az utánégetőd ,a szekunder légrendszer csatlakozócsöve jött szét......le kell az egészet operálni a gépről és mindkét nyílást tökéletesen tömíteni.......szívócsonknál elég egy rézalátétes csavart behajtanod,lehetőség szerint minél rövidebb,hogy ne lógjon be a torokba...a kipufogónál pedig egy speci aluminium dugot hasznalnak,melyet kipufogótömítőpasztával lehet patentul illeszteni.....ezt a dugót KTM kereskedésben elvileg kell kapnod
nekem sincs szándékomban ott wenni!Woltam bent győrben VArga Ákoséknél!3hónapja,volt ott 1 2006os exc 200 műszaki minden 850!nem otm mi lehetett vele!ja fel se tönt amit írtál mi volt benne a hiba!
Hallo Mesterek és ifju padavan tanitványok! Segijjetek nekem.
Olyan bajom van nekem hogy a 2 leömlö közt van egy ilyen valami (nevezzük bigyonak) nemtom mi ez, felmegy egészen a vázba vezet bele, de hogy milyen szerepet tölt be nemtom, vagy olaj vagy viz vagy akármi.
Lényeg...ez itt log ami a képen van, a két leömlö fogja oda naggyábol, de még vmi más is tuti. De mi? Ott kotyog mint a szemét, és mellett kifuj, csattog. Hogy lehetne ezt orvosolni?
Alapbol csak lánc szettet akartam volna cserélni, de jobban belemerültem Meg lefestetem a felnit is fele narancs fele feketére.
Valaki pliz segitsen. Jah ktm lc4 2005 lenne a donor.
Supermoto forumon is megirtam mind1 hova válaszoltok. Thx
én a helyedben nem vennék kereskedőtől motort...főleg ha van kp-d...
Egy magánszeméllyel mindig jobban lehet alkudni.Azonkívűl sokszor az is elárulja hogy milyen kezekben volt a motor, hogy milyen a gazdálya, ban-e garázs, le van-e mosva a kocsi,stb,stb.....
Nekem bejön...egyébként a www.ktmracing.hu oldalra irányítanak, ott van az összes kereskedő álltal hírdetett motor...
De rákérdezek havernál, hátha tud valami gépet neked olcsón...nagy KTM-guru...
De neked jó lenne nem rendszámos is, nem?Fák közé...
http://www.ktm.com/Detail.223.... azt írták h ezen az oldalon wannak használt KTM-ek!de nekem wmi szarságot ír ki "nem megfelelően paraméterettt..... lehet csak nekem szar!
Vega, ő nem egy dögnehéz tankot akar venni, hanem egy könnyű, játékos, ámde mégiscsak erős, pörgős gépet!
Ez mind nehéz, kezdőknwk endurózásra alkalmatlan!
Én sokáig jártam 250-300-asokkal, utána megvettem a 450-esemet és kurvára kijött a különbség!
Jó hogy a 4T nyomatékos (bár egy 300-asban is van annyi), de egy életre elveszi az ember kedvét, mikor este úgy esik le róla, vagy valahol beszopódik egy gödörbe...
Én lementem Erdélybe árkon-bpkron keresztül 2t-vel és 4t-vel is...hát érezhető volt a különbség..
wan az is eggyik ismerősmnek!most adja el!gondolkodtam rajta csak kicsit sok nekm a zsé naon picit,meg hát na erőske az még kellene zsíroskenyeret ennem bőwen
Olyan bajom van nekem hogy a 2 leömlö közt van egy ilyen valami (nevezzük bigyonak) nemtom mi ez, felmegy egészen a vázba vezet bele, de hogy milyen szerepet tölt be nemtom, vagy olaj vagy viz vagy akármi.
Lényeg...ez itt log ami a képen van, a két leömlö fogja oda naggyábol, de még vmi más is tuti. De mi? Ott kotyog mint a szemét, és mellett kifuj, csattog. Hogy lehetne ezt orvosolni?
Alapbol csak lánc szettet akartam volna cserélni, de jobban belemerültem Meg lefestetem a felnit is fele narancs fele feketére.
Valaki pliz segitsen. Jah ktm lc4 2005 lenne a donor.
Supermoto forumon is megirtam mind1 hova válaszoltok. Thx
Egy magánszeméllyel mindig jobban lehet alkudni.Azonkívűl sokszor az is elárulja hogy milyen kezekben volt a motor, hogy milyen a gazdálya, ban-e garázs, le van-e mosva a kocsi,stb,stb.....
De rákérdezek havernál, hátha tud valami gépet neked olcsón...nagy KTM-guru...
De neked jó lenne nem rendszámos is, nem?Fák közé...
Neked ingyé1 is odaadtam volna!
Ez mind nehéz, kezdőknwk endurózásra alkalmatlan!
Én sokáig jártam 250-300-asokkal, utána megvettem a 450-esemet és kurvára kijött a különbség!
Jó hogy a 4T nyomatékos (bár egy 300-asban is van annyi), de egy életre elveszi az ember kedvét, mikor este úgy esik le róla, vagy valahol beszopódik egy gödörbe...
Én lementem Erdélybe árkon-bpkron keresztül 2t-vel és 4t-vel is...hát érezhető volt a különbség..