Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megköszönném ha rákérdeznél:)

e-mail cimed megadnád lécc?

thx
Természetesen a 954
Köszi a választ!
csak kopót cseréljél kb. 15 pénz..... de ha ráér megkérdem eredetit jövő héten neked
melyiket ?
kicsi 450 eft ...nagy 1.6 mft
nekem nem jött be..... biztosítás is volt..... 35000ft + fél év eltiltás
kell a rendszám !
helosztok bocs hogy igy közbe vágok a beszélgetésbe de érdekelne hogy lelehet e papirozni 125 exc-t 50-esre és ha igen akkór az is érdeklne hogy v.ki bukot már le vagy beváltneki ?előre is kösz a válaszokat mert most ien mocit szertnkvenni egy 2002-est
Akartam mondani h én oda adom neked én meg veszek egy ilyen narancs sárgát, mert az jooo, de nekem nincs 3 felfogatási helyem, csak 2. Szoval ott ahol neked fel van fogatva csak az van, de neked meg van egymás mellett 2, arra meg ezt is feltod rakni:
láncvezető
nem teszek többet...

valakinek esetleg lamella szett?

vagy honnan érdemes rendelni?

thx
Rendben.
csavart azt beleteszek bármit,az legyen a legkevesebb...hááát én 5napot dolgozom 1 héten,változó hogy mikor vagyok szabad..max akkor elugrom érte egyik este ilyen 8 óra körül,ha szabad.
Hehe. Lehet, de szinte tuti csak hétvége jöhet szóba és könnyen lehet, hogy neked is.

Ja és csavar nincs hozzá
mármint ha kész a gépem...
ha kész akkor összefutunk és megyünk pesten egy karikát,na?
Szia!

Hogyér adod a CBR-t?
2arany
mipénz?
,,A METABOND egy olyan termék, amely rendkívüli tulajdonságai következtében megváltoztatja, felnemesíti az egymáson csúszó, súrlódó fémfelületeket, miközben a kenőanyagok minőségét változatlanul hagyja. Tehát nem egy „additív”, hanem valami egészen új, amit úgy hívnak: fémfelületnemesítő."

Hasonló a Polong-hoz. És az a szépséhibája a dolognak, h a fémfelület megkeményedésével elveszti a homogenitását az anyag, feszültség alakul ki benne, így leválhat/letörhet anyag az alkatrészről/ből..

De mivel énis csak 1 fórumon olvstam, nem kell elhinni, de kétlem h a gyári versenyzők motorjaikba ilyesmi kerülne
Van 1 elfekvőben, de nem pont ilyen, hanem a régebbi fémkeretes. Viszont ezt hozzátudod polírozni a láncvédőhöz
Furcsa, de annál jobb helyen van a levegőszűrő és szerszám nélkül cserélhető!
A Metabondhoz meg annyit, hogy inkább megveszem a belevaló, jó olajat, ami már eleve adalékolt és nem keverek hozzá más, csodaszert, ami még akár tönkre is teheti a gépemet. Egyébbként is, autó motorba való!
Szerintem tutira az lesz..

esetleg alkatrészt is tudsz szerezni elfogadható áron?

néztem ausztriai ktm-be a kupplung set(lamella,fém,rugo) 130euro körül van,csakhát az elég messze van


köszi
értem,szoval akkor most szerinted mit kéne csinálni?

lamella szett csere?


amugy most nemrég mentem vele,és mostmeg qrvára nem éreztem hogy csuszna(lehet hogy nem volt olyan meleg az olaj )

de tökre nemtom hogy mi legyen :S
metabondról és egyéb csodaszerekről

nekem sincs benne a motorban.....(még nincs kizárva, hogy lesz )
tapasztalatom a következő..........kételkedve , hitetlenkedve szoktam én is hozzáállni dolgokhoz míg az nem bizonyít nekem......
pár vadiújba már raktam bele ezek általában endurók javarészt ktm-ek ...és a tapasztalat annyi velük pár ezer km után , és pár év távlatból,hogy jól működnek semmi baj velük...olajcserénél még töltögetnek bele mindíg kicsi metabondot ....
én sem hiszem, hogy kinőne tőle a dugattyúgyűrű meg ilyesmi veszély fentáll...de annyit az igazsághoz fontos hozzátenni , hogy például mikor beleöntöd az alapjárat 20 perc múlva 3000-rel magasabb és érezni hogy faszábban pörög a motor...gondolom (gazdik állítása szerint mindenképpen )vastag hajszállal jobban is hasít emiatt....
tehát súrlódáscsökkentő hatása az vitathatatlan...
ezekszerint itt nálunk pár mociba itt bevált....(ugyanúgy régen a slick is ezt tudta kb. azt még mz-be nyomtuk)
szerintem a mókusvakítás az az bennük, hogy a hatásukat amit ígérnek nem olyan hosszú távon fejti ki a termék mint azt a reklámba beharangozzák.....(régebbi csodaszereknél a rozsdásodás mint rossz mellékhatás volt jelen a motorban kémiai folyamatok végett ....állítólag ezt kiküszöbölték az újjabb csodacuccoknál)

amúgy lehet kapni majd mindegyik nevű cuccból direkt motorba valót ami a kuplung miatt más

és lehet , hogy (azért nem új a lovad ) már a kuplung amúgy is cserére szorult volna csak így előrébb jött egy hónappal a csere ideje ....
azért az a láncvezető nem véletlenül van rajta a motorokon kockáztatva a súly/lóerő arány mutatót

az vezeti rá a láncot a lánckerékre lefogva nullára a lánc remegését lengését csapkodását stb....
mert enélkül például hegyezi a lánckereket ...........bár itt most eszi a felnit is ....amúgy leeshet a lánc...főleg enduróban ahol gödrök,gyökerek ,sziklák pereme levezeti a láncot a lánckerékről

túlfeszítéssel meg nem érsz semmit mert annyira kéne feszíteni . hogy nem rugózna a motor .......és ugratásnál meg kitépné a lánckeréktengely csapágyházát a blokkból.....

úgyhogy ha már direkt fent van nem baj ha jó
még mindig baromi furcsán néz ki számomra az a nagy luk az ülés alatt a Bergeken...elfelejtették a légszűrőt...
De bitang jó motorok,az biztos!
Nekem egyébként egy szerelő mondogatta hogy vegyek Metabondot...mert hogy olajat takarítok meg, meg jobban ken, bla,bla...
Én 2T-hez sima robogó olajat nyomatok (castrol)...mindenki lehülyézett érte, de ha elgondolkozunk egy nduró soha nem pörög annyit, mint egy kis fing robogó dugó....