Sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a Kymco Mx 50-es Quadot hány mm-es karburátorral szerelik?
azt tudom h keihin van rajt csak azt nem,hogy hány mm-es...
köszi a válaszokat.
Tisztelet!
Most értem haza egy kis látogatásra a Pacsai motoros találkozóról, de délután már megyek is vissza. Valaki nincs a közelben aki eljönne? A bejárattól jobbra sátorozok, a motort meg nehéz eltéveszteni annyira egyedi.
Ott egyszer jártam, még gyerekkoromban, amikor papnak készültem. Nagyon szép hely, az apátság kollégiumában aludtunk, vagy 50 ágyas termek voltak, aztán voltunk vagy 5-en. Sose lettem az, de nem is baj.
Na akkor legalább van mit hajtani.
Az sr-em sajnos azt hiszem beteg, csörög mint az állat, melegen már tologatni kell, hogy beinduljon. A múltkor mentem vele és azt hittem nincsen benn a gyertya, mert akkora kompresszió van benne. Valakit majd kell keresnem, aki megreparálja, mert az öreg bácsi aki gyógyítani szokta már nem dolgozik, nekem meg nincs se szerszámom se szaktudásom a szétszereléséhez, összerakásához. Félek ha nekilátnék csak egy kosár alkatrész maradna belőle. Pedig őszre működni kell neki, mert akkor már vele szeretnék melóba járni. Annyit megnézek azért, hogy a csapágyak lógnak-e és a hengert is lehúzom, hátha okosabb leszek tőle.
Akkor jó, megnyugodtam.
Látni egyáltalán a fényt az alagút végén? Mikor lesz kész, sose? Azon már nem is csodálkozok, hogy eleged van. Beletenyereltél rendesen. Van mit hajtani addig amíg elkészül?
Csáó! Persze hogy élek!:D Motorról csak annyit, hogy 1-2hete elvoltam érte, mert aztmondták kész lett, de úgyanúgy megszorult, és nemvolt olajzás.. Visszalett vidve.. És most megint megcsinálták, kicserélték az olajszivattyút meg mindent, kicsit meghajtották, és nekik is megszorult újból!:) Most tárgyal a cég az osztrák kymco-sok kal, hogy mi is lehet a gond, 90% hogy blokkcsere lesz.. De már nagyon elegem van..
a zx 50-embe egy honda dio azt hiszem f24 cdi lett belevariálva,de majd legközelebb pontosan leolvassuk ha szétszedjük a ragasztáshoz.Egyelőre jó,nem korlátozott 80 ig kipörög maxon.mégiscsak fél ár az eredeti 22eft-oshoz.tartalékba használtan meg olcsón fogok szerezni ha az eredetit nem tudom szétszedni-megcsinálni!
Köszönöm a válaszokat és a segítséget. Időközben megszületett a döntés.
Voltam a helyi Kymco kereskedésben super8 4 ütemű után érdeklődni. Jövő hétre hoznák, a katalógusban fel volt tüntetve egy 360e Ft-os akciós ár. Gyorsan közölték velem hogy azt felejtsem el a motor mostani ára 477e Ft és nincs semmi akció. Erre még rájön egy 20e Ft-os üzembehelyezési díj és ugye vannak a kötelező szervizek is amikre 15e Ft-os árat mondtak.
Mivel sokalltam az említett árakat elmentem a piaggio forgalmazóhoz. Kinéztem egy új piaggio liberty S-t 50ccm-es 4 ütemű motorral. Az ára 480e Ft, erre már nem jön semmiféle üzembehelyezési díj, kapok valamiféle ajándékot is a mocihoz, a kötelező szervizek ára sokkal barátibb(6e Ft), ja és 5 év garancia van a gépezetre ....
Lehet hogy csak felénk ilyen a Kymco márkaképviselet...ha barátibbak lettek volna az árak lehet hogy maradtam volna a Kymconál...minden estre még mindig jó gépezetnek tartom csak nem ebben az árkategóriában.
Jövőhéten megyek a liberty-ért
mindenkinek jó motorozást
Sziasztok. Van 1 eladó kymco cobra cross robogóm. ha valakit érdekel. 2007es kiadásu és nagyon ujszerü állapotban van. 1400km van benne. A Magyar utakra nagyon ajánlom,és terepre. akit érdekel képet küldök esetleg.
