1 millió környékén simán a 660 SMC-t választanám, múltkor volt fent egy full rendszeres 950-be, azt el is vitték.
Nekem jobban bejönnek mint az újabb 690 SMC típusok.
Univerzálisabb mint az smc. Mégiscsak utcai motor, az smc meg inkább supermoto. Nem jól gondolom?
A 640 és a 690 között nem vontam ilyen párhuzamot, mert az egy kategória. Ott a kor, a technikai fejlődés (gondolom fejlődött) és a külalak billenti a mérleget a 690 felé.
Érdekel, persze
mityokm[kukac] gmail.com
-ra küldheted. Köszi!
Duncee
600 ért hirdette a srác, felhívtam, mondtam hogy 500 van holnapra. Azt mondta oké, mert holnapután vinné beszámíttatni a full gasba és ott is ennyit adnak érte, akkor már inkább legyen az enyém. Ennyi. De akkor éppen több is volt fent 600 körül.
Igen, kockavázas, injektoros volt. 2012 ben vettem 500 ért (akkor 550 től indult az áruk), majd 2015 ben adtam el 520 ért. Lehetett volna tartani 600 ra, el is vitték volna annyiért is, de siettem a Z-ért.
Roekjozsi
Köszönöm, nem sűrűn megyek arra, de ha mégis, akkor észben tartom
Nekem szerencém volt mert kiderítettem hogy akitől vettem az a 2ezres,évek elején jólmenő emberke volt aztán lett némi gebasz és eléggé minimál költségvetésen élt
Utóbbi 6-8 évben műszaki se volt rajta mert nem használta
Pont emiatt csereberéltwm le minden kacatot újra nehogy valahol külföldön szopjak be egy szakadt bovdennel
Amúgy őrült árak vannak egy 80as-90es évekbeli 250 350 endúrókért is 400-800 ezreket akarnak kérni....
Pont emiatt nem adom el olcsón az lc4et ha nwm kel el akkor lesz(van) egy jó motorom ha iden akkor lesz egy robogó +350es helyette
Bár nem bízok benne hogy elkel mert senki sem állapotot vesz, csak azt nézik mi a legolcsóbb és tovább szögelik
Még a ktm-nél is furán néztek amikor rendeltem a bovdeneket nincsenek ilyen egyedek sűrűn a boltban
Nekem most lett nem reg egy 690sm, drz E sm utan. Jol irtad, sztem ez a kompromisszum konnyu uzemoras sm es a nehezebb turas gepek pl xt660 kozott. Futomu, fek szuper! Gyarilag kicsit harmatos a gazreakcio. De ezt konnyen lehet orvosolni. Drz-vel konnyebb megtanulni kerekezni, ez kicsit hirtelenebb. Smc-t akartam, de nekem nem er annyival tobbet mint amennyiert aruljak... Jaszberenyben vagyok. Ha erre jarsz szolj. Megmutatom.
ini-> Hat sajnos korlapot nemfogunk kapni egy motorhoz sem, hol mikor mit csinaltak veluk. Amig te is 1gurigat kernel a 01-es motorert, sztem rohadtul nem sok egy gyari sm-ert ugyan ennyi.
mityokm-> Sztem is kb, a megjelenes, facelift verzio. Egyaltalan nem alacsony az aruk, de ott van egy mondattal fentebb hogy miert is ennyi az annyi.
Az sv-d az mar gondolom a laposvazas volt, az jol elpocsekoltad :D.
2005 ben mi változott? Lámpa, dupla dob, és még?
Azért mondom drágának mert alig többért van a 690 is, ami csak jobb egy kicsivel, legalábbis a tesztek szerint.
Azért az se mindegy ám jol ment bele az a 40 ezer
Pl enyémben 30 ezer van de olyan a hangja mint az újnak, túrázásra téblábolásra volt használva, ha ugyanez a 30 ezer a gokartpályán meg a városban teligázas egykerekezésekkel megy bele nem ilyen lenne az állapot
Az ár meg olyan amilyen, én se adnám el a 2001est se 1 milla alatt hiszen simán úgy néz ki mintha 2002ben járnánk még csak
Van olcsóbb is meg is néztünk anno jó pár 600körüli vételárast, volt olyan amin az első fél percben felfedeztünk minimum 200ezernyi hibát hiányosságot és még be se volt indítva simán kijöhetett volna akár dupla ennyi összeg is
Végül a patika állapotúra is ráment vagy 200 bowden cserék teleszkóp karbantartás lánc szett gumik stb
Szóval a szakadtabbakra simán rámehet a vételár fele 3/4 része is
Annyira azert nem elvetemult, a legolcsobb dupladobos lc4 ami a piacon van, es ott van legkevesebbet futottak kozott, ami nevre irva friss muszakival is majd annyi mint egy magyar papiros vetelara, arra meg jon az 50ezres atiras.
Szia, igen nagyon sokallom én is egy 8-10 éves sm -ért azt a pénzt.
Hogy őszinte legyek még a te áradat is. Bár az utóbbi 2 évben minden motor ára (főleg az 1M alattiak) emelkedett. Volt ugye sv650-em, így nézegettem azokat is, hogy visszatérnék rá. Hát basszus én 520 ért adtam el a 2004-esemet, most ugyanazok 750 fölött vannak És azóta csak öregedtek...
