Sziasztok! Nekem van egy Kymco 250-es Xciting-om. Sajnos szinte az egyik pillanatról a másikra rendes működés mellett elkezdett nagyon rezonálni és annyira, hogy már 30-40 km után szinte elzsibbad a kezem a gázmarkolaton. Cseréltettem hajtás szíjat, kuplungot komplett, és a hajtásgörgőket is teljesen újra. Nem segített, továbbra is remeg az egész motor. Ugyan azt a sebességet nagyobb fordulatszám tartományban éri el, mit eddig. Nem találok olyan szerelt, aki meg tudná javítani, és eddig kb 50 ezret költöttem rá úgy, hogy nem mentem a probléma megoldása felé egy lépést sem. Azt szeretném kérdezni tapasztaltatok e már hasonló hibajelenséget és vajon akkor mi lehet a hiba. Ötleteim nekem is lennének, de kicsit szertném már hatékonyan kezelni a kérdést, hátha típushibáról van szó például. Kérlek benneteket segítsetek! Köszi!
Most nekem lenne szükségem ötletre, tanácsra. Egy ideje elinduláskor csak pörgött a motor, de csak vánszorogva tudtam haladni, aztán egy kis idő után mégis összeszedte magát és nekilódult. Megtaláltuk a hiba okát csak az lenne a kérdés, hogy érdemes a hátsó variátortárcsa csapvezető pályákat kiigazítani vagy cserélni kellene? A tengelyt is megcsiszolta kissé a peremesedés, bár nem érezni a bemaródást a felületén.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Kymco People S200I-m van. Nemrég vettem, megy is jól, kb. 105km/ó a vége. De van egy olyan hibája, ha sokat megyek egyszerre motorfékkel anélkül, hogy húznék gázt, pl. felüljáróról lefele...majd hirtelen gáz adásra nincs üzemanyag...hörög....majd teljes gázadásra lassan összeszedi magát, s minden ok. Olyan mintha a porlasztóból elfogyna az üzemanyag, de ez I, tehát injektoros. A tankot még nem tisztítottam, az üzaszűrőt nem láttam. ...gondoltam mielőtt nekiesek, megkérdezem....
Előre is köszi!
sima szög vagy drót miatt kilyukadt gumit defektjavító gumikukaccal simán lehet javítani, ahhoz nem kell levenni a kerekekt. ha gombával akarsz belülről javíttatni, ahhoz le kell venni. egy sima defekt miatt nem kell gumit cserélni. az hogy tömlő nélküli (tubeless) vagy nem, nem igényel semmilyen tudást, rá van írva a gumira. 99%, hogy tömlő nélküli.
Köszi a választ! Ilyen mélyrehatóan nem ismerem, elvileg gyári gumik vannak rajta, ami defektet kapott. Akkor a video alapján, ha ugyanilyet is akarok visszatenni rá, akkor hasonló képpen le kell bontanom a hátulját igaz?
Sziasztok! Kymco People tulajdonosok közül szerelt-e már valaki hátsó defektet-ha igen-tőle kérdezem,hogy van-e belső a kerékben és le kell-e szerelni a kipufogót a defekt javításához? Előre is köszönöm a jó szándékú segítséget!
Sziasztok! Érdeklődnék, Kymco Bet & Win 150cm3,4 ütemű motor blokkba, milyen olaj kell?? 10w-40,vagy milyen,ha esetleg tudná valaki?? Köszönöm a segítséget,előre is!!
Tompított izzóra, kapcsoló majd vezetékelés ellenőrzése ha az izzó és a foglalat is rendben van valamint a csatlakozó is jó. Sebességmérőnél a meghajtó fogaskerekét ellenőrizd, nekem cserélni kellett, mert a műanyag közlőkerék fogazása elnyalódott, de külső segítséggel hajtsd meg a spirált kiderül, hogy esetleg az órával is lehet gond bár ez a legvalószínütlenebb verzió. A szintjelzőt pedig megint csak ellenőrzéssel ( mérés fizikai mozgatás ) lehet kiszűrni az esetleges meghibásodást, kiszerelt állapotban.
Valaki hozzáértőt keresek. Van egy nagyon hálás Kymco (grand) dink 50 2t robogom és az utóvbbi időben előjött néhány probléma. A tompított nem világit . Átnéztem, az izzónak semmi baja. Az üzemanyag szint jelző fekszik tele tanknál is. A km óra sem mutat semmit. Látszólag a spirál nem sérült a kábelen nem érezni szakadást.
Valaki tud írásbeli segítséget nyújtani hol keressem a problémákat?
Érdemes lenne a motor rezonanciát is figyelmbe venni ha az eddigi próbálkozások nem vezettek eredményre.