Helo!Csatlakozom az előttem szólóhoz.De talán inkább Super 9.A négyütemüeknél 50 cmm3 - kis motor - kis szelepméretek,a legkisebb kopás sérőlés kokszosodás nagy gondot jelenthet.
Szia!
Üdvözöllek a klubban. Csak ajánlani tudom a Kymco márkát és nem csak azért, mert nekem is ez van. Négy éve hajtom a robogómat, a gyújtótrafó szállt el 3 év után, olajszivattyúm túl sok olajat szállított- de ez csak nekem okozott gondot - a motornak nem és lekopogom 100% az üzemkészsége. Igaz újan vettem a robeszt és így a használat is megfelelő, bár csak munkába járok meg kisebb-nagyobb túrákra. Szóval a megbízhatósága szerintem jó, ha megkapja ami jár neki sokáig hű társ marad. A 4 üteműekkel van némi fenntartásom, főleg az Agility az egyik, kissé gyengusz a városi forgalomban és időnként indítási problémákkal küzd. Egy kollégámnak van újonnan vette, onnan tudom ezt az infót. Bár a kisebb fogyasztás mellette szól a 2 üteműekkel szemben, de ez ekkora ccm-nél nem szembetűnő azt hiszem. A nagy kerekeivel meg kifejezetten jól tudsz közlekedni a jó magyar utakon is. Megfelelő bejáratás után a fojtásokat kivéve már menni is lehet vele. Az enyém 70-75- el bír menni így bár ezt a pluszt csak szükség esetére tartogatom, az utazó 55-60. Látom van ebből a típusból 2 ütemű is, az nem érdekel? Bár látom az kissé drágább. Azt még elmondanám jó tanácsként, hogy nem elhanyagolható az sem, mennyire kényelmes az ülés kialakítása, mindenképpen próbálj ki több típust ráülve és ne csak egy pillanatra, mert később okozhat gondot ha nem megfelelő az ülés helyzete. Úgy látom ennek is kicsit előre dől az ülőfelülete így a lábaddal kell tartanod magad, hosszabb távon nem kényelmes, de lehet csak nekem gond ez.
Dióhéjban hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valami kérdésed van még, írj nyugodtan.
2 hónapon belül le szeretném cserélni Simsonomat valami új és megbízható robogóra.
A legesélyesebb jelenleg a Kymco márka és azon belül is a Super 8 50ccm-es 4 ütemű gépezet. Esetleg van e már valakinek tapasztalata ezzel a modellel, vagy magával a motorjával(megbízhatóság, élettartam....)? És úgy általánosságban mennyire megbízható márka a Kymco? Nem szeretnék mellé nyúlni ezért is vagyok egy kicsit hitetlenkedő a márkával szemben...
Amire használnám az a városi ingázás, munkába járás.
előre is köszi a válaszokat
service manual
olyan kérdésem lenne,hogy a Kymco Mx 50-es Quadot hány mm-es karburátorral szerelik?
azt tudom h keihin van rajt csak azt nem,hogy hány mm-es...
köszi a válaszokat.
nincs valakinek agility 125 höz első sárvédője, bordó színben lenne a legideálisabb
üdv
Most értem haza egy kis látogatásra a Pacsai motoros találkozóról, de délután már megyek is vissza. Valaki nincs a közelben aki eljönne? A bejárattól jobbra sátorozok, a motort meg nehéz eltéveszteni annyira egyedi.
Az sr-em sajnos azt hiszem beteg, csörög mint az állat, melegen már tologatni kell, hogy beinduljon. A múltkor mentem vele és azt hittem nincsen benn a gyertya, mert akkora kompresszió van benne. Valakit majd kell keresnem, aki megreparálja, mert az öreg bácsi aki gyógyítani szokta már nem dolgozik, nekem meg nincs se szerszámom se szaktudásom a szétszereléséhez, összerakásához. Félek ha nekilátnék csak egy kosár alkatrész maradna belőle. Pedig őszre működni kell neki, mert akkor már vele szeretnék melóba járni. Annyit megnézek azért, hogy a csapágyak lógnak-e és a hengert is lehúzom, hátha okosabb leszek tőle.
Látni egyáltalán a fényt az alagút végén? Mikor lesz kész, sose? Azon már nem is csodálkozok, hogy eleged van. Beletenyereltél rendesen. Van mit hajtani addig amíg elkészül?
