Csak sebességben vettem észre mertbmeg mondom öszintén nem adtam nagy gázt neki üresben, így csak a menet közbeni tapasztalatot tudom mondani. De majd ma meg probálom hogy üresben is csinálja e. De igazándiból akkor mindegy is mert inkább ki szedem a karbit és ki takarítom.
:D vilagos, kicsit felreertettuk egymast, az en problemamra irtam, meg aki most Döme is hasonloba van, hogy jo az ha le tudja tamasztani es nem all le.
Köszönöm a válaszokat, igen nekem is a melegítés a gondom meg nem szeretném mindig sisakban be öltözve indítani.
Még egy olyan kérdésem lenne hogy menet közben váltásoknál lassan ejti vissza a fordulatot ez normális, vagy inkább álljak neki karbit takarítani? ( Vasárnap vettem még nem tudom mi az ami normális és mi az ami nem ennél a típusnál)
Köszi
mármint a kapcsolót
az oldaltámasz többnyire rajta van, de nem mindig mert van hozzá egy középállvány, de azt annyira nem szeretem, csak télire teszem fel
Sziasztok
Mult hét vasárnap tuladonosa lettem egy ktm smc 660 asnak és lenne egy olyan kérdésem hogy ha be indítom és le hajtom az oldalsztendert akkor le áll a motor, lent az oldalsztendernél van egy kapcsoló azon vannak jelölések de nem tudom hova kell forgatni hogy ezt ne csinálja. Tud valaki ebben segíteni hogy hogyan kellene annak jól álnia? Itt a képen látható kapcsolóhoz hasonló van nekem is
Gyári 450 EXC szupermotót ne keress, mert olyan nem létezik. EXC=Enduró. Házilag szokták átalakítani szupermotóvá. Öszvér megoldás, lehet vele utcán is menni, mert rendszámos, meg versenypályán is, mint a 450 SMR-el, ami a gyári verseny kivitel. Ha KTM és csak utcára kell, akkor egy 640-es, vagy 690-es, ezek gondtalanabbak, mint egy kihegyezett 450-es.
10 óránként olajcsere,ezt ne feledd,ez pedig az utcán pikk-pakk megvan!
Vagy LC4 ahogyan ini mondta,vagy DRZ,ha mákod van találsz E verziót rendszámmal,az már nem szar,az S-est kicsit kell hackelni,de ha az első motorod akkor egy darabig biztosan nem!
Szerintem!
számít bármit is a pénz? vagy csak az élény ami fontos? mert egy exc utcán hajtva elég gyorsan pörgeti az üzemórákat, így a szervízre is kell költeni inkább többet mint kevesebbet
az átalakítás meg egy kerékszett, vagy akár át is lehet fűzetni az endúró agyakat, és legalább az első teleszkóp átszelepeltetése
de utána jöhet bármi nagyobb féktárcsák, nagyon jó gumik csilli-villi szirszarok a gépre( pl narancssárgára eloxált fékfolyadék tartály fedél kötelező)
a drz 400sm meg egy nagyon költségmentes gép, ellenben az pont a gyengébb verzió, szóval avval nemigen kell vagánynak lenni a lidl parkolóban gyári állapotban......
esetleg egy arany középút egy lc4 gyári sm kivitel, kicsit nehéz de legalább nem üzemórás, és egy fcr karbival úgy megvadul hogy nem győzöd megülni
Hali, a KTM-nek nincs a palettáján olyan üzemórás supermoto ami forgalomban részt vehet, van pár kivételes eset hogy a versenypályára szánt SMR modellnek volt rendszáma, de kb mint a fehérholló. Az EXC az enduro. Hogy milyen költségekkel jár átalakítani ? Kb a végtelenségig locsolhatod rá a pénzt, vagy megelegszel azzal , hogy kap két 17colos kereket és hajtod. Ez kb 100ezertől-csillagoségig, de nyilvan 100-ert csak egy kalap szart fogsz kapni, vagy szökőévbe kifogsz egyet.
Kérdés mire szánod a motort ? Mik fontosak a számodra ? Túra, vagánykodás, kétszemély? Néha átszerelni és terepezni? Van értelme megvenni egy versenymotort ?
