Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rezonátor!
Az nem lehet, hogy Drótos csak a kiflialakú vezérlőnút váltását érzi! Ha pöpec a gép, jól be van hangolva, akkor az iszonyúan elrontja a motorozás élményét! Nálam is ilyen volt míg le nem cseréltem a mobiltárcsát!
Drótos meg kell nézni nem szorul e a variátor pl a csőtengely vagy a csúszkák
Bali szép csendbe kicseréled és esküszöm hogy senkinek nem mondom el de te se reklámozd jó?!kipróbálod aztán meglátod hogy viselkedik a masina
Szokor ez itt a lényeg jó cucc kell bele aztán elvileg nincs gond amit te megtehettél azt megtetted a többi meg Murphi dolga
Zoli ez így van bár elég sokat elmegy az a szíj de 5000km után cserélni kellene elvileg...
Üdv.Mindenkinek.Van egy 2002 Kymco DJ 50 GR1 es robogóm.Olyat csinál ha elkezdem húzni a gázt eleinte rendesen gyorsul és egyszer csak olyan a jelenség mintha váltottam volna.Utána is gyorsul csak nagyon lassan,főleg dombon.De ha megállok egy meredek dombon akkor simán elindul,csak egy bizonyos fordulat után lassul be.Variátórba görgőket cseréltem,8.5g most ezt
írták hozzá gyárilag.Mitől csinálhatja ezt?
Rezonátor!
Ezzel a cuccal lettek kezelve a forgó fémrészek, csapágyak, tűgörgők és a vezérlő nút. Nem egy egyszerű disznózsír! :)
Itthon 9-12000Ft ez a kis 1dl-es patron.
Legjbb a pinadzsó blokk amiben egy kis 5mm-es fos szíj hajtja a pumpát. Soha nem veszed észre ha kipurcant, csak amikor már főcit kell újjítani.
És mást nem kell cserélni ha cserélném a CDI-t? És a garanciám nem vesztem el ha kicserélem! Gondot nem okozhat ha cserélem? Kb. mennyivel fog jobban menni? Bocs a kérdésekért de hát jobb ha tudok mindent
Na kaja megvolt visszamegyek a műhelybe mert mndenkié készül csak az enyém nem!
Bali egy kicsit jobban fog menni mert nem szabályozza le fordulatot jobban fog pörögni ezáltal jobban is fog menni magasabb fordulatszám ergó magasabb végsebesség
Bocsi hülye vagyok hozzá,akkor ha most egy ilyet beleteszek akkor gyorsabb lesz a motor és erősebb?
Szokor! A saját véleményem ezekről a "kínai"motorokról: még nem tapasztaltam hogy a fém alkatrészekkel bármilyen minőségi probléma lett volna a kezdeti időkben voltak gondok de az is inkább a nem megfelelő kenő anyagok használatából adódott mint később kiderült meg a leszarom(szervíz-kereskedő)hozzáállásból adódott
Gabi én nem ragaszkodok márkákhoz személy szerint de ettől függetlenül a márkásabb olajok közül szoktam választani pl:repsol motul agip shell castrol bel-ray stb lényeg a spedifikácíó amit minimum teljesítsen az olaj
Bali ebben nincs fordulatszám korlátozás ez kapható 2t-4t hez is van ebből olyan is amelynek változó a gyújtás jelleg görbéje !
Sziasztok!
Találtam a motoromhoz tuning CDI-t ha ez az egyáltalán!
A kérdés az,hogy ezzel gyorsabb lesz a motor és egyáltalán érdemes e ezzel foglalkozni!?
http://www.racing-planet.de/cd...
Üdv!
Reggel megmutattam egy szakinak az olajpumpa tengelyét, fogazatát! Magáról az anyagáról csak jót mondott! Annak a ledarálódási veszélye szinte nulla! Előforduló probléma lehet inkább a túladagolása, mivel a fej részében lévő visszacsapószelep rugója elfáradhat, így nem tolja vissza a membránját. Kenése mindig van a fogazatnak, de ha netán valami gáz lenne, azt hallani fogom! A másik esetben (túladagolás), meg érezni és látni! Szerencsére még egyikkel sem találkoztam, pedig 6800-11200 között forog a gép már két éve.
