Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4 hosszu egy rovid. Bár mar beszeltünk, de hátha volt valakinek hasonló.
Hiba / rövidzárlat az üzemanyag-szivattyú-vezérlő áramkörben, Ellenőrizze az üzemanyag-szivattyú vezérlését. x-
Elég lehet egy biztosíték csere esetleg? Hogyan lehet megallapítani, hogy rossz egy biztosíték?
Ilyen nincs, ha 1 hosszú és 5 rövid akkor borulás érzékelő hiba "roll over sensor" Videózd le aztán megmondjuk.
Valaki esetleg nem tudja mit jelent a FI hibakód esetén ha 5 rövidet villog? Egy 2008-as Duke 690-es. Köszi: Zoli
Bocs, hogy ide is beírtam, de hátha itt olvassa valaki először.
Egy kérdés:

A 2006 előtti és az utáni (a duplakipufogós) LC4 lámpája csak a fejidomban , annak formájában tér el, - vagy szerkezetileg, alkatrészileg is történt változás?
Netán erősebben világít?
Köszi!

Közben találtam itthon is olyan illetőt, aki 640-re SMR/EXC komplett idomzatot tett.
Van némi infóm így a belekezdéshez.
Mert csúszik a kuplung! Ha lassan húzod nem használod ki a motor teljesítményét-nyomatékát, de ha teli gázt adsz akkor igen.
Vegyél bele nyugodtan új lamellákat, mert ha így megcsúszkál azok már szarrá égtek. Hívj fel aztán segítek.
De mi a gond? Mitől?
Sziasztok,
Ha lassan húzom neki, akkor megy. Felgyorsul ameddig akarom, de ha hirtelen kellene, akkor nem úgy lódul mint azelőtt.
Kuplungod kuka. Én most A.Z. olajat használok 640-be, hibátlan. Eddig motullal sem volt ilyen sima a váltó
Szia! Köszi!
A motorolaj24.hu-n meg ilyet ajánlottak:Motorex POWER SYNT 4T 10W-50
Bá ott a Motul 10w-50-est is ajánlották. Most Motul 10w60-as lett belerakva, de gond lett vele. Hirtelen gázadásnál csak pörög a motor, de nem jön a nyomaték. Nem gyorsul úgy ahogy kellene. Pedig a motoralkatresz.hu-n néztem nemrég ezt az olajat. Szerintetek az olajjal lehet a gond?
A motorexes dolgot meg nem kötekedésképpen írtam, csak biztosra akarok menni.(bár lehet egyik nem üti a másikat) Bocsi és köszi
Tőle érdeklődj!
Beszéltem vele régebben a komplett átalakításról.
Érdemes a videóit is megnézni.

https://www.youtube.com/user/C...
Tegyed bele azt amit a gyár ajánl.. Motorolaj Motorex Crosspower 4t 10w60, fékolaj Motorex DOT 5.1.Hidraulika olaja pedig a Motorex 75 névre hallgat.
A 660-ast mennyire átfaragni vázügyileg hogy azok az idomok rámenjenek?
A sokkal gyakoribb 640-es típus fő váza megegyezik a 660-assal, gondolom így arra is rátehető, bár a segédváz eltérése miatt kérdéses..
Nem supermoto, de talán itt hamarbb olvassátok. Amugy meg talán ugyanaz a motorja. 2008-as Duke 690-esbe milyen olajakat ajánlanátok? Motor, fék és kuplungolaj is érdekelne. A minőség a lényeg, nem az ár. Köszi: Zoli
A Z750 után mindenképpen egy komolyabb SM-et néznék, SMC660/690, ezeket nem fogod gyengébbnek érezni.
Sőt a nyomatékuk jóval előbb fog megjönni mint a kawán, súlya pedig pille könnyű a 750-hez képest, így városban, kanyargós részeken sokkal gyorsabb is lehetsz velük.
Amiket szeretnél arra vannak kitalálva.
A 660-at gyönyörűen meg lehet csinálni az EXC 450/525 idomaival, tankjával.

https://www.sportmotor.hu/albu...
Szia! A kesztyűd milyen méret?
Sziasztok! Eladó.
Hello!! Meg van még a LeoVince??
Sziasztok. Idén venni még venni szeretnék németben egy Ktm 690 Smc-t. De lenne pár kezdő kerdesem az smc vel kapcsolatban. Probaltam googlezzni de nincs talalat :) 08tol 13ig nezehettem. Mi a kulonbseg az 5 evjarat kozott?volt vmi valtoztatas?es tudtok vmi tipushibat amire oda kell figyelni ? Köszönöm a valaszokat ;)
A 990 úgy gyorsul kb mint a 750, csak teljesen más az érzés. Elnyújtod a 990et es csak az órán látod hogy 200 de nem érzed, a 750en meg azt érzed hogy nagyon megy. Sor4...
@mityokm nekem előtte volt LC4-em most meg ugyaonolyan z 750 em mint neked, tény könnyebb kerekezni a supermotoval, szerintem... de a kawával sem sokkal nehezebb. Mikor elhoztam rámentem egy lezárt útra és rájöttem a titokra, hogy kell vele. De a Z után nem űlnék vissza egy sm-re max 950 vagy 990 sm vagy superduke-ra :D
nekem van egy "szakadt" yz mellé ha szeretnék állatkodni. :D azt meg nem sajnálom mert lassan 18 éves és filléres a javítása ha eldobom.
dobjál rá egy streetfighteres bukóketrecet+kézvédőt, egy 690sm-et oda mernél ütni eggy z750-et meg nem?nem nagyon értem a logikádat. amúgy meg vegyél egy szakadt mz-t vagy vmi japó endurót azon tanulj meg kerekezni és utána menni fog a z-vel. nem tudom hány kg vagy de egy 100+os gép után ráülni eg 50-60 lóerősre még ha könnyebb is nem u.a a feeling lesz az fix
Sziasztok ,

Rendszámos 690-es SMC-t keresek , ha valakinek van eladó keressen .
U.itt Duke 2 eladó pöpec állapotban, gyári Aprókavics rendszerrel, K&N szűrővel, 300 km-t futott hátsó gumival, 3000-et futott elsővel, 300 km-t futott láncszettel és egyéb extrákkal .
Szia!
Z750-ről váltanék supermotora. Képben van a 690 sm is.
A kommented óta van esetleg valami említésre méltó történés?
Kicsit félek, hogy gyengének fogok érezni egy supermotot
Mire használod? Mennyire lehet vele huligánkodni? Szeretnék egykerekezni, stoppizni, ilyesmik. A Kawával nem merek. Egykereket próbálgattam már, de sajnálnám elhajítani. Egy sm mégse annyira sérülékeny..
szóval jöhet pozitív, negatív