Az első "komoly" motorom vásárlása előtt állok, és kizárólag a supermoto kivitel érdekel. Mivel én úgy érzem vagyok már elég felelősség teljes, valamint nem szeretnék 1-2 évente motort cserélgetni, mert kinövöm, ezért először a drz 400-at kezdtem el nézegetni. Ahogy elmeséltem ezt a tervem az egyik nálam a motorozásban jártasabb nem túl közeli ismerősömnek, ő egyből azt mondta, hogy ha már supermoto, és a drz400 környékén nézelődöm, akkor inkább KTM 450 EXC, ezzel el is ültetve a bogarat a fülemben, hogy érdemes lehet megfontolni az osztrák gépet. Míg a DRZ esetében arra jutottam, hogy gyárilag is vannak supermoto kivitelű darabok (az S/SM jelzésűek ugye?!), addig a KTM esetében nem találtam egyértelmű információt arra vonatkozólag, hogy lenne az EXC szériából gyári supermoto. Én nem kerestem eléggé? vagy valóban nincs?-Ha esetleg egy enduró kivitelt szeretnék supermoto kivitelűre átalakítani mennyire kell a zsebembe nyúlnom?- Amennyiben van milyen "jelzéssel" látta el ezeket a gyártó? Esetleg 1-2 hirdetést is szívesen megnéznék gyári supermoto KTM 450 EXC-ről.
Valószinüleg takaritas rafér.
Még egy olyan kérdésem lenne hogy menet közben váltásoknál lassan ejti vissza a fordulatot ez normális, vagy inkább álljak neki karbit takarítani? ( Vasárnap vettem még nem tudom mi az ami normális és mi az ami nem ennél a típusnál)
Köszi
az oldaltámasz többnyire rajta van, de nem mindig mert van hozzá egy középállvány, de azt annyira nem szeretem, csak télire teszem fel
plusz egy hibaforrás, olyan minimális haszon mellett hogy nem éri meg
Mult hét vasárnap tuladonosa lettem egy ktm smc 660 asnak és lenne egy olyan kérdésem hogy ha be indítom és le hajtom az oldalsztendert akkor le áll a motor, lent az oldalsztendernél van egy kapcsoló azon vannak jelölések de nem tudom hova kell forgatni hogy ezt ne csinálja. Tud valaki ebben segíteni hogy hogyan kellene annak jól álnia? Itt a képen látható kapcsolóhoz hasonló van nekem is
950 SM-re keresek sportkipufogót, esetleg volna valakinek? :)
Előre is köszönöm!
Vagy LC4 ahogyan ini mondta,vagy DRZ,ha mákod van találsz E verziót rendszámmal,az már nem szar,az S-est kicsit kell hackelni,de ha az első motorod akkor egy darabig biztosan nem!
Szerintem!
az átalakítás meg egy kerékszett, vagy akár át is lehet fűzetni az endúró agyakat, és legalább az első teleszkóp átszelepeltetése
de utána jöhet bármi nagyobb féktárcsák, nagyon jó gumik csilli-villi szirszarok a gépre( pl narancssárgára eloxált fékfolyadék tartály fedél kötelező)
a drz 400sm meg egy nagyon költségmentes gép, ellenben az pont a gyengébb verzió, szóval avval nemigen kell vagánynak lenni a lidl parkolóban gyári állapotban......
esetleg egy arany középút egy lc4 gyári sm kivitel, kicsit nehéz de legalább nem üzemórás, és egy fcr karbival úgy megvadul hogy nem győzöd megülni
Kérdés mire szánod a motort ? Mik fontosak a számodra ? Túra, vagánykodás, kétszemély? Néha átszerelni és terepezni? Van értelme megvenni egy versenymotort ?
Az első "komoly" motorom vásárlása előtt állok, és kizárólag a supermoto kivitel érdekel. Mivel én úgy érzem vagyok már elég felelősség teljes, valamint nem szeretnék 1-2 évente motort cserélgetni, mert kinövöm, ezért először a drz 400-at kezdtem el nézegetni. Ahogy elmeséltem ezt a tervem az egyik nálam a motorozásban jártasabb nem túl közeli ismerősömnek, ő egyből azt mondta, hogy ha már supermoto, és a drz400 környékén nézelődöm, akkor inkább KTM 450 EXC, ezzel el is ültetve a bogarat a fülemben, hogy érdemes lehet megfontolni az osztrák gépet. Míg a DRZ esetében arra jutottam, hogy gyárilag is vannak supermoto kivitelű darabok (az S/SM jelzésűek ugye?!), addig a KTM esetében nem találtam egyértelmű információt arra vonatkozólag, hogy lenne az EXC szériából gyári supermoto. Én nem kerestem eléggé? vagy valóban nincs?-Ha esetleg egy enduró kivitelt szeretnék supermoto kivitelűre átalakítani mennyire kell a zsebembe nyúlnom?- Amennyiben van milyen "jelzéssel" látta el ezeket a gyártó? Esetleg 1-2 hirdetést is szívesen megnéznék gyári supermoto KTM 450 EXC-ről.
Előre is köszi, pacsi!