Szép napot.
keresek 690 Duke-t vagy SMC-t. Városi szaladgálás és néha egy kis dobogókői kirándulásra kellene, melyiket javasolnátok?
inkább emailban zderzsi@freemail.hu vagy 06-20-kilenc86-149öt.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy egy ktm sxf 250- ből lehet-e supermoto-t csinálni és ha igen kb mennyi munka lenne vele mit kelleni csinálni vele?
A válaszokat előre is köszönöm!☺
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni szerelő / szerviz ügyében Budapest környékén. Kit tudnátok ajánlani akiben meg lehet bízni és abszolút ért a KTM-ekhez? Egy LC4 640-ről lenne szó.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv
Szasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 2002-es lc4 nél melegen üresben felengedett kuplungnál némileg zörög valami. Ha behúzom a kuplungot elhalgat. Tip vagy tapasztalat valakinek? Hidegen nem hallom! Kuplung nem csúszik nem akad 1 újjal behúzható. Tehát a kosár berágást talan kizárnám!
Nézelődtem a KTM.com-on és arra lettem figyelmes, hogy gyári SM-ek nincsenek a palettán. Létezik, hogy már nem gyártanak gyári sm-eket? És pont a KTM...?
Igen, a kisebb kerékkel jobban fordul (16,5 vagy más néven R420). Az SM VB-n már mindenki 16-tal megy, de ahhoz csak kizárólag a Michelin gyárt versenygumit. És igen 16,5-ben tudtommal nem gyártanak utcai gumit, csak NHS-t. De ez az utolsó, amire érdemes költeni, egy sima 17-es első is tökéletes. Fontosabb a kis offset-es villahíd (az SXF-ben vagy EXC-ben lévő villahíddal aszfaltos pályán küzdeni kell, hogy elforduljon a motor).
"Scott nevu kollegatol idezve, supermoto topikbol"
Krosszmotorok átépítése, hogy minél jobban hasonlítson egy gyári smhez. Erről ment a társalgás amikor ez a komment született. Válaszolva a kérdésedre miért jó. Szerintem azért írta.
Az biztos hogy smr-be fs-be 16.5 kerék van, igaz?
Jobb fordulni vele ? 16.5 felnire csak race only gumik vannak?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Múlt héten vettem olajat Kecskeméten a KTM szalonban, ahol az eladó hölgy 10-60-ast adott. Nem emlékeztem rá, hogy milyet ír a service manualja, így elhoztam. Amikor hazaértem, láttam, hogy tavaly 15-50-est raktam bele, és a manual is azt ír. A kérdésem az lenne, hogy jó-e bele a 10-60-as full szintetikus Motul olaj, vagy cseréljem vissza?! A motort vegyesen használom utcán és pályán is! Előre is köszi a válaszokat!
Attól függ mi a cél... Szerintem ha nem versenyzésre akarod használni jó lehet egy exc vagy sxf is. Én egy drz E-vel Enduro futóművel is elég jól elvoltam a pályákon... Kakucson 47ala kicsivel.
Kezdésnek ennyi. Később lehet csúszókuplungot is lehet bedobni.
Szerintem el se kezd, ez amit leírtam (kuplung nélkül) kb 1,2-1,3 millió. Ha ennyit nem szánsz rá, minden más félmegoldás és csak szívni fogsz vele, nem lesz az igazi. Inkább add el és vegyél egy gyári KTM SMR-t vagy egy Husky FS-t.
A bikez.com szerint viszont ez a nagy rugóút különbség csak a 2010-2012-esekre igaz. Előtte, utána már csak 30 mm a különbség. Na mindegy, a lényeg, jó lehet egy sx-f, vagy egy ex-c supermotonak? Mit kellene átalakítani rajtuk? Köszi
Sziasztok!
Egy kis segîtséget kérnék Tőletek!
Gondolkozom supermoto vételén(450 smr), de nem nagyon látok fiatalabb motorokat. Nézegettem, hogy a 2012-es sx-f ben illetve az sm-rben ugyan az az első villa van, elvileg. A rugoút viszont jóval kisebb az sm-rben. Ezt lehet állítani, vagy mégsem ugyan az a villa van ezekben? Mert ha állítahó lenne, akkor lehet egy sx-f-et vennék, azt most is látok fiatalabbat. Nem kellene akkora rugóút pályára. Köszi előre is.
Ahogy nêztem az áttételezés is ugyan az, meg a villaszög. Bár ez a sok eggyezés már kezd gyanús lenni. :)
Ti hogyan tudjátok ezeket? Jó lehet egy sx-f Supermotonak? Vagy ex-c?
keresek 690 Duke-t vagy SMC-t. Városi szaladgálás és néha egy kis dobogókői kirándulásra kellene, melyiket javasolnátok?
inkább emailban zderzsi@freemail.hu vagy 06-20-kilenc86-149öt.