Miért a múltkor mennyit ment vele?
Mi a garancia arra, hogy most majd jó lesz tényleg?
Ezért mondtam , ki kellett volna kényszeríteni a teljes blokkcserét.
Ezek szerint nem biztos abban , hogy jó munkát végez?
Ja és ne kíméld, miután átveszed, derüljön ki mihamarabb, ha esetleg nem végeztek volna megfelelő munkát. Már amennyiben ténylegesen nem kell bejáratni újra.
Remélem mielőbb hajthatod a gépet.
Na felhívtam a szervizt az előbb, és azt mondta a szerelő hogy nem kapott olajzást a hengerfej és ezért szénné égett a vez.tengely+csapágy, a a himbák, a szelepek, a dugó, meg hasonló dolgok:) Most kicserélik őket, vagy ma vagy holnap kapnak hozzá alkatrészt, és még+1napot ottmarad a motor hogy a gyerek tudja használni, ne hogy megint nálam krappoljon be:)
Öööö, most megfogtál, ezt el is felejtettem megnézni.
A membránlap cseréjében gondolkodom Én is, de idő kell amikor ráérek meg a Tomi is kell hozzá, mivel nekem nem túl sok szerszámom van a művelet elvégzéséhez.
Szia!
Most értem haza a melóból és olvasom mi történt a motoroddal.
Először is, nézz körül a fogyasztóvédelem fórumain, hogy ilyen esetben milyen lehetőségeid vannak . Mivel szerintem nem a kuplung meghibásodása okozta ezt a motorsérülést, hanem nagyon valószínű az, hogy a motor hibásodott meg előbb és az okozta a kuplung meghibásodását. A helyedben teljes motorcserét kérnék, mert ez már nem egészen tiszta munka amit művelnek. Felmerült egy-két kérdés is bennem: Vettek fel egyáltalán a hibáról munkalapot? Ugyanis ezzel tudod igazolni azt, hogy milyen javításokat végeztek, végeznek a motoron és esetleges ismétlődés esetén csak így tudod érvényesíteni a jogaidat. Az ezelőtti javításról is csináltak papírt vagy nem? Ha valami történik, írjál feltétlenül.
Ja és nyugodtan írjál a márkaképviseletnek, ha kukacoskodnak. Én is ezt tettem és csodák-csodája, mindjárt nekiláttak az általam javasolt cserének. Igaz görbén néztek rám, meg zokon vették, de kit érdekel. Végezzék a munkát tisztességesen és akkor nem lesz semmi hiba. Ne csak addig számítson a vásárló amíg elviszi a motort, hanem akkor is ha javítani kell.
Mai helyzet jelentés: Szétszedték a motort, eddig hengert, hengerfejet, szelepeket, dugót, vezérműtengelyt kell cserélni. Mikor felhívtam őket akkor még nem szedték szét teljesen a blokkot.. Hát szép
A mi márkaszervizesünk is ismerős volt,az osztálytársának a motorjárol mig szervizelte 2 honapig- eltőnt a fél alkatrész.Ennyit az ismerősökrél.Ne légy szivbajos mert azt Te fizeted meg.az ismmerősök nem számitanak csak a barátok.Ismerős létére át tudott verni nyugodt szivvel az alapjárattal amit meg sem csináltak?És még véded?Ha jo szivvel lenne irántad akkor egy javittatlan motort oda sem adott volna!Baleknak néz ezt hidd el.Reklamálj majd megszeppennek.Ha megrendelték is az alkatrészt,nem épitették be-az alapford hoz,vszinű megjött de lenyelték zsebre majd vkinek.Ez igy megy alapból.Rá lett irva a garanciapapirra a cserélt alkatrészek közé az alapford egység és a többi anyag?Nem hisze!Keményen,vagy hiába a garancia.
Az az igazság legszívesebben én szerelném, mivel értek hozzá, nem vagyok hülye a motorokhoz.. Meg akkor tudom mi van benne.. De ez még garis, szal nem szedhetem szétt.. Amúgy meg egy fiatal srác a szerelő, aki vel jóba vagyok, szal tudom hogy nem csinál rosszul semmit sem..
