Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te még hiszel a Metabondos mesében? Csúnyán átvágtak vele! Mosd át a blokkot benzinnel, aztán úgy öntsd fel Motorexel, Metabond nélkül!
szevasztok!

Lenne egy kis problemám...nah szal.

olajcsere után van a gép,lett bele téve metabond(már másodszor)és azt veszem észre hogy valami nagyon nem oké az egész géppel,ugyanis hiába erős meg minden de nemhiszem hogy 4-5be basznia kéne ki a hátulját...szal ebből adodoan rájöttem hogy csuszik a kuplung...

nahmost ez mitöl lehet?--ugye elvileg a metabond surlodás csökkentő,és itt pont az kéne a lamelláknál DE már 1szer használtam előtte metabondot(1,5decit most csak kb 1 volt) szoval nem értem akkormeg hogy miért lehet mostmeg csuszik?ill mi a teendő ilyenkor?(amugy motorex power-synt et nyomatok)

szal vki segiten plz mer még aludni sem tudom...:(

előre is köszi
Zozi mondta....higgyetek már neki
Keskenyebb felni, feszesebb lánc.....over.

Jól fog mutatni rajta...
Akkor se értem az összefüggést...sztem ott valami más gond van
Kösz!
Nem tud vki valahonnét tesztet Ktm 85 SX-reha tudna írja meg nekm lécci fontos!Mert nem találok sehol
Tudja valaki mi a telfonszáma a Merkantil telepenek?
Na mert én azt annyira tudtam h azon hány literes van
Hiányzik a belső fele... és pont hozzátud érni a lánc a felnihez
Sztem az pont semennyire nem befolyásolja a témát...én 3 éve anélkül használom a motort
jap.
Ami alul van a lánckeréknél?
valakinek,ilyen hátsó láncvezető nincs elfekvőben... nagyon kéne. így is csúnya már a felnim
Gondolkoggyá má, ez az SX-F 7,5 l-es tankjára való, a tieden meg egy 12 l-es hordó van...szted jó lesz rá?
Nah szal ebbe a dologba megy bele a csö majd a vázba. Nem fejtegettem hogy mit csinál annyira nem is érint. De akkor elméletileg ezt le lehetne szedni?
Na bonyolodik. Akkor Te ezt ugy gondolnád szedjem ki a gyikba és a lukat meg betömni azt csá?
Nagy nyitás nincs, csak dobjaim vannak, de nem az sem rendszer. Az a gát h ez a csö ahogy kijön, belemegy egy kütyübe, aztán fel a vázba. Azt cakk pakk le kéne müteni?
ebayon nézegettem...jó drágák
a bergek vagy Dell'orto -val vagy Keihinel jöttek ki.....két különböző elképzelés ugyanarra a hangszerre....én szubjektiv véleményem a Keihin a jobb
szerintem keihi...
nem kell kivenni a blokkot....le kell,hogy jöjjön,nem túl könnyen,de le lehet operálni...hogy mitől jött szét azt nem tudni,álalában egy idő után a rezgéstől.....
ha az ember elkezdi kinyitogatni a gépet,értem itt a kipuff,karbi,légszűrő,akor szokás az EPCt (fekete "bigyó" a jobb oldalon a karbi mellett)is meg ezt a szekunder légrendszer leszedni.....
melyik a jobb karbu bergre? Mikuni vagy Keihini?
Nem volt teljesen tiszta amit irtál
Addig ok h le kéne venni. A baj az h igy nem jön ki...ha jol sejtem csak blokk kivevéssel.... Vagy megy annélkül is a dolog?
Mitöl lett ez ilyen vajon?