Mi van, mindenki gyalog jár? Netán biciklivel?
Még a végén behal a topik.
Nemsoká itt az idő menni kell Pacsára, találkozni.
Nagy motor kategória váltás miatt!
Nincs mit megköszönni, segítünk mindenkinek, ha tudunk.
Gratulálok az új mocihoz, remélem sok km-en át lesz hű társad.
Köszönöm a válaszokat és a segítséget. Időközben megszületett a döntés.
Voltam a helyi Kymco kereskedésben super8 4 ütemű után érdeklődni. Jövő hétre hoznák, a katalógusban fel volt tüntetve egy 360e Ft-os akciós ár. Gyorsan közölték velem hogy azt felejtsem el a motor mostani ára 477e Ft és nincs semmi akció. Erre még rájön egy 20e Ft-os üzembehelyezési díj és ugye vannak a kötelező szervizek is amikre 15e Ft-os árat mondtak.
Mivel sokalltam az említett árakat elmentem a piaggio forgalmazóhoz. Kinéztem egy új piaggio liberty S-t 50ccm-es 4 ütemű motorral. Az ára 480e Ft, erre már nem jön semmiféle üzembehelyezési díj, kapok valamiféle ajándékot is a mocihoz, a kötelező szervizek ára sokkal barátibb(6e Ft), ja és 5 év garancia van a gépezetre ....
Lehet hogy csak felénk ilyen a Kymco márkaképviselet...ha barátibbak lettek volna az árak lehet hogy maradtam volna a Kymconál...minden estre még mindig jó gépezetnek tartom csak nem ebben az árkategóriában.
Jövőhéten megyek a liberty-ért
mindenkinek jó motorozást
Üdvözöllek a klubban. Csak ajánlani tudom a Kymco márkát és nem csak azért, mert nekem is ez van. Négy éve hajtom a robogómat, a gyújtótrafó szállt el 3 év után, olajszivattyúm túl sok olajat szállított- de ez csak nekem okozott gondot - a motornak nem és lekopogom 100% az üzemkészsége. Igaz újan vettem a robeszt és így a használat is megfelelő, bár csak munkába járok meg kisebb-nagyobb túrákra. Szóval a megbízhatósága szerintem jó, ha megkapja ami jár neki sokáig hű társ marad. A 4 üteműekkel van némi fenntartásom, főleg az Agility az egyik, kissé gyengusz a városi forgalomban és időnként indítási problémákkal küzd. Egy kollégámnak van újonnan vette, onnan tudom ezt az infót. Bár a kisebb fogyasztás mellette szól a 2 üteműekkel szemben, de ez ekkora ccm-nél nem szembetűnő azt hiszem. A nagy kerekeivel meg kifejezetten jól tudsz közlekedni a jó magyar utakon is. Megfelelő bejáratás után a fojtásokat kivéve már menni is lehet vele. Az enyém 70-75- el bír menni így bár ezt a pluszt csak szükség esetére tartogatom, az utazó 55-60. Látom van ebből a típusból 2 ütemű is, az nem érdekel? Bár látom az kissé drágább. Azt még elmondanám jó tanácsként, hogy nem elhanyagolható az sem, mennyire kényelmes az ülés kialakítása, mindenképpen próbálj ki több típust ráülve és ne csak egy pillanatra, mert később okozhat gondot ha nem megfelelő az ülés helyzete. Úgy látom ennek is kicsit előre dől az ülőfelülete így a lábaddal kell tartanod magad, hosszabb távon nem kényelmes, de lehet csak nekem gond ez.
Dióhéjban hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ha valami kérdésed van még, írj nyugodtan.
2 hónapon belül le szeretném cserélni Simsonomat valami új és megbízható robogóra.
A legesélyesebb jelenleg a Kymco márka és azon belül is a Super 8 50ccm-es 4 ütemű gépezet. Esetleg van e már valakinek tapasztalata ezzel a modellel, vagy magával a motorjával(megbízhatóság, élettartam....)? És úgy általánosságban mennyire megbízható márka a Kymco? Nem szeretnék mellé nyúlni ezért is vagyok egy kicsit hitetlenkedő a márkával szemben...
Amire használnám az a városi ingázás, munkába járás.
előre is köszi a válaszokat