A segítségeteket szeretném kérni.
Egy Kymco Dink 200 Classic járgányom van, aminek a végsebessége igen alacsony. 80 km/h-nál már 7000-es fordulaton megy. 100 a végsebessége, de akkor már bőven a piros mezőben jár a fordulatszám. A hajtásláncban valamiért nem jön létre a megfelelő módosítás. Új, hozzá való ékszíj és görgők kerültek bele, de nem javult a helyzet.
A hajtó oldali variátortárcsán még pár millimétert jöhetne kijjebb a szíj, mielőtt eléri a tárcsa peremét. Nagy fordulatszámon nézve a hajtást, a hajtó oldalon nem sokkal nagyobb átmérőn fut a szíj, mint a hajtott oldalon. Szerintem sokkal nagyobb különbség kéne, hogy legyen, s akkor elérné a rendes 120-as utazósebességét. Van valakinek ötlete, hogy mit tegyek? Előre is köszi a segítséget.
Bemész egy olajokkal foglalkozó boltba és kérsz ennek a paraméternek megfelelő hajtómű olajat.
Esetleg a neten keresztül megrendeled: http://motoshop.startuzlet.hu/...
De rengeteg fajt létezik, ez csak egy a sok közül.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy milyen hajtóműolajat vegyek Super 8 4T 50 robogóba? A leírás SAE 90 olajat ír, nem tudom ez pontosan milyen olaj.
Előre is köszönöm a segítséget.
Én elvileg Tihanytól lennék kíséret kb. Földvárig, de azért lenne jó tudni legalább egy tervezett időt, mert nekem onnan még bő 120km Ercsi, ahol el kell érni a 8órás kompot...
nemtudom szetszedjuk es meglatom de multkorszetszedtuk a karbit es televolt benzinnel de elotte sem indult be. miutan visszatettuk beindult es mentunk vele kicsit de utana ugyan ugy nem idnult
Sziasztok Van egy kymco quannon 125-ös motorom 2009-es piros színben BÓDIS dobbal 7500 km-rel eladó. 2 idom sérült rajta , de motorikusan rendben van. Akit érdekel érdeklődni : 06/30 911 0252 vagy tbalazs8@citromail.hu címen , kérésre küldök több képet is.
Sziasztok.
Van a csaladba egy agility 50 tipusu robogo. Anyi a baj vele hogy szerintunk nemkap benzint kipocoltuk a karbit legszurot, de nemtudjuk hogy milehet a problema. Remelem tudtok segiteni
Őszinte részvétem, talán szerencséd lesz és visszajut hozzád. Régebben egy 125-s Grand Dink lett meg majd két év múlva. Kimkolacié volt azt hiszem, akitől ellopták.
Aug. 13-ára virradóra ellopták szeretett masinámat. Kymco Dink Spacer 50-es. Aki esetleg találkozik vele valahol, valamilyen formában (esetleg az alkatrészeivel) a kérem jelezze emailen vagy telefonon +36 20 772 2208.
Különös ismertetőjelei:
Alsó műanyag idomog feketére vannak fényezve. Nem gyári fényezés, viszont olyan hatású. (ezeknél a modelleknél nem láttam még olyat, ahol a feketére fényezték volna, csak színre) A visszapillantó tükrök is ugyanerre a színre vannak fényezve, ha be vannak hajtva, akkor látszik az eredeti piros színe. Az első teleszkópok is feketére vannak fújva. Nincsenek rajta gyártói matricák. A hátsó doboz Renault márkájú. A rendszámtartó helyén van egy nagy pajzs alakú folt, mintha matrica lett volna egykor ott, aminek a helyét nem szívta ki a nap. A henger kipufogócsonkján az egyik rögzítőcsavar helye ki van szakadva. A hangja is jellegzetes, mert a kipuf tömítés elhasználódott, és egy kicsit kifúj.
A segítségeteket szeretném kérni.
Egy Kymco Dink 200 Classic járgányom van, aminek a végsebessége igen alacsony. 80 km/h-nál már 7000-es fordulaton megy. 100 a végsebessége, de akkor már bőven a piros mezőben jár a fordulatszám. A hajtásláncban valamiért nem jön létre a megfelelő módosítás. Új, hozzá való ékszíj és görgők kerültek bele, de nem javult a helyzet.
A hajtó oldali variátortárcsán még pár millimétert jöhetne kijjebb a szíj, mielőtt eléri a tárcsa peremét. Nagy fordulatszámon nézve a hajtást, a hajtó oldalon nem sokkal nagyobb átmérőn fut a szíj, mint a hajtott oldalon. Szerintem sokkal nagyobb különbség kéne, hogy legyen, s akkor elérné a rendes 120-as utazósebességét. Van valakinek ötlete, hogy mit tegyek? Előre is köszi a segítséget.