Biztos azért mert jobban élünk
Az smc helyett inkább a dupladobos kacsacsőrű kéne, az univerzálisabb szerintem :)
Fasty
Köszönöm, ez a hsz pont az elképzeléseimet támasztja alá
Nekem van tapasztalatom Z750 és 690 között. A barátomnak Z van nekem 690 volt. Menet közbeni tapasztalat kb. 120 ig a 690 vari a Z-t. 0-ról 50-ről bárhonnan utána viszont elfogyott.
Városban , 1x 1 sávos előzgetésben fél órákat vártam rá :) a 690 alsó nyomatéka és karúsága sokkal előnyösebb ilyen körülmények között.
Hali, a drz-xt paros tenyleg mas kategoria. Jelenleg az 690 arak is kezdenek elszallni, kozel 10 eves motorok meg mindig inkabb a 2milliohoz mint az 1-hez kozelitenek. 640 jo valasztas lehet ((nem azert mert 1 kommentel alattad hirdettem be)) ha jot fogsz ki, vannak elvetemultek akik 40-50ezer km-el is nagyon magasan aruljgatjak. Jelenleg van kb 3-4db a piacon ami jonak tunik, mig smc egy sem.
Szia! (és a többi válaszoló is, csak nem akarok ezért több hsz-t írni )
Szóval köszönöm a válaszokat. Azóta se vetettem el az ötletet. Minden motorozás után eszembe jut, hogy basszus már megint túl gyorsan mentünk, talán egy sm -mel nem kéne annyira menni hogy legyen jókedve meg mosolygás.
Nem tudom...
Jó lenne kipróbálni egy 690-et.
Azóta mentem egy 525 exc-vel. Az nem kéne only one motornak. Másodiknak persze, a kawa mellé akár, jó volna, de arra nincs lehetőségem. Ráadásul mocskos drágák is.
lazlo
Nyilván nem szívesen vágnám földhöz a 690-et sem, de ha mégis megtörténik akkor valószínűbb, hogy csak felállítom és megy tovább. A Z meg nehezebb is meg a széles blokk biztos sérül.
75 kg vagyok, a lóerőket néztem is, de tudom hogy az érzés azért mégis más. A Z előtt sv 650 -em volt. Az alul erősebbnek érződött nyilván, de inkább csak nyersebb és hirtelenebb volt.
Néztem a 950, 990 -et is, de azok már drágák és pont nem lennék előrébb a Z-hez képest. Nagy, nehéz, költséges. Persze a 690 se egy könnyű supermoto, de talán elfogadható kompromisszum egy könnyű supermoto és egy naked között.
Azt az oldalt még nem is mondtam, hogy elég kevés időm van motorozni, így először olcsóbbra, költséghatékonyabbra szerettem volna váltani, de nem igazán van ami tetszik:
- DRZ400 gyenge, kényelmetlen, a tudásához képest drága, de olcsón fentartható
- xt660x gyenge, nehéz, gyenge futómű, de kényelmesnek tűnik (nem próbáltam még), olcsón fenntartható
- 640 supermoto jó futómű, tetszik is, de szinte csak lelakott darabok vannak, öreg, ahhoz képest még drága is. fenntarthatóságot nem tudom
- 690 supermoto jó futómű, ez tetszik a legjobban, kevés van eladó, talán a legjobb ár-érték aránnyal bír. fenntarthatóságot nem tudom.
Szóval kb ez az agymenésem van már július óta. Mivel a Z-t előbb el kell adni, addig csak a gondolkodás és a youtube videók nézése van. Próbálok informálódni, mert a KTM-ekről elég sok rosszat lehet hallani. Nyilván olyanoktól akiknek soha nem is volt
Esetleg kipróbálható 690 -et tud valaki Szegedtől nem rohadt messze?
Sziasztok!
2008-as ktm 250 exc-f motorom van. Szeretnék bele supermoto kerekeket. Előre a 3,5col hátra az 5 col belefér 120-as ill 160-as gumikkal?? Előre is köszönöm a választ!!!
LC4-es blokkhoz (még a korábbi szürke blokkos, a 625 ccm-es) létezik még 'big bore kit'?
Ha igen az milyen átalakításokkal jár a gyári blokkhoz képest?
mérj rá hogy a gyújtás ráadáskor megvan a táp a szivattyún vagy sem. ha ok akkor 99%ban szivattyú oldal
Ha nincs ( ez a kevésbbé költséges) akkor menj visszafele
Sziasztok ,
2007-es 690 SM kijelzőjén van egy folyamatos visszajelzésem : a jobb alsó sarokban egy "hópehely' ikon villog, a mode gombbal a trip1-trip2 és odo köz váltogatva
van egy negyedik opció amikor is -30c-t mutat villogva . Én valami hőmérséklet jeladó hibára gyanakszom de nem találtam egy leírásban sem semmit még csak az ikonról sem . FI hibakódjelzés nincs . Valaki találkozott már ilyen hibával ?
De egyébként 690 ből se az SMC-t nézem.
Norbee
Köszi