helosztok bocs hogy igy közbe vágok a beszélgetésbe de érdekelne hogy lelehet e papirozni 125 exc-t 50-esre és ha igen akkór az is érdeklne hogy v.ki bukot már le vagy beváltneki ?előre is kösz a válaszokat mert most ien mocit szertnkvenni egy 2002-est
Akartam mondani h én oda adom neked én meg veszek egy ilyen narancs sárgát, mert az jooo, de nekem nincs 3 felfogatási helyem, csak 2. Szoval ott ahol neked fel van fogatva csak az van, de neked meg van egymás mellett 2, arra meg ezt is feltod rakni: láncvezető
csavart azt beleteszek bármit,az legyen a legkevesebb...hááát én 5napot dolgozom 1 héten,változó hogy mikor vagyok szabad..max akkor elugrom érte egyik este ilyen 8 óra körül,ha szabad.
,,A METABOND egy olyan termék, amely rendkívüli tulajdonságai következtében megváltoztatja, felnemesíti az egymáson csúszó, súrlódó fémfelületeket, miközben a kenőanyagok minőségét változatlanul hagyja. Tehát nem egy „additív”, hanem valami egészen új, amit úgy hívnak: fémfelületnemesítő."
Hasonló a Polong-hoz. És az a szépséhibája a dolognak, h a fémfelület megkeményedésével elveszti a homogenitását az anyag, feszültség alakul ki benne, így leválhat/letörhet anyag az alkatrészről/ből..
De mivel énis csak 1 fórumon olvstam, nem kell elhinni, de kétlem h a gyári versenyzők motorjaikba ilyesmi kerülne
Furcsa, de annál jobb helyen van a levegőszűrő és szerszám nélkül cserélhető!
A Metabondhoz meg annyit, hogy inkább megveszem a belevaló, jó olajat, ami már eleve adalékolt és nem keverek hozzá más, csodaszert, ami még akár tönkre is teheti a gépemet. Egyébbként is, autó motorba való!
nekem sincs benne a motorban.....(még nincs kizárva, hogy lesz )
tapasztalatom a következő..........kételkedve , hitetlenkedve szoktam én is hozzáállni dolgokhoz míg az nem bizonyít nekem......
pár vadiújba már raktam bele ezek általában endurók javarészt ktm-ek ...és a tapasztalat annyi velük pár ezer km után , és pár év távlatból,hogy jól működnek semmi baj velük...olajcserénél még töltögetnek bele mindíg kicsi metabondot ....
én sem hiszem, hogy kinőne tőle a dugattyúgyűrű meg ilyesmi veszély fentáll...de annyit az igazsághoz fontos hozzátenni , hogy például mikor beleöntöd az alapjárat 20 perc múlva 3000-rel magasabb és érezni hogy faszábban pörög a motor...gondolom (gazdik állítása szerint mindenképpen )vastag hajszállal jobban is hasít emiatt....
tehát súrlódáscsökkentő hatása az vitathatatlan...
ezekszerint itt nálunk pár mociba itt bevált....(ugyanúgy régen a slick is ezt tudta kb. azt még mz-be nyomtuk)
szerintem a mókusvakítás az az bennük, hogy a hatásukat amit ígérnek nem olyan hosszú távon fejti ki a termék mint azt a reklámba beharangozzák.....(régebbi csodaszereknél a rozsdásodás mint rossz mellékhatás volt jelen a motorban kémiai folyamatok végett ....állítólag ezt kiküszöbölték az újjabb csodacuccoknál)
amúgy lehet kapni majd mindegyik nevű cuccból direkt motorba valót ami a kuplung miatt más
és lehet , hogy (azért nem új a lovad ) már a kuplung amúgy is cserére szorult volna csak így előrébb jött egy hónappal a csere ideje ....
azért az a láncvezető nem véletlenül van rajta a motorokon kockáztatva a súly/lóerő arány mutatót
az vezeti rá a láncot a lánckerékre lefogva nullára a lánc remegését lengését csapkodását stb....
mert enélkül például hegyezi a lánckereket ...........bár itt most eszi a felnit is ....amúgy leeshet a lánc...főleg enduróban ahol gödrök,gyökerek ,sziklák pereme levezeti a láncot a lánckerékről
túlfeszítéssel meg nem érsz semmit mert annyira kéne feszíteni . hogy nem rugózna a motor .......és ugratásnál meg kitépné a lánckeréktengely csapágyházát a blokkból.....
még mindig baromi furcsán néz ki számomra az a nagy luk az ülés alatt a Bergeken...elfelejtették a légszűrőt...
De bitang jó motorok,az biztos!
Nekem egyébként egy szerelő mondogatta hogy vegyek Metabondot...mert hogy olajat takarítok meg, meg jobban ken, bla,bla...
Én 2T-hez sima robogó olajat nyomatok (castrol)...mindenki lehülyézett érte, de ha elgondolkozunk egy nduró soha nem pörög annyit, mint egy kis fing robogó dugó....
e-mail cimed megadnád lécc?
thx