Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a szelephézag ot néztem és az egyiken kellet is állítani az most jó. marad a variátor.
Szia!
A variátort is ellenőrizd, ha csökkent a sebesség. Szephézagot is érdemes időnként megsasolni. Elsőre ennyi jutott eszembe.
nekem is csinált ilyent. indítás előtt rá húztam a gázt párszor. akár 15 -20x is ijenkor nyom benzint a karbiba, és indításnál adtam egy kis gázt. ezzel kell játszani.
sziasztok. először is bocs a nagy betűk, és az kérdőjelek miatt de nem működik a shift billentyű. segítségre lenne szükségem. adott egy agility 50 4t. inditási gondjai voltak meg a karibiból ki tört valami réz cső. és egyik pillanatról a másikra 30- 40 max 45 öt megy . a lényeg hogy kapott egy új karbit. ezzel az indítási gondok talán meg szüntek az alapjárat is tökéletes. de ugyan úgy nincs erő benne. járó motornál le húztam a benzin csövet ott jön az anyag rendesen. van valakinek valami ötlete esetleg a gyertya csinálhat ilyen műsort
igazából amikor pumpálod a telót érezni fogod, mikor jó... a 61ml-t meg se érezte.....
Az enyémnek is esedékes lesz a felújítása, akkor 80 ml lesz a betöltendő mennyiség. Igazából eddig sem csillapított sokat, de betudtam a rövid rugóútnak, ezek szerint a gyári olajmennyiség nem túl ideális. Ehhez képest a simson lengéscsillapítója egy álom.
Nos... a people s-n elfosta magát az első teló.... a gyári adat szerint 61ml olaj kell bele, de meg kellett állapítanom, hogy ez csak vmi durva vicc lehet a kymco részéről. egy alig több mint féldecis töltést ezek a telók meg se éreznek, nem hogy csillapítanának... először bele lett öntve 100-110 ml, az sok lett, majd szép apránként kiöntve, olyan 80-90ml között lett jó a teló... új motor született
Sziasztok!

Szükségem volna egy kis helpre. Adott egy 2003as Garnd Dink 250. Több mint 80e km van benne aminek több mint a felét én pakoltam bele. Tavaly ősszel azt vettem észre egy nagyobb tempójú (100 feletti) haladás után, hogy a megállás után laggolva indul. Pörög 3-4e-t a motor de alig akar elindulni. Kicsit még mentem vele és bedarálta a variátort a görgők szinte 80%ban "eltűntek" stb. Mivel rohadt nehéz új alkatrészt emberi áron találni kapott egy bontott variátort meg kuplungot, szíjtárcsával. Kis idő után megint előjött a téma akkor ha jól emlékszem, a régi kuplung szíjtárcsa került vissza. Most ha megyek megint 100 felett akkor egy darabig fél nap egy nap ugyanígy csúsztatva indul és olyankor mintha szorulna valami a hajtásba fura nyöszörgő zörgő hangot ad aztán ha elindult akkor megállásig semmi gond utána újra ez. Így most nem járok nagyon 80 felett és így ok egy darabig. Szerelő azt mondta h a kuplung szíjtárcsája megszorult és így a szíj szét verte a variátort. Bontós azt mondta sima kuplung csere és a tárcsa acél bírnia kell. Kuplungot még találok is a neten csak nem 2 ft ezért fölösbe nem akarom megvenni ha tárcsa a gond. Viszont tárcsát nem is nagyon találtam. Ötlet tapasztalat valakinek esetleg? Vagy esetleg másik robogó amin ugyanez a szíjtárcsa és rendelhető esetleg valamelyik Honda?
Telefonszám ismeretében hívd fel. Sajnos nem ismerem az illetőt.
Sziasztok!

Tudnátok segíteni? Kónya László úr még vállal javításokat? Köszönöm!
A kuplung variátor tárcsákat is megrendeltem a tegnapi nap folyamán. Kikopott a a vezetőpálya benne.
A kipufogó újra befoltozva, sajnos az első műtét során maradt benne egy kis lemeztöredék ami végzetes duguláshoz vezetett, amikor a katalizátornak csúfolt valamit eltávolítottuk. Már csak némi festék kell és minden a régi lesz. A felni szinterezése talán a héten kész lesz, aztán jöhet a teleszkóp olajcseréje is.
Örülök 1x kíváncsi lennék rá...
Szevasz F2! A vezérműlánc feszítőn kellett húzni a rugón, mert el volt fáradva, de azon kívül minden ok.! Egy-két dolgot módosítottam: Más kormányt raktam rá, és a rövid dobokat átalakítottam. Most marha jó hangja van a gépnek!
Sziasztok!
Eladnám, vegyétek, vigyétek:
https://www.kepesmotor.hu/kymc...
Köszönöm
neked nagyon király x11-d van, honnan szerezted? jól ketyeg?
Miből gondolod, hogy Kymco? Így ránézésre valami Kínai gagyinak néz ki.
ez sztem vmi ezer éves zx 50 lehet
Sziasztok! Lenne egy kis segítségre szükségem.Ez milyen robogó? Kymco Dink esetleg? Làmpa nem olyan... fel akarom újitani de nem tudom mi :-)
Szia!
EGÜ-t tudom ajánlani, régóta tőlük vásárolok. Ezidáig töretlen a bizalmam irántuk.
Sziasztok! Lett egy 2008 People s 300i motorom, alkatrészt hol tudok beszerezni hozzá, ki a legnagyobb/legjobb Kymcos üzlet. Köszönöm.
Ok rendben szerzek egy hozzá való fesszabályzót azt majd elválik a többi. addig is köszi a tanácsokat !
https://www.egumotors.hu/sgr_f...

Fontos, hogy a lábkiosztás megfelelő legyen.
A szabályzó azért van, hogy az előírt értéket beállítsa, kizárólag a rendszerhez való szabályzót kell használni! Ezzel kell kezdeni, ha így sem jó akkor kellene tovább kutakodni. Ész nélküli alkatrész csere nem vezet sehova, pénzszórás. Elsőnek mindenképpen megfelelő szabályzót kellene beszerezni, aztán mérni és ha úgy sem jó akkor lehet más irányba is indulni.
Hali ! A világítás is 12v-os csak szerintem mivel nem hozzá való volt a fesszabályzó azért adta ezeket az értékeket. Közben máshol is érdeklődtem vki. azt mondta,hogy az alaplapot cseréljem le mert túlgerjeszt a tekecs, ilyen lehetséges ?