Köszönöm az értékes és kulturált hangnemben íródott tanácsokat!
Sajnos nincs igazi megoldás a kontrolra itt csak annyit tudsz tenni hogy a karbantartást maximálisan megadod a motornak évente 2 alkalommal kiszerelem a szivattyút és ellenőrzöm az állapotát működését és a kenő anyagot cserélem a bovdeneket kitisztítom és lekenem. A márkakereskedésben tevékenykedő szerelőkről tisztelet a kivételeknek meg van a magam véleménye a gondosság nem erős oldaluk és ekkor még finoman fogalmaztam én márkafüggetlen privátként nem engedhetek meg magamnak olyan és akkora baklövéseket mint amekkorákat elkövetnek ezzel szinte naponta szembesülök sajnos! Tuning és szivattyú kapcsolata:normál és nem extrém tuning esetén a kézi szabályozós olaj adagoló szivattyú egy kis állítgatás után bőségesen elegendő feltételezve a jó minőségű 2t olaj alkalmazását Az SP3 nem tuning alkatrész mindösszesen csak annyiban jobb mint a gyári hogy nincs benne katalizátor de csak ennyiben jobb a gyártó is az eredeti pótlására ajánlja ha az eredeti tönkrement mint a gyári kiváltására alkalmas darabot persze sokkal jobb mint az eredeti hisz nincs benne megfojtlakatalizátorés túlmelegszikszopókabesül szarság de ennyi ja az alkatrészek hozzáférhetősége: robogó ez egy ilyen sport!
25 éve javítom a motorokat ez egy általános jelenség ha a bovden elszakad akkor az fájni fog adott esetben nem is kicsit a probléma az hogy annyira kicsi és alacsony a szivattyú által szállított olaj mennyisége hogy nehéz megfelelően működő érzékelőt készíteni hozzá. A saját motoromon egy érintkező van beszerelve a szabályzó karra hogy ha szakad a bovden akkor a végállásba visszaforduló kar zárja az áramkört és jelez hogy gáz van persze ez sem életbiztosítás sajnos. Mindegy hogy olasz japán kínai motorról van szó e hiba mindegyiknél előfordulhat. Magam részéről annyit tudok tenni ez ügyben hogy akik rendszeresen nálam javíttatnak azoknak minden évben minimum 2 alkalommal kiszerelem a működtető bovdent és juttatok neki egy kis kenő anyagot mert bár gyárilag főleg ezeken a "szar kínai"motorokon teflon betétessek a bovden házak így elviekben nem igényel karbantartást mégis azt kell hogy mondjam hogy egy kis műszer olaj nem tesz benne "kárt"!A másik dolog hogy lefogazódik a meghajtó na ennek is megvan a maga oka ezekben a blokkokban (honda dio af összes, suzuki adress lets katana/morini/ gyenge pontnak találom a meghajtó betétet és mindegy hogy fém vagy műanyag az ok egyszerű elégtelen kenés ez jellemzően igaz a minarelli blokkokra is sok motort szoktam összeszerelni dobozból és kíváncsiságból kiszereltem a szivattyút mind a két típusból hogy lássam mivel is van gyárilag lekenve a látottak nem okoztak megnyugvást belenyomnak egy kis zsírt és ezzel a dolog el van rendezve gyárilag és ez bizony sok esetben a probléma forrása! A minarelli blokkoknál AGIP vagy SHELL kamionoknál alkalmazott "folyékony"BEKA MAX- hoz kifejlesztett zsírt alkalmazok 15 éve sikerrel mert kenési gondból eredő meghibásodás fokozott kopás nem fordult elő! A Honda Suzuki Morini blokkoknál viszont amerikai Kernit kentron speciális magasnyomás tűrő ipari hajtómű olaj és Shell Donax keveréke vált be! Sajnos sokan nem fordítanak erre kellő figyelmet pedig itt van a kutya elásva! Na ennyit erről hogy miért is döglenek meg a meghajtók úgy általában!
Leo Vince Scoot L kipufogó rendszer eladó 125 4t robogóra!
