Helló!
A gyertyán szürkésfehér porszerű lerakódás keletkezik, ami rövid időn belül olyan sok lesz, hogy zárlatossá teszi a gyertyát. Ha letisztítja akkor is rövidesen újra ellepi az elektródát, de csak azt. A benzin minőségi problémájára gondolunk, mivel a régi gyertyámnál nálam is jelentkezett ez a lerakódás, már 5 km megtétele után, tehát túlmelegedés kizárva. Egyenlőre csak találgatunk, hogy mi lehet a gond. Amúgy ma hajnalban nekem is volt szerencsém megismerkedni a tavaszi hóeséssel.
Baj van :( felforrt a víz 5 perc mocizás után :( mint kiderlt lukas a rendszer! most szedhetem széjjel,addig meg vatossan,vízzel teli veggel megyek vele! ja és a hőfokmérője.....
Ma motoroztam egyet a városban, és hát elkapott a hóvihar rendesen:D Úgy behordta a sityakot alig láttam, de azért 100al száguldtam hazafele:) Na de csak óvatosan:)
Hú az enyém nem picit, hanem nagyon.
De 40-45 amivel szoktam vele járni, ott még elfogadható.
Elöl 15-ös lánckerék van, így nem kell annyira forgatni a mocit, csak többet kell gangolni.
Nekem elég az 57 is, ennyit bír menni szegény sr50-em, de akkor már eléggé dalol a motor. Kell egy motor ami a zord téli időjárási körülmények között is helytáll és erre tökéletesen megfelel.
Hát kell hozzá egy közdarab(az alaplaphoz) meg a lendkereket kikell fúrni 10essel(ahol kijön a főtengely vége) és süllyeszteni kell a csavarnak helyet. És utána már mehet is rá. Amugy gyári hengerre nem érdemes babetta gyújtást tenni, csak roszabb lessz tőle, de ha már valami alapból pörgős tuning henger van a gépen, akkor sokat segít. Nagyon harapós lessz tőle a motor. Még járatós a gép, 50km van benne, de olyan 85körül fog menni végre.
Hát igen.. Én is vennék, de sajna minden pénzem a Simsonra költöttem.. 70es tuninghenger lett rajta(kicsit meglett faragva:)) De őrülten megy.. Nyomatékos mint az állat.. Babetta gyújtás stb..:D
Megnézted a link alapján az oldalt?
A gyertyán szürkésfehér porszerű lerakódás keletkezik, ami rövid időn belül olyan sok lesz, hogy zárlatossá teszi a gyertyát. Ha letisztítja akkor is rövidesen újra ellepi az elektródát, de csak azt. A benzin minőségi problémájára gondolunk, mivel a régi gyertyámnál nálam is jelentkezett ez a lerakódás, már 5 km megtétele után, tehát túlmelegedés kizárva. Egyenlőre csak találgatunk, hogy mi lehet a gond. Amúgy ma hajnalban nekem is volt szerencsém megismerkedni a tavaszi hóeséssel.
De 40-45 amivel szoktam vele járni, ott még elfogadható.
Elöl 15-ös lánckerék van, így nem kell annyira forgatni a mocit, csak többet kell gangolni.