Nagyon alacsony sebességnél mintha éreznék némi ütést a tárcsán, nagyon enyhén szaggatottan fog. Itt kezdjem inkább a problémamegoldást? Ilyen sokat befolyásolhat a fékhatáson?
Sziasztok!
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ha a gyári helyett felteszek egy radiális felső fékmunkahengert előre, érezhetően jobb, adagolhatóbb lesz-e a fékhatás, vagy fölösleges pénzkidobás? Nem vagyok elájulva a gyáritól, hátha ez a kis módosítás segítene rajta. 2017 690 smc-r. Köszönöm előre is!
A képen látható KTM 690 Duke III, SM alkatrészek eladóak. Nagy részük eredetileg egy 2010-es DUKE R-ből származik. Akit érdekel valami kérem írjon, hívjon. Nincs mindenről kép felrakva!
30-616-9133
kézvédő felfogatással, kormány DYNA Racing 28,6mm, kitámasztó, láncvédő, tank, hátsó toldat indexel, komplett kerékszett tárcsákkal lánckerékkel menesztővel távtartókkal (2db), egyiken jó állapotú gumik, másik gumi nélkül, első hátsó tengely, váz, gyári ergo zselés ülés, Duke R hátsó rugóstag, lengővilla, hátsó lámpa, segédváz utas lábtartókkal, légszűrőház légszűrővel, első teleszkóp párban, igény esetén befogókkal
Sziasztok! Akit érdekel van nálam sm szett. 3.5-4.25 széles fekete ráf, husqvarna agy. 320-220 féktárcsák, 48as lánckerék. 25-25mm csapágyakkal, igény esetén adok mellé 20mm csapágyakat is
Hogy kell e vagy nem légteleníteni nem néztem utána de én szoktam, a hengeren és a hengerfejen is van légtelenítő csavar. Ma felkerült a ventilátornak a kapcsoló, lassan ki is probálom hogy ért e valamit a mai munkám.
A huskynál úgy oldottam meg ezt a kérdést hogy a vízpumpa ból ki jövő ágra tettem a hőgombát és gyorsabban bekapcsolt
Ott gyárilag nem volt se venti se gomba és nem akartam a hűtőt bántani
De úgy sokkal jobb is lett
Amúgy hegesztő alkatrész boltban lehet kapni kis méretű de izmosabb teljesítményű ventillátorokat
A gyári sapkával is ugyan ez a helyzet annyi különbséggel hogy a gyári sapkánál mikor ki nyomta ott gőzfelhő jött a sapkától, most meg csak a túlfolyón csövén tolja kifele.
Csak érdekeség képpen: Volt motorom a Duke 2 (640) kezelési utmutatójában ez áll: "Erreicht die Kühlflüssigkeit 85° C, schaltet sich der Lüfter am linken Kühler ein." Ugyanakkor, az alkatrész katalógusban Thermoswitch 98 °C-ként szerepel a megfelelő alkatrész. Vagyis ellentmond egymásnak a két érték.
Igazság szerint egy piros lámpánál való várakozásnál még szabadna, hogy kinyomja a hűtőfolyadékot. Mi van ha a mostani hűtősapka nem működik megfelelően? A gyári sapkával is ugyanaz a jelenség?
Hűtő sapka mennyi bar?
Mert a 120 fokon még nem szokott forrni a túl nyomásos rendszerben
Igazándiból minél melegebb annál hatékonyabban átadja a hőt a környezetének
Én azt mondom ha már úgy is bontod a víz kört motul fagyállóval töltsd fel és a gyári sapka kerüljön a hűtőre
Egy ilyen hűtősapkába integrált hőmérő van, hogy most az mennyire pontos vagy nem azt nem tudom de ha az egy hangya fütykössel 100 alatt mutat na akkor ott már gondok vannak
Biztos ami biztos ma rendeltem egy 85 fokon kapcsoló hőgombát, amíg az nem érkezik meg nem szeretném ki venni ami benne van, de kapcsol most is a ventilátorom csak már nagyon abban a tartományban amikor még kb 1 perc és nyomja ki a hűtő túlfolyon a hűtőfolyadékot
Az pedig nem rossz cucc gyárilag.. betét, tárcsa rendben? friss olaj?
Tudtok nekem abban segíteni, hogy ha a gyári helyett felteszek egy radiális felső fékmunkahengert előre, érezhetően jobb, adagolhatóbb lesz-e a fékhatás, vagy fölösleges pénzkidobás? Nem vagyok elájulva a gyáritól, hátha ez a kis módosítás segítene rajta. 2017 690 smc-r. Köszönöm előre is!
125-390-re.
30-616-9133
kézvédő felfogatással, kormány DYNA Racing 28,6mm, kitámasztó, láncvédő, tank, hátsó toldat indexel, komplett kerékszett tárcsákkal lánckerékkel menesztővel távtartókkal (2db), egyiken jó állapotú gumik, másik gumi nélkül, első hátsó tengely, váz, gyári ergo zselés ülés, Duke R hátsó rugóstag, lengővilla, hátsó lámpa, segédváz utas lábtartókkal, légszűrőház légszűrővel, első teleszkóp párban, igény esetén befogókkal
Ott gyárilag nem volt se venti se gomba és nem akartam a hűtőt bántani
De úgy sokkal jobb is lett
Amúgy hegesztő alkatrész boltban lehet kapni kis méretű de izmosabb teljesítményű ventillátorokat
A rally verzion is 85-ös gomba van.
Igazság szerint egy piros lámpánál való várakozásnál még szabadna, hogy kinyomja a hűtőfolyadékot. Mi van ha a mostani hűtősapka nem működik megfelelően? A gyári sapkával is ugyanaz a jelenség?
Exc 530 ugyanott már gőzölt keményen
Mert a 120 fokon még nem szokott forrni a túl nyomásos rendszerben
Igazándiból minél melegebb annál hatékonyabban átadja a hőt a környezetének
Én azt mondom ha már úgy is bontod a víz kört motul fagyállóval töltsd fel és a gyári sapka kerüljön a hűtőre