Sziasztok! Barátomnak keresek 2004-2007-ig 525 EXC-t, ha vki tud megbizható forrásból, kérem írjon.
Kinti papíros sem gond, viszont papíros vagy papírozható kellene, előre is köszi!
Átalakítassz így egy olcsóbban elérhető 640-est és kapsz egy pofás supermoto-t, ami bár nem lesz csúcsteljesítményű, de utcára, néha pályázni még mindig bőven jó és mellette nem egy üzemórás, drágán szervízelendő csak pályán használható gép lesz..
Hajrá!
Sikerült az átalakítás?
Majd megadhatnád az ismerősöd elérhetőségét, jó tudni hogy itthon is van olyan aki megcsinálta.
Ha esetleg segítségre lenne szükségem, tudjam kihez kell fordulni.
Sziasztok. Suzuki GSXR 1000 k4 motoromat cserélném jó állapotú KTM 640 lc4 supermotora, akár ráfizetéssel is.
Amit tudni kell, hogy a motorban valós 25800 km van, második tulaj vagyok, illegve 2019.04 ig műszakis a motor. Ér itt, vagy 06703267381
Íme pár kép!
Jól látod, ez a fejidom 2005-től jött be a modell frissítéssel a motor többi része viszont korábbi évjáratra utal.
Kérd le a vázszám alapján az infókat valamelyik ktm kereskedésnél.
Sziasztok! Adott egy KTM 640 Lc4-e Supermoto. Elvileg 2003-as a motor, de a fejidom egy ujabb szeriara utal. Olyan segítségét kérném, aki ért a KTMek hez, ugyanis vásárlás előtt állok. Nem szeretnél valami összerakosgatott összevisszasagot venni.
inkább olasz, azoknak béna a villany
pl nekem az lc4 egyszercsak megállt mint a gerely, a tűző saru nem volt rendesen összenyomva, a rezes fele jó volt de a szigetelt rész csak kicsit volt nyomva és tudott kicsit mozogni, aztán egyszercsak eltört, aztán pont a gyújtás relénél
egy exc-n úgy volt összetoldva a vezeték (kb 60 centis vezeték toldva volt) hogy csak plankolva zsugorcsövezve volt és elrohadt, és benne volt a gyári kötegben nem volt bontott, ja és 4 éves motor volt
azért egy 6 számjegyű értéket képviselő kábelkötegbe toldogatnak 10centiket? igazi cigány munka
meg amúgyis kb minden vezeték vékonyka 55/60as izzóhoz vékonyabb a vezeték mint az ezer éves japókon a 35/35whoz
stbstbstb
ja és iszonyat árak vannak vezetékelés ügyében, régi exc venti vezetéket elégették aztán valami 6 ezer lett volna a gyári cucc ami 2 kb 1 méteres vezeték meg pár saru. megcsináltam 500 forintból
Volt 2db is, egyiken sem jelentkezett elektronikai hiba.
Bármit kellett rendelnem a 2005 SMC 625-höz az Alma Motornál pár napon belül ott volt!
Futóművét meg a fékeit határait az életben nem éri el egy átlagos tudással rendelkező motoros, te leszel rajta a gyenge láncszem nem a futómű és fék.
Töltéshibás szokott lenni, fesszabot kell cserélni MOSFET-re és utána levan a gond.
A gyári hibák még a szabadonfutó, illetve a lendkerékből kitekeredő csavarok, amik a szabadonfutó külső tányérját fogják. Ezen kívül folytószelepháznál néha tönkremegy 1-2 potméter, de ez mindegyik injektoros motornál előfordulhat.
A 990 superduke is szar? Mármint a vezetékek meg az elektronika? Ha tudsz róla infót megköszönöm!
Én is 690 néztem de az árából kijön egy superduke is.
havernak pár hete kellett egy 3 napos túrát feladni egy szaros potméter miatt a 690essel
nem azt akarom mondani hogy szar az injektor csak azt hogy messzire menni még mindig jobb egy karburátoros motor
vagy x időnként cserélni a villanyos kacatokat a motoron
amúgy kb az összes ktm motornak csapnivalóan foshalmaz szar az elektronikai(vezetékelés, érzékelők-kapcsolók) része
Azt vegyél, 660 alkatrészért ki kell menni a világból. 690-et meg gyártják 2007 óta kb, és mindegyik 690-be ugyan az a blokk van, tömegével van hozzá jó áron alkatrész. Pl. én vettem oldalidomot, 17000Ft volt a gyári, és gyárilag matricázva ami szerintem inkább anyagában festett.
