Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeretnék Egy Top variátort f12 70ccm hez most !olyat ami nem lóg a főtengelyen már át bombáztak a héten postán eggyel írt van Top varió ja nekem meg küldött gyárit , malossi fedélel rossz csuszkával 7000be Teli a fa........om az ilyenekkel a másik igéretföldje köztünk van az még márc 14 feladta csak szerintem mégsem sikerült a neve minden oldalon szerepel de még adok egy eséjt neki hátha reagál addig nem ásom el bocs hogy rátok zudítottam ezt csak szét Ba.....z az ideg
Sziasztok! Érdeklődnél, hogy valakinek nem e lenne eladó f12 digit meghajtója + "spirálja"? köszi
szerbusz! érdekődnék nincs -e meg a Top variátorod tel ha igen menny lenne 06305949153
eladó!

Malaguti f12-f15 alkatrészek! Baráti áron!
Hali.Nekem a termosztátba az a baj,hogy ha gyorsítok vagy ha 80-nal megyek akkor teljessen lehűlik a hőfokmérő alapján olyan mintha teljessen hideg lenne a motor,ha pedig 50-nel megyek akkor pedig az első vonalig felmegy és marad ott.Nagyon kíváncsi vagyok mit mondanak a szerelők.
Sziasztok!

Mi lehet a baja a motornak ha 1-esbe alig tudok elindulni lefullad hiába húzom a gázt teljesen...de ha már elindul utána gyorsul rendesen és 4.be 80-nál megint elfogy a lendület. Porlasztó? vagy Kompresszió ?
Egy RST 50-es gyorsaságiról van szó.
Elöször is én egy fél fordulatnyit lecsavartam az alapjáraton , természetessen mindezt meleg motornál stb. ahogy kell, aztán a karbi bal oldalán van egy csavar na azt betekertem tövig és utánna 1 fordulatnyit ki. Ezt tanácsolta nekem a szaki, és nálam bevállt. Most hidegen is sokkal finomabb az alapjárat nem pörög annyira és szép egyenletessen jár.
AZ a lényeg hogy ne ess neki mindig csak kicsiket álíts rajta, és tudd hogy honnan indultál mi volt az eredeti állapot , akkor nem cseszhetsz el semmit.
Szia, az alapjárat és a fordulatejtés engem is érdekelne, mert nekem is lassan ejt és néha leáll alapjáraton. Le tudod írni, vagy személyes tali\teló?
Előre is köszi
Hali, Kíváncsi vagyok, hogy milyen állapotban vannak a görgők,szíjak Nálad és lehet-e javítani a cserével? Mondjuk 110-nél sokkal többet nem is szeretnék vele menni, csak kipróbálni... A hőfokot még nem figyeltem,mert összesen kb 8 km-t mentem, de az előző tulaj azt mondta,hogy ritkán kapcsolgat a termosztát. Majd írd meg,hogy csináltak- vele vmit. A kevés km miatt a fogyasztásról sem tudok nyilatkozni, de elvileg 2,8-3,2.
Üdv.
Hali.Nekem sem a végsebesség a lényeg,de 90-100-al lehetne vele járni utazóba?Hát Nekem mindegy milyen idő van mert ha nincs nagy hó Én télen is kb 800-1000 km belehajtottam.H visszahozom a szerelőtöl akkor rakok ki képet ha valakit érdekelné!
Hali nekem is F18 van. Nem sokat használtam még eddig mert ugye az idő nem volt olyan , de amit eddig mentem vele az alapján tetszik. Én eddig 100-at tudtam kihozni belőle de csak egyszer próbáltam. Nekem nem a végsebesség a lényeg. Elkezdtem átnézegetni a gépet de a varióhoz és a szíjhoz nem nyúlok , mert állítólag nagyon el lehet cseszni. Van egy kolegám az nagyon vágja a témát majd ő megnézi. Tegnap elmondtam neki hogy valami nem ok az alapjárattal meg nem ejt rendessen fordulatot, 2 perc aladt elmesélte hol mit kell álítani mire figyeljek, és délután otthon kb 2 perc alat be is lőttem a vasat. Mondanom se kell hogy tökéletes lett Szerencsére nagyon jó gyári állapotban van a gép, úgyhogy a kopó dolgokon kívül nem kell rajta csinálni semmit.
igen a digitális is km óra spirállal mér...ülés pozícióból a kerék jobb oldalán található a csiga a csapágy és a lengéscsillapító között. egy bemenet van rajta arra rákell csavarni a csigát. de vigyázz hogy pontosan illeszd bele és teljesen belecsússzon mert különben nem fog mérni. sok sikert
Hali.Én is új tag vagyok.Oksa értem most vittem el a szerlőhöz és 110km/h mentem Én is Vele.De azt mondták,hogy megnétik a görgőket és a szíjat is.Végre akkor lessz akivel megbeszélhetem a tapasztalataimat.A hőfok nálad hogy működik?Mert most ezért is levittem mert mindig változik olyan mintha nem lenne jó a termosztát.Te ha használad milyen sebesség ami az utazó Nálad és menyit eszik a motor 100-on?Egyenlőre ennyi. :)
Sziasztok!

A gondom a következő. A moci az akksit nagyon hamar leszívja.(Ez már kuka lesz) Ha fel van töltve, működik minden, visszajelzők, lámpa, fék indexek. Ha nincs benn akksi még a féklámpa sem világít(pedig kéne nem ?) Fesz.szabályzót már cseréltem!

vki?

köszi
üdv
Szia! nemrég vettem, és már akkor sem működött. az első idomot le szedtem, és akkor láttam, hogy az a "valami" nincs csatlakoztatva sehova. Én is arra gondoltam, hogy az lehet a km óra baja, de azt hittem, hogy a blokkból kapja valahogyan a jelet. Ugyanúgy az elsők eréken csatlakozik egy úgymond "csigába"? A levegősömön úgy volt :) a digitnél is ugyanonnan? köszi
Szia,
Én új vagyok ezen a fórumon,mert tegnap vettem egy f18 Warriort. Eddig 110-et mentem vele, de tavaly nyáron ment utoljára. Sztem többet is kéne mennie...
ne tévesszen meg a kábel kinézete...igen nagy valószínűséggel a km óra spirál! nekem is olyan van. az első kerék környékén nem matattál semmit?
a "műszerekből" fentről kijön egy 2-es kábel amire csatlakoztatva van valami műanyagvégű "valami". Az lehetséges, hogy a "spirál"?Ha igen akkor annak hova kell csatlakoznia? köszi
nem a jellel lesz a baj hanem a spirállal :D
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy az F12 digit, honnan kapja a km órába a jelet? mindenem működik, csak a sebességet nem mutatja :(
Sziasztok! Valaki segítene, abba, hogy f12 digit-en hol kell után tölteni a vízet a hűtőbe? és hogy meddig kell tölteni. köszi
Kösz hogy írtatok.
Akár egy Hebo szíj is jó lenne? azért kérdezem mert kb 2.000-el olcsóbb mint a TOP.
A mostani szíjam 15mm széles de nem tudom hogy gyári vagy sem.
A motorban 11.000km van.
hello.

nekem van keveset használt szíjam.

stage 6 márkájú 3ezer
malossi x kevlár 4ezer

üdv
mindegyik szíj elmegy 8-10 ezer kilómétert, de 8000-nél illik cserélni, mert elkopik a szélessége és ezért már nem igazán megy ki a variónál a végéig, ezért csökken a végsebesség.
itt találsz hozzá szíjakat:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...