nyáron jó, most persze lehet azért mert meleg motorhzo állitottuk tehát amikor égett a visszajelző lámpa sztem az helyes, de nem értem sajnos mér ekkora a változás pedig a simsonommal mentem hobn fagyban mármint csak kistávot és mindig ugyanolyan volt.
lehet a gyári karbi miatt van?
Akkor nincs több tippem
tökéletes barna azzal nincs gond
A gyertyának milyen a szine?
hát igen nyáron meg tavsszal viszi a 100fölötti dolgot miunt a vidiken ltszik nem nyultasm hozzá de nem értem télen ennyire nem lehet szar
Nade tavasszal hátha jó lessz
hát ez a baj látod, nem olyan az enyém mint amit elvárok
Az enyém a szar kipuval is megy 90-et és szarul van beállítva
Hát az nemsok azért szerintem többet kéne mennie hiába van hideg
kb 60 vagy talán kevesebbet
Pontosan ahogy ciceger mondja! Mennyit megy most a motorod Szecska?
Ilyen időben dúsabb az oxigén!
Ezért kell rajta állítani!
az a enyém is kitolja persze az érthető csuszik, szval a kipufogot értem nagyjából, de még abba ha tudnátok segiteni a hidegbe mér nem tud ugymenni mint normál tavsz nyári hőmérsékleten?
A teljesítménye gyengébb,ezért egy olcsóbb változat!
Én tegnap kimentem vele az udvarra,de csak kitolja a seggét a nagy fordulat miatt!
A kipu akkor jobb vagy erősebb ha minnél több kúpból van összeheggesztve. A tied 3 részből van. ciceger-é pedig ha jól számolom 9 kúpból áll. sokat számít!