Én még teljesen vadiúj vagyok itt!
Mivel én is rajongója vagyok a KTM-eknek megkérdezném tőlletek mi a véleményetek az LC4 620-640-es Supermoto tipusokról?Nekem ezek tetszenek!
lehet hogy elhangzott már ez a kérdés, de nincs kedvem visszakeresgélni....:
mikor történtek motorfrissítések a 450-es exc-nél? 2003,2004,2005,2006, ezek az évjáratok érdekelnének, hogy van e valamelyikek között összefüggés azon kívül, hogy egyik fiatalabb a másiknál
Üdv Fórumlakók!
Eladó ktm sx,vagy exc-re 04-es évjárattol használható koplett fehér idom szett.(első sárv.,hátsó sárv.,tankra oldalidom,rajtszám tábla.villaszár védő).Plusszban adok hozzá egy gyári narancs színű oldal idomot a tankra,factory matricával.Mindegyik használt,de jó állapotban vannak!Együtt,csak egyben eladó 15.000 Ft-ért!
Érdeklődni e-mailben : motocrossmania@gmail.com
Szia!
Én most újítom fel az SX 300-amoat, nagyjából tudok neked árat mondani:
Dugó=38.000
Hajtókar= 30.000 körül
ha a henger is odavan, az kb 35.000
Nem árt ilyenkor főtengely csapágyat és esetleg szimeringet is cserélni, az kb 10-15ezer....
+ munkadíj...
Duke2-höz szeretnék bukógombát csináltatni a tengelyre,ami ugye ugy nez ki hogy elöl és hátul is átmegy az első valamint hátsó tengelyen egy menetes rúd.Az a problémám,hogy a hátsó tengelynek bár üregesnek kéne lennie,nem az.Mit lehet vele csinálni?Ki lehet azt fúrni?Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek! Nem olyan rég vagyok szerencsés KTM tulajdonos 2002-es 250sx imádom a vasat, teljesen elégedett vagyok vele! Úgy gondolom ideje lenne dugó gyűrű hajtókar stb cserélni benne, fehérvári vagyok és ha tudnátok ajánlani jó szervizt, ami nem horror árakkal dolgozik és megbízhatók megköszönném, és mire számítsak mennyibe fog ez nekem fájni?
Lehet csak nekem nem jó,de nem hoz be semmit csak összevisszaságot!Amúgy kössz a segítséget nem vok haragtartó elvégre a hibákból tanulnuk!És boccs ha idegesítettelek
Nézd:
Blokkba senki sem lát bele, de vannak jelek,amikről NAGYJÁBÓL meg lehet állapítani az állapotát...
A többit már korábban leírtam (ellenőrzések vétel előtt: kerékcsapágy, kormánycsapágy, kormány bowdenek, fék, kuplungkar ki van-e kopva, váz nem törött-e, nem heggesztett, himba, lengővilla csapágy, légszűröbe belekukkant, váltót ellenőriz.....nagyjából ennyi...
Na összefoglalva csak annyi lett volna a ködös kérdésem,hogy 1db 5éves exc450-et(amit nem versenyre használtak) kell-e felújítani?remélem ebbe már nem naon lesz hiba és érthető.
arany igazság hogyha nem értesz nagyon a motorhoz, vigyél magaddal valakit, aki ért...
De ne olyat, aki újságokból szedte a tudását...
Egyébként nekem is 3x kellett elolvasnom, amit írtál, mert a sok w-vel, meg változó betűmérettel olvashatatlan volt...
Én még teljesen vadiúj vagyok itt!
Mivel én is rajongója vagyok a KTM-eknek megkérdezném tőlletek mi a véleményetek az LC4 620-640-es Supermoto tipusokról?Nekem ezek tetszenek!
Üdv. és Köszi!
mikor történtek motorfrissítések a 450-es exc-nél? 2003,2004,2005,2006, ezek az évjáratok érdekelnének, hogy van e valamelyikek között összefüggés azon kívül, hogy egyik fiatalabb a másiknál
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Eladó ktm sx,vagy exc-re 04-es évjárattol használható koplett fehér idom szett.(első sárv.,hátsó sárv.,tankra oldalidom,rajtszám tábla.villaszár védő).Plusszban adok hozzá egy gyári narancs színű oldal idomot a tankra,factory matricával.Mindegyik használt,de jó állapotban vannak!Együtt,csak egyben eladó 15.000 Ft-ért!
Érdeklődni e-mailben : motocrossmania@gmail.com
Én most újítom fel az SX 300-amoat, nagyjából tudok neked árat mondani:
Dugó=38.000
Hajtókar= 30.000 körül
ha a henger is odavan, az kb 35.000
Nem árt ilyenkor főtengely csapágyat és esetleg szimeringet is cserélni, az kb 10-15ezer....
+ munkadíj...
Duke2-höz szeretnék bukógombát csináltatni a tengelyre,ami ugye ugy nez ki hogy elöl és hátul is átmegy az első valamint hátsó tengelyen egy menetes rúd.Az a problémám,hogy a hátsó tengelynek bár üregesnek kéne lennie,nem az.Mit lehet vele csinálni?Ki lehet azt fúrni?Köszi a segítséget.
Email:aprilia-rs@freemail.hu
Blokkba senki sem lát bele, de vannak jelek,amikről NAGYJÁBÓL meg lehet állapítani az állapotát...
A többit már korábban leírtam (ellenőrzések vétel előtt: kerékcsapágy, kormánycsapágy, kormány bowdenek, fék, kuplungkar ki van-e kopva, váz nem törött-e, nem heggesztett, himba, lengővilla csapágy, légszűröbe belekukkant, váltót ellenőriz.....nagyjából ennyi...
még mindig nem tökéletes
..és megértem h nem válaszol senki és GD is felbaszta magat mert én se értem a mondatot ettöl a hülye irástol, bocsi.
De ne olyat, aki újságokból szedte a tudását...
Egyébként nekem is 3x kellett elolvasnom, amit írtál, mert a sok w-vel, meg változó betűmérettel olvashatatlan volt...