Mindig fennáll a veszély, hogy egy rossz mozdulat és kidobandóvá válik a CDI. Amennyiben adottak az anyagi lehetőségek, a nyitott CDI megvétele mellett voksolnék.
Köszi. Kerestem már, ès más apriliások is ezt tanácsolták ...vagy ha nem akarok vagdosni, vegyek egy új nyitott CDI T. Vágy vágják......gondolom a nyitottak is ugyan ezt fogom elèrni.....
Szia!
Gyakorlatilag a CDI végét kell bevágni, 45 fokban, pontosan 10-10 mm-t kimérve! Az agilitynél működik ez a beavatkozás, de más CDI hogy reagál arra nem tudom a választ. Keress rá: agility CDI átvágás.
Sziasztok. Tudom hogy ez nem ez a topic de csak èrdeklőfni szereznèk. Van egy Aprilia sportcity 50 4 t. Ennek a fojtásáról szeretnèk èrdeklődni. Olvastam róla ojanokat, hogy 65-75 is lehet a vège. Kipuban nincs fojtás, karbiban sem, vartiátorból a gyűrű eltávolítja. Mi ès hol lehet mèg?? Csi cserèt, vagy átvágást javasolnak. Csinált már ilyet itt valaki?? Várom a válaszokat. Köszi előre is...
Beszéltem az említett barátommal, neki is az a véleménye (látatlanban) , hogy ez karburátor hibára utaló jelenség. Túl sok a benzin és emiatt fullad, nem pörög fel a motor fordulatszám. Nem zár le a szívató, lyukas úszó, nem zár a tűszelep, átereszt a benzincsap, kb. ezeket kellene tüzetesen ellenőrizni és persze a karburátor járatait is átfújni levegővel, hátha valami maszat dugulást okoz. Azért jelezz vissza ha sikerül megoldani a hibát.
Írtam egy barátomnak, neki agility van. Remélem neki lesz valami ötlete, mi lehet a hiba okozója. Bár nekem továbbra is karburátor hibának tűnik, de persze lehet még más is. Esetleg a szelephézagot kellene megsasolni, ami még eszembe jutott. 2700 km-l ez gyakorlatilag épp bejáratott motor. A szervizben gondolom csak a variátornál cserélték a vállas csőtengelyt, esetleg a karburátor fúvókát?
Fiatal motor csak 2700 KM van benne szak szerviz szedte ki a fojtást belőle.
Ha közép állványra teszem és játszom a gázzal egy idő után felpörög.
A jelenség úgy jelentkezett, hogy állt egy párnapot.
Köszönöm, hogy szánsz rám időt.!
Még valami. Ez a jelenség hogyan jelentkezett, váratlanul vagy fokozatosan érte el a jelenlegi állapotot? Esetleg előzőleg volt valami szerelési előzmény? Motor állapotát meg csak szétszerelés után lehet felmérni, így csak találgatok.
A kipufogó nincs eltömődve? Amennyben még gyári kipufogó van rajta, a dob előtti vékony csövön kell lennie egy kis csavarnak, azt kiszedve ellenőrizni úgy van-e változás.
A szivató automata, gyakorlatilag nyitott helyzet az alapállapota. Beindított motornál kell neki elzárni, rövid idő elteltével. Ezt egyzserűen lehet ellenőrizni, egyrészt ellenállást kell mérni, másrészt kiszerelt állapotban akkut rákötve a tüskének ki kell mozdulni.
Karburátor szétszereléssel kezdeném. Membránt ellenőrizd, esetleges szakadás miatt, ahhoz csak a fedelet kell levenni. Utána a többi alkatrészt is tüzetesen vizsgáld meg. Illetve még lehet elektromos jellegű is, nekem egy alkalommal okozott ilyen hibát egy szétcsúszott csatlakozás.
Tűszelep nem zár illetve a vákumos benzincsap átereszt. Ez a két lehetőség amit első nekifutásra ellenőrizz. Természetesen az olajcserét is javasolt megejteni.
Üdvözletem a márkatársaknak! Érdeklődnék, egy Kymco Agility 4t hibajelenségégről. Tankoláskor túltöltöttem a tankot. Motorozás után a légszűrő alatti kartergázcső feltellett benzinnel és később a motorolajban is találtam benzint, megemelkedett az olajszintem. Kibontottam a karburátort és megnézetem a schubertű nem akad-e fenn. A légszűrő alsó harmada olajos így cseréltem az olajjal együtt. A motor még mindig fűstől a kartergázcsőben jelentkezik olaj benzines keverék. Ezek szerint az úszónál van hiba, hogy nem zár ?
Most már tanácstalan vagyok, de szeretném már rendbe tudni!
Üdv márka társak és hozzá értők!Kymco people s 125.2007 es 14000 km.Könnyen indul,csendes motorhang semmi füst.Kb 150 km után az olajat eltünteti a nívó feléig.Mi lehet a gond?
Üdv márka társak és hozzá értők!Kymco people s 125.2007 es 14000 km.Könnyen indul,csendes motorhang semmi füst.Kb 150 km után az olajat eltünteti a nívó feléig.Mi lehet a gond?
Gyakorlatilag a CDI végét kell bevágni, 45 fokban, pontosan 10-10 mm-t kimérve! Az agilitynél működik ez a beavatkozás, de más CDI hogy reagál arra nem tudom a választ. Keress rá: agility CDI átvágás.
Beszéltem az említett barátommal, neki is az a véleménye (látatlanban) , hogy ez karburátor hibára utaló jelenség. Túl sok a benzin és emiatt fullad, nem pörög fel a motor fordulatszám. Nem zár le a szívató, lyukas úszó, nem zár a tűszelep, átereszt a benzincsap, kb. ezeket kellene tüzetesen ellenőrizni és persze a karburátor járatait is átfújni levegővel, hátha valami maszat dugulást okoz. Azért jelezz vissza ha sikerül megoldani a hibát.
Ha közép állványra teszem és játszom a gázzal egy idő után felpörög.
A jelenség úgy jelentkezett, hogy állt egy párnapot.
Köszönöm, hogy szánsz rám időt.!
Segítséget szeretnék kérni! Van egy Kimco 50 4T motorom ha be indul szépen jár, de nem pörög fel ha húzom a gázt.
Most már tanácstalan vagyok, de szeretném már rendbe tudni!
Szelepszár szimeringek?
Azt szerném megkérdezni,hogy kymco agility 125 gáz bowden mérete mekkora< h.nn-ni ybnczeba 8k ioz'bu 8ycbibk