Nemtudom mitől lehet ez a sok olaj a szűrőházban. Én meg tegnap voltam a Quannon al szervízben, olajcserén, meg átnézték. Karbiban kell cserélni valami alapjárat szabályzó elektrónikát, mert mindig magas az alapjárat és hebeg hábog az egész:D Meg a légszűrőházból szedtek ki ilyen műanyag nem tudom mit, tán szívászaj csökkentőt. De most nagyon ász hangja lett, és jobban is megy:) Hazafele felmentem a pályára és kicsit kihúzattam az erőművet:D 130at tud, de ott már szabályoz, mert eléri a 10esre fordulatot. És most valamivel jobban is gyorsul. De szerdán vihetem vissza, és gariba kicserélik azt az elektronikát. Kíváncsi leszek milyen lesz utána:)
Szia!
Csináltam tegnap egy rövid videót róla, a robogóknál lesz látható. Ez a mennyiség pár nap termése, egy hónap után annyi gyűlik össze, hogy szabályosan ki kell önteni belőle. Ez a mennyiség már nem hiszem, hogy normális lenne.
Na, úgy néz ki, bevált az akku tetejének a leragasztása és a zacskók is bírják, eddig legalábbis.
Viszont a légszűrőben jelentkező olajjal nem tudok zöldágra vergődni, írtam a motorszerelés topikba is és ott azt is írták többek közt, hogy ez tényleg lehet gyárilag ilyen. Most ott tartok, hogy kéthetente kipucolom.
Lehet írok Taiwan-ba, talán válaszolnak vagy küldenek egy új motort.
Hát én meg ráfaragtam kissé a rendbetett akkumulátorral.
Észrevettem a hajtómű fedélen kisebb foltokat, aztán kiderült az akkuból szivárgó sav rendezte el a festést. Mivel ez gondozásmentes akku, de az akkus azt mondta, hogy nem gond a felbontás és visszazárás elhittem. Na ez sajnos nem igaz, tökéletesen nem zár már és emiatt a sav szivárog a tetején a kupakok alól, valószínű a töltés miatt keletkező gáznyomástól. Az akkutartó alja meg gyárilag lyukakkal van tele így lefolyt a sav, ami aztán tette a dolgát. Most annyit csináltam, hogy az akku tetejét műa. ragasztóval leragasztottam lemosás, szárítás után és beleraktam műa. zacskóba, talán nem lesz gond. Azért figyelek rá és ha nem lesz javulás, kidobom, veszek újat. A tanulságot levontam, sajnos a saját káromon.
Hidegen az egyik kivezetése és a testje közt ellenállásnak kell lennie. A másik végén csak a motor melegedésekor mérhető ellenállás, amely az üzemi hőfoktól változik. Azt hiszem így kell kimérni, hogy jó-e.
Nézd csak meg, de ennél sokkal több szokott benne lenni, mint most.
Csináltam tegnap egy rövid videót róla, a robogóknál lesz látható. Ez a mennyiség pár nap termése, egy hónap után annyi gyűlik össze, hogy szabályosan ki kell önteni belőle. Ez a mennyiség már nem hiszem, hogy normális lenne.
Viszont a légszűrőben jelentkező olajjal nem tudok zöldágra vergődni, írtam a motorszerelés topikba is és ott azt is írták többek közt, hogy ez tényleg lehet gyárilag ilyen. Most ott tartok, hogy kéthetente kipucolom.
Lehet írok Taiwan-ba, talán válaszolnak vagy küldenek egy új motort.
Hát tényleg nem jó az már biztos, de két zacskót húztam rá, más már nem fér mellé mert nagyon passzentosan van kialakítva a helye az akkunak.
Észrevettem a hajtómű fedélen kisebb foltokat, aztán kiderült az akkuból szivárgó sav rendezte el a festést. Mivel ez gondozásmentes akku, de az akkus azt mondta, hogy nem gond a felbontás és visszazárás elhittem. Na ez sajnos nem igaz, tökéletesen nem zár már és emiatt a sav szivárog a tetején a kupakok alól, valószínű a töltés miatt keletkező gáznyomástól. Az akkutartó alja meg gyárilag lyukakkal van tele így lefolyt a sav, ami aztán tette a dolgát. Most annyit csináltam, hogy az akku tetejét műa. ragasztóval leragasztottam lemosás, szárítás után és beleraktam műa. zacskóba, talán nem lesz gond. Azért figyelek rá és ha nem lesz javulás, kidobom, veszek újat. A tanulságot levontam, sajnos a saját káromon.
Ezek szerint jó lett a hűtésed?
http://www.bikez.co
m/pictures/...