Na az tuti,de akko nagy hirtelen kell egy faszanagy karbi,jó membrán(ház),főtengely,mert egy mhr már kéri,henger,kipuff.Itt már bőven 2kiló fölött beszélgetünk(új árban).Aztán jöhet majd a gyűrű cserebere,dugó cserécske,full szinti olaj vagy5000-ért,stb.Büntető lesz,az tuti.De megéri?
Én még a csapatósomba is "csak" azt a TOP-ot teszem.Monnyuk ennek anyagi okai vannak főleg.Ha tehetném én is vennék 80-as Cristofolini-t rá
Ez odabasz?4 henger,sztem vagy 100 paci körül
Most hírtelen felindulásból a malossi mhr-el barátkozok!
De nekem még főtengő is kellene hozzá ráadásul!
Amit eddig néztem hengert 63-ért láttam!
Még nem tuti,hogy hozzányúlok!
És,hogy ér-e ennyit!?
Nem hiszem,de mindenkinek van egy káros szenvedélye!
Nem iszom,nem dohányzom,nem kávézom és még a nőkről is le kellett mondanom a kislányom és az anyukája miatt!
És az igazság az,hogy ezzel csak magamat nyugtatom!
Cicegér,mi lett veled?Az életed a robogóra akarod költeni?
Egyébként az a metálbordós TOP henger (picit átreszetve )egy Gianelli kipuffal,ami sztem olyan mint a tiéd,olyat szól messziről mint egy jó 125-ös!Eszi a kuplungokat,Aerox.Már 2 szétrepedt,úgyhogy MHR került bele.Viszont a főtengelye asszem gyári,és bírja.Nagyon megy.
Annál is komolyabbat akarsz?Mert ez még sztem jó kompromisszum.Az MHR,meg Polini nikaszilosak már talán túlzás utcára.Meg akkor a henger meg a kipu vagy130E .Ér annyit?
Na erre gondoltam:
Én multkor is úgy értettema 60-at,hogy annyira fáztam,ezért nem tudtam tovább húzni neki a gázt,nomeg csúszott is!
Én egy negyedet tekertem a levegőcsavaron befelé és egy kicsit jobb lett!
Előtte nem maradt meg alapjáraton és leállt!
A 60 az nagyon gyengécske!
A levegőállító csavar biztosan nem befolyásolhat ekkora különbséget!
Elég furmányos a motorod,főleg,hogy jól be lett állítva!
sztem mondom pl hidegbe éreszhetően nyegébb de nyáron jó, most persze lehet azért mert meleg motorhzo állitottuk tehát amikor égett a visszajelző lámpa sztem az helyes, de nem értem sajnos mér ekkora a változás pedig a simsonommal mentem hobn fagyban mármint csak kistávot és mindig ugyanolyan volt.
lehet a gyári karbi miatt van?
az a enyém is kitolja persze az érthető csuszik, szval a kipufogot értem nagyjából, de még abba ha tudnátok segiteni a hidegbe mér nem tud ugymenni mint normál tavsz nyári hőmérsékleten?
A kipu akkor jobb vagy erősebb ha minnél több kúpból van összeheggesztve. A tied 3 részből van. ciceger-é pedig ha jól számolom 9 kúpból áll. sokat számít!
V4 hengeres 2ütemű, 112 lovat ad le keréken.
élvezet lenne vele motorozni nameg 90 litert enne 100on