Istenítik a 660-at, de ugyan az mint a 640, csak kicsit erősebb, ennyi. A 690-et is fel lehet rángatni (TuneECU)-val hogy lépjen akkorát mint a 660.
A másik meg az, hogy korszerűbb, injectoros, kevesebbet eszik, bár ez talán egy kicsit sok hibalehetőséget jelent, de alapvetően üzembiztosabb ha pl. 100-as benzinnel használod. Amit nem kell elfelejteni hogy a 690 radiális fékkel és elég combos WP futóművel van szerelve. A 660-nak a futómű alkatrészei még 1998-as technika, nem kell sokra számítani.
Kinti papíros sem gond, viszont papíros vagy papírozható kellene, előre is köszi!
Hajrá!
Köszönöm széoen mindenkinek
Sigma Sport 500 vagy 700 órát keresek.
Köszönöm!
Sikerült az átalakítás?
Majd megadhatnád az ismerősöd elérhetőségét, jó tudni hogy itthon is van olyan aki megcsinálta.
Ha esetleg segítségre lenne szükségem, tudjam kihez kell fordulni.
Amit tudni kell, hogy a motorban valós 25800 km van, második tulaj vagyok, illegve 2019.04 ig műszakis a motor. Ér itt, vagy 06703267381
Íme pár kép!
Kérd le a vázszám alapján az infókat valamelyik ktm kereskedésnél.
pl nekem az lc4 egyszercsak megállt mint a gerely, a tűző saru nem volt rendesen összenyomva, a rezes fele jó volt de a szigetelt rész csak kicsit volt nyomva és tudott kicsit mozogni, aztán egyszercsak eltört, aztán pont a gyújtás relénél
egy exc-n úgy volt összetoldva a vezeték (kb 60 centis vezeték toldva volt) hogy csak plankolva zsugorcsövezve volt és elrohadt, és benne volt a gyári kötegben nem volt bontott, ja és 4 éves motor volt
azért egy 6 számjegyű értéket képviselő kábelkötegbe toldogatnak 10centiket? igazi cigány munka
meg amúgyis kb minden vezeték vékonyka 55/60as izzóhoz vékonyabb a vezeték mint az ezer éves japókon a 35/35whoz
stbstbstb
ja és iszonyat árak vannak vezetékelés ügyében, régi exc venti vezetéket elégették aztán valami 6 ezer lett volna a gyári cucc ami 2 kb 1 méteres vezeték meg pár saru. megcsináltam 500 forintból
Bármit kellett rendelnem a 2005 SMC 625-höz az Alma Motornál pár napon belül ott volt!
Futóművét meg a fékeit határait az életben nem éri el egy átlagos tudással rendelkező motoros, te leszel rajta a gyenge láncszem nem a futómű és fék.
Ini
Akkor a ktm a motorok francia autója?
A gyári hibák még a szabadonfutó, illetve a lendkerékből kitekeredő csavarok, amik a szabadonfutó külső tányérját fogják. Ezen kívül folytószelepháznál néha tönkremegy 1-2 potméter, de ez mindegyik injektoros motornál előfordulhat.
A 990 superduke is szar? Mármint a vezetékek meg az elektronika? Ha tudsz róla infót megköszönöm!
Én is 690 néztem de az árából kijön egy superduke is.
nem azt akarom mondani hogy szar az injektor csak azt hogy messzire menni még mindig jobb egy karburátoros motor
vagy x időnként cserélni a villanyos kacatokat a motoron
amúgy kb az összes ktm motornak csapnivalóan foshalmaz szar az elektronikai(vezetékelés, érzékelők-kapcsolók) része
Istenítik a 660-at, de ugyan az mint a 640, csak kicsit erősebb, ennyi. A 690-et is fel lehet rángatni (TuneECU)-val hogy lépjen akkorát mint a 660.
A másik meg az, hogy korszerűbb, injectoros, kevesebbet eszik, bár ez talán egy kicsit sok hibalehetőséget jelent, de alapvetően üzembiztosabb ha pl. 100-as benzinnel használod. Amit nem kell elfelejteni hogy a 690 radiális fékkel és elég combos WP futóművel van szerelve. A 660-nak a futómű alkatrészei még 1998-as technika, nem kell sokra számítani.