A problémám a következő miután elindító a motort felpörög 4000-5000-re mivel új benne a dugattyú ezért nem mertem hagyni, hogy utána mi történik.
Valakinek esetleg valami ötlet ? [Dink 150 99évj]
Hali Kymco K12es 50-es robogóm haldoklik, mi lehet a hiba?
Új aksi, új fesz.szab. Elindul megyek 1km-t és utána nem indul. Tirisztoros, elektromos szivató van rajt. Elvileg minden oké, de mégse műkszik. Ötlet?
Feketét, könnyen javítható, erős és kellően drága autófesték. Majd felszerelem és jöhet a polírozás, kellő mennyiségben vittem fel, hogy bírja a strapát.
Szerdán került át egy másik "kórházba". Szerintem a hét elején majd kiderül, hogy mi a helyzet.
Lefestettem az elemeit, ha hazakerül, megkapja az újdonsült külsőjét aztán gogo!
Az enyém jól nyomott ki, kellő hosszban és maga a mélysége is megfelelő volt. Viszont egy próbát megért, hogy állítani hogyan lehetne, nem tudtuk eltekerni (a ragasztás miatt), de valahogy összerakták, akkor szét is lehet szedni. Ez a beragasztás nem szolgál mást, mint hogy ha behal, vedd meg az újat és ne akard szerelni. Ocsmány dolog, meg lennék lepve, ha nem lenne kompatibilis más patronnal a benne lévő.
Ha rossz, szét kell szedni, max tönkremegy a ház, de akkor már úgyis mindegy, nem igaz?
Na majd lefényképezem a kivett automata szivatót és felteszem. Nekem azt mondták, hogy nem lehet patront cserélni benne.
Mivel nem vok szerelő elhittem.
Egyébként azt csak a motorral együtt lehet állítani ugye?
az egy karburátor fűtés semmi extra a szivató háza menetes és ott lehet állítani a löket hosszát a bibi az hogy óvatosan el kell törni a ragasztását és akkor a menttel lehet rajta állítani már rengeteget csináltam ilyet az elmúlt 15 évben
Te most akkor a szivatóról beszélsz? Mert annak a háza menetes, csak nem állítható. Anno magát a szivatót az eredeti szakim megnézte és beállította, ilyen szempontból ezzel gondom szerintem nem lehet. Viszont van a karbi alján egy hevítő egység, ennek a működése már jobban érdekelne.
Nem bonyolult dolog ez gyakorlatilag ez egy termosztát ami hidegen nyitva tartja a dúsító berendezést és a benne elhelyezett speciális fémötvözet áram hatására fűteni kezdi a termosztátot ami elzárja a dúsító berendezést a gond az ezzel a megoldással hogy pontosan be kell állítani a a lökethosszát ami néha nem könnyű mert a menetes ház le van ragasztva de okosan meg lehet oldani én még soha nem cseréltem ki egyet sem mert eddig sikerült mindet beállítani .
Ezt fejtsd ki kicsit bővebben, kérlek, hátha nekem is segítesz ezzel. A problémám kísértetiesen ez, én használtam, de ritkán nem indult (xciting 500), ha beindult, ment rendesen, a múltkor már csak pörgetett, de nyista.
Termo elem, ez mit takar?
AZ oldaltámasz jeladót hogyan lehet kiiktatni vagy detektálni a hibáját?
Valakinek esetleg valami ötlet ? [Dink 150 99évj]
Új aksi, új fesz.szab. Elindul megyek 1km-t és utána nem indul. Tirisztoros, elektromos szivató van rajt. Elvileg minden oké, de mégse műkszik. Ötlet?
Feketét, könnyen javítható, erős és kellően drága autófesték. Majd felszerelem és jöhet a polírozás, kellő mennyiségben vittem fel, hogy bírja a strapát.
milyen szint választottál neki?
Lefestettem az elemeit, ha hazakerül, megkapja az újdonsült külsőjét aztán gogo!
Van itt olyan ember aki keni-vágja a 150 ccm-es Kymco Dinket ?
Ha rossz, szét kell szedni, max tönkremegy a ház, de akkor már úgyis mindegy, nem igaz?
Mivel nem vok szerelő elhittem.
Egyébként azt csak a motorral együtt lehet állítani ugye?
A betett képen felül!
A patron meg a szivatóban van valahol és állítólag nem csereszabatos semmilyen más tipussal Kell venned egy komplett egységet
Baszki így szívatnak meg a gyártók... nem hiszem el
Termo elem, ez mit takar?
AZ oldaltámasz jeladót hogyan lehet kiiktatni vagy detektálni a hibáját?