Sziasztok!
Kymco Super 8-al kapcsolatban érdeklődök, egy esetleges vásárlás előtt vagyok, és van némi előítéletem a távolkeleti motorokkal kapcsolatban. Bár azt hallottam, hogy a Kymco márka eléggé megbízható és nem egy futárcég használja ára és tartóssága miatt. Tudnátok valamit mondani a super 8-ról? Milyen jellemző hibái vannak? Milyen ez a léghűtéses motor? (50cc 2T) Mennyire igényli az odafigyelést, a motor nem melegszik? Megbízható a léghűtés? (Eddig csak vízhűtéses motorjaim voltak!)
Ezt nálam is eljátszotta a 500-as blokk, mert csak sima indításhoz voltam szokva. Aztán litapasztaltam, hogy kell húzni neki egy fél gázt 1-2 nap állás után, ha egy hetet áll (ilyen nem volt még :-)), akkor akár teljesen meghúzni 1*-2*. Így nálam pöccre indul egy fél fordulatra is.
Egy nap állást követően vagy 3-5x rá kell indítanom, hogy beinduljon, elkapja.
Olyan mint ha leengedné a benzint, és csak ekkor venné fel.
Automata szívató rendesen üzemel szerintem,( egyszer rossz helyen volt betéve, ezért nagy volt a fordulatszámom nagyon) de a csapot nem ismerem, nem lehet, hogy abban van valami ami elengedi ?
Szia!
Nincs mit, ahol tudok segítek. A karburátor típusa miért kell? Tartalék benzin szintet csak a mutató jelzi ami nem túl hiteles adatot szolgáltat. Azt inkább ne teszteld mennyit lehet vele még elmenni, ha piros felé közelít a mutató, tankolj. Én már toltam eleget ezt a nehéz monstrumot. Variátor görgők gyári adatai,méretei: 16X13 és 8,5 gramm. Cserélni akkor kell ha nagyon meglapolódik illetve 12,4 mm alá kopik.
Ha nem rozsdamentes acélból van mégis mit vársz? Persze hogy normális. Ez csak felületi rozsda, ha zavar finoman csiszold le és fesd le a felületet vagy fújd be rézpasztával az kitart egy ideig és nem ég le olyan hamar, addig is véd a rozsdától.
Köszönöm a Folytás eltávolitási segitséget. További kérdésem, a karbi tipusa? valamint a tartalék benzin szintet jelzi e valami kis sárga lámpa avagy nincs benne ijesmi? Ha a pirosba ér a mutató kb menyi benya van még benne? Variátor görgök mérete sujja? csak gyári adatok érdekelnének. Hali.
Az világos, de Ő nem márkaszerviz (kis udvar, fetrengés a kutya mellett) és azért, mert kölcsönkérsz, megcsinálja a gyertyacserét nem fog legombolni rólad tízezreket
Természetesen ingyen sem feltételen csinálja, habár iszonyat szive van, és ott voltam, mikor ilyenért nem kért összeget. De a stílusa néha elég morcos, tudod, a hideg fém nem beszél vissza
Ok köszi h megadtad! De nem most akarnám,me jelenleg ögég sza..ban vagyok munka terén! 1-2 hon belül hívom! és akkor kire hivatkozzam(mondjam Devipol2) ?
Nem kellene ,h vílágítson! Szerintem kevesebbet tölt amit kellene neki(legalábis alapjáraton) Gondja van úgy is kiderül,mert ,ha tényleg annyival kevesebbet tölt,hosszútávon le fogja szívni az aksit!
Kymco Super 8-al kapcsolatban érdeklődök, egy esetleges vásárlás előtt vagyok, és van némi előítéletem a távolkeleti motorokkal kapcsolatban. Bár azt hallottam, hogy a Kymco márka eléggé megbízható és nem egy futárcég használja ára és tartóssága miatt. Tudnátok valamit mondani a super 8-ról? Milyen jellemző hibái vannak? Milyen ez a léghűtéses motor? (50cc 2T) Mennyire igényli az odafigyelést, a motor nem melegszik? Megbízható a léghűtés? (Eddig csak vízhűtéses motorjaim voltak!)
Köszi előre is a tapasztalataitokat!
Üdv,
Dávid
írtam levelet néked!
Ha netán megosztanád és esetleg tudok segíteni, akkor írd meg a helyzetet a totandkukacgmailpontcom címre.
Köszönöm !
Kymco Grand Dink 125-ös.
Egy nap állást követően vagy 3-5x rá kell indítanom, hogy beinduljon, elkapja.
Olyan mint ha leengedné a benzint, és csak ekkor venné fel.
Automata szívató rendesen üzemel szerintem,( egyszer rossz helyen volt betéve, ezért nagy volt a fordulatszámom nagyon) de a csapot nem ismerem, nem lehet, hogy abban van valami ami elengedi ?
http://www.manualedereparatie....
Nincs mit, ahol tudok segítek. A karburátor típusa miért kell? Tartalék benzin szintet csak a mutató jelzi ami nem túl hiteles adatot szolgáltat. Azt inkább ne teszteld mennyit lehet vele még elmenni, ha piros felé közelít a mutató, tankolj. Én már toltam eleget ezt a nehéz monstrumot. Variátor görgők gyári adatai,méretei: 16X13 és 8,5 gramm. Cserélni akkor kell ha nagyon meglapolódik illetve 12,4 mm alá kopik.
Ha nem rozsdamentes acélból van mégis mit vársz? Persze hogy normális. Ez csak felületi rozsda, ha zavar finoman csiszold le és fesd le a felületet vagy fújd be rézpasztával az kitart egy ideig és nem ég le olyan hamar, addig is véd a rozsdától.
(elég sok eső esett most errefelé)
Természetesen ingyen sem feltételen csinálja, habár iszonyat szive van, és ott voltam, mikor ilyenért nem kért összeget. De a stílusa néha elég morcos, tudod, a hideg fém nem beszél vissza
Mindjárt leugrom és nézek egy töltést alapjáraton. Az úgyis sokat elárult. :)
Gumit nem tud valaki? Guminagykeres kapcsolat..
Ramy.
Hívhatod a szakit: nulla6-húsz584tizenöt53. Herceg Zoltán a becses neve.