Hát az előbbi vásárlásod kapcsán a kaszni alá is nézz be.
Hajtómű fedelet levenni, megnézni a hajtásláncot.
Műszerek , kijelzők , világítás , akksi , kezelőszervek.
Hát igen! átnézés és próba! meghallgatom a hangját,ne csörögjön! Azután a gumik! megnézem nem csöpög-e! felpörrgetem és hogy áll vissza! azután megyek vele egy karikát hogy mennyire gyorsul és mennyit melegszik! de ezenkívül nem tudok mit ott helyben.... vagy igen? ötletek?
Szia!
Telefonálj rájuk, mert hajlamosak a szervizek elfeledkezni a dolgukról időnként. Nem mondod, 500 km, az már igen. Én csak szolidan munkába járogatok, meg a Tomit látogatom.
Mondtam Én neked, hogy megéri kipróbálni az irídium gyertyát, úgy gondolom ezek a mai motorok sokkal magasabb hőmérsékleten üzemelnek, ezért a hagyományos gyertyákat hamar kinyírják. Amúgy azt már tudom, hogy a gyári cuccok általában nem a legjobbak, mert így tudják alacsony szinten tartani az eladási árakat. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rosszak csak van jobb, ha érted mire gondolok. Az eredeti gyertyát meg Én is eltettem tartaléknak, sosem lehet tudni. bár aki szocimotoron nevelkedett annál mindig van másik.
Még nem telefonáltak, remélem holnap már hívnak, hogy megjött az alkatrész. Amúgy csak úgy gyűlnek bele a kilóméterek!:) Péntek óta 500at belevágtam:D Ja és képzeld el tegnap meg állt a motor. Mentem egyszercsak elkezdett fulladozni, és teljesen le ált.. Nem is indult utána. Betoltam a legközelebbi haverhoz, és kiszedtük a gyertyát, pici sárga szikrája volt, de az is össze-vissza. Megpucoltuk, aztán elindult, azóta is megy. De azért rendeltem bele egy Iridium os gyertyát:) Vagy holnap, vagy Pénteken jön meg. A gyári gyertyája meg jó lesz tartaléknak.. Sosem lehet tudni:)
Már lebeszéltem a Tomival, hogy felépülése után, alkalmas időben szétszereljük a membránt. Ha az lesz a bibi, elmegyek a szerelőhöz és az orra alá dörgölöm.
Na ez érdekes azért, szerintem egy szervizben sem dolgoznak 100%-al, mármint a lelkesedésre gondolok.
Lehet hogy jó lett volna ott maradni, de késő bánat, meg igazából kedvem sem volt ott ácsorogni.
Újkora óta ingadozik az alapjárata... És most hogy 3madjára voltam ott, és 20x mondtam neki nézze meg, hála isten most megnézte.. Persze én mindig ott vagyok mikor csinálja, sosem megyek el.
Szia!
Én tudom, a lerakódott motorolaj miatt. De ez csak vicc akart lenni. A membránra gyanakszom egyre jobban, bármennyire is mondják a "szakszervízben" , hogy az aztán nem lehet.
Mondtam nekik, hogy nézzék meg, nem tudom megnézték-e egyáltalán Anno a Tomi motorját még Én vittem el hozzájuk, hogy nem fogy az olaj a tartályból, azt mondták ,hogy rendben van minden. Legközelebb kiolvadt a motor, mert már akkor nem volt hajtása az olajszivattyúnak.
A gépeddel mi van? Te vetted észre az alapjárat ingadozását?
Hú, 130 , az már döfi.
Na majd írd meg mi lett az eredmény az elektronika cseréje után.
Most már jó idő van, lehet motorozni, csak benzint adjon eleget hozzá valaki.
Hajtómű fedelet levenni, megnézni a hajtásláncot.
Műszerek , kijelzők , világítás , akksi , kezelőszervek.