Szia!Lehet hogy ahogy Csibe irta-irnod kéne az országos központba és ezt meg kéne emliteni a márkaszervizben is,követelni motorcserét,stb fogyasztóvédelem,internetes szégyenfal stb emlegetése mellett.Lenne hatása bizti.Inkább a szerviz a hibás mint a motor,az enyém is azota jo hogy mmagunk csináljuk,a komolyabbakhoz meg találtam szakembert aki ért hozzá.De rá csak akkor volt szűkségünk mikor a márkaszerviz miatt kiment a hajtokar és a főtengelycsapágyak.De hálisten azota semmi baja.Fel a fejjel csak keményen.-A többi márkaszerviz sem lehet különb..
Vagy rajtahagyta a gyújtást aztán kipurcant akksi, de ha előtte jó volt a szervíznek kötelessége cserélni. Szerintem. Helyedben nem is hoztam volna el úgy, hogy szar az akksi.
Én megértelek, hogy feldúlt vagy, nem is kell ezért szabadkoznod. De azért ha nem tudják orvosolni a hibát, nem lehet, hogy a szakértelem hiányzik?
Az akksival jártam úgy anno a simson esetében, hogy a nagytudásu szerelő fordított polaritással kötötte be, ki is purcant az akksi. A Tominak köszönhetem azt, hogy egyáltalán rájöttünk a bénaságra.
Annak meg örülünk, hogy ilyen részletesen leírtad a hibát.
Én a robeszom esetében írtam egy levelet a márkaképviseletnek, mivel ment a szarakodás, mindjárt más lett utána a szervíz hozzáállása, bár szúrós szemmel néztek rám, és kérdezték minek panaszkodtam rájuk.
Na mindegy , remélem nem lesz több gond vele.
Mi a garancia arra, hogy most majd jó lesz tényleg?
Ezért mondtam , ki kellett volna kényszeríteni a teljes blokkcserét.
Ezek szerint nem biztos abban , hogy jó munkát végez?
Remélem mielőbb hajthatod a gépet.
Ha kész lesz, újra bejáratós lesz?
A membránlap cseréjében gondolkodom Én is, de idő kell amikor ráérek meg a Tomi is kell hozzá, mivel nekem nem túl sok szerszámom van a művelet elvégzéséhez.
Még időben szóltam?
Most értem haza a melóból és olvasom mi történt a motoroddal.
Először is, nézz körül a fogyasztóvédelem fórumain, hogy ilyen esetben milyen lehetőségeid vannak . Mivel szerintem nem a kuplung meghibásodása okozta ezt a motorsérülést, hanem nagyon valószínű az, hogy a motor hibásodott meg előbb és az okozta a kuplung meghibásodását. A helyedben teljes motorcserét kérnék, mert ez már nem egészen tiszta munka amit művelnek. Felmerült egy-két kérdés is bennem: Vettek fel egyáltalán a hibáról munkalapot? Ugyanis ezzel tudod igazolni azt, hogy milyen javításokat végeztek, végeznek a motoron és esetleges ismétlődés esetén csak így tudod érvényesíteni a jogaidat. Az ezelőtti javításról is csináltak papírt vagy nem? Ha valami történik, írjál feltétlenül.
Ja és nyugodtan írjál a márkaképviseletnek, ha kukacoskodnak. Én is ezt tettem és csodák-csodája, mindjárt nekiláttak az általam javasolt cserének. Igaz görbén néztek rám, meg zokon vették, de kit érdekel. Végezzék a munkát tisztességesen és akkor nem lesz semmi hiba. Ne csak addig számítson a vásárló amíg elviszi a motort, hanem akkor is ha javítani kell.
Az akksival jártam úgy anno a simson esetében, hogy a nagytudásu szerelő fordított polaritással kötötte be, ki is purcant az akksi. A Tominak köszönhetem azt, hogy egyáltalán rájöttünk a bénaságra.
Annak meg örülünk, hogy ilyen részletesen leírtad a hibát.
Én a robeszom esetében írtam egy levelet a márkaképviseletnek, mivel ment a szarakodás, mindjárt más lett utána a szervíz hozzáállása, bár szúrós szemmel néztek rám, és kérdezték minek panaszkodtam rájuk.