Érdeklődni és ajánlatot tenni a macsugamate@hotmail.com e-mail címen
Köszi a szervízkönyvet, ám a vétel után egyből beszereztem!
Köszi!
Tomi51!
Csillagos ötös! Egy sörre vendégem vagy, ha egyszer összefutunk!
A hozzászólásod útólsó mondataiban a visszajelzős kontroll lámpa ötlet nagyon jó! Nem fogom így megoldani, de tényleg szuper 5-let!
Üdv!
A társ a Kymco S9 re volt kiváncsi.Ne keverjük meg fölöslegesen.A szivattyuja ugyanaz mint az én motoromé,valamint több Honda és Kymco motoré.A működését befolyásolja a motor fordulata-a meghajtótegelye által,ami arányos fordulattal forgatja a csavarszivattyút,-valamint a gázkar állása,ami a szivattyuvezérlő bowdent is szabályozza-az pedig a csavarszivattyú végén lévő excenteren keresztűl a csavarszivattyú ellenkező oldalán lévő szabályzótüskével az átfolyó olajmennyiséget befolyásolja.A befolyó olaj közvetlenűl a csavarszivattyú elejéhez folyik,mig a nyomóoldalon a kivezető rézfejből vagy a porlasztóhoz,vagy a rezgőszelepek fölé vezetik a csövet.A szivattyú azért nem nyom,ha nincs vákum ,mert a kivezető rézfejben van egy visszacsapószelep,ami lezár,ha nincs szívás a motor felé azon a részen ahol becsatlakozik a keverékolaj csöve.Ez azt akadályozza meg hogy álló motornál az olaj,ami átszivárog a csavarszivattyún-belefolyjon a porlasztóba,vagy a memránokhoz.
Ha szívást érzékel,kinyit,ennyi a szerepe.
Azt írtad hogy a bowden elszakadhat az benn a pakliban.Ne legyen benn!Mert sok motoron láthatatlan helyeken van,és nem lehet naponta a burkolatot leszedni,stb.és leselejtezheti az egész motort,ha valaki nem jön rá a tulmelegedés okára. Mert ott valami hibádzik,a kritikus alkatrészeket rendesen kéne méretezni.
Nem lenne javaslatod?.Pld nézzük meg az excenter visszahuzórugóját,mert piszkos erős!Valóban is az.Lehet gyengébb is elég lenne.
Igen tisztelt hivatalos márkaszervizes szerelő által bevizsgált olajzásu motor,rendben találtatás után(direkt a kevés olajfogyasztás miatt lett beadva),15 KM után tulmelegszik,leáll-(olajszivattyú teljesen megállt,utólag kiderült).Ez 60 ezer ft.Ha lett volna a benzinben minimális olaj,lett volna esély.Ezek emlékek a régmultból.
Egy tuningolt motornál pedig sosem lehet elég a gyári beállitásu olajmennyiség.De ezt vállalni kell,egyik motoromon megy a szivattyú,de azt csak a városban,rövid távra használom,teljesen gyári állapotú,tuningmentes.A másik ZX emen ,amivel hoszabb kirándulásokat teszünk,kiiktattam már régen a szivattyut,keverem az olajat-nyáron nagy melegben 20 as keverékre,annyi a tuningja hogy van rajt egy SP3 kipufogó.Ezeknél a minőségi olajoknál észre sem venni a kormot, ELF MOTO 2XT TECH
olajat használok.
Az olajfogyasztást pedig állandóan figyelem azon motoromon melyiken működik a szivattyu,minden tankolásnál az olajtartályrt is szinig töltöm és nézem a fogyott mennyiséget.
Barátom pedig ugy oldja meg hogy az olaj tartályába csak valamivel a jelzőszint fölé tölti mindig utánna,igy a hiányjelző Led kigyulladása mutatja hogy fogy,akkor utántölt megint.Ez jobb megoldás mint az enyém.
Ha lenne valami használható tapasztalatod ezzel kapcsolatban,szívesen fogadnánk.
Még annyit,hogy itt megtalálod a szervizkönyvét az s9 nek,ábrákkal,beállitásokkal -töltsd le , nézd át hasznos lehet számodra.
http://www.manualedereparatie....
Köszi. Esetleg javaslat márkára?