olajcsere után van a gép,lett bele téve metabond(már másodszor)és azt veszem észre hogy valami nagyon nem oké az egész géppel,ugyanis hiába erős meg minden de nemhiszem hogy 4-5be basznia kéne ki a hátulját...szal ebből adodoan rájöttem hogy csuszik a kuplung...
nahmost ez mitöl lehet?--ugye elvileg a metabond surlodás csökkentő,és itt pont az kéne a lamelláknál DE már 1szer használtam előtte metabondot(1,5decit most csak kb 1 volt) szoval nem értem akkormeg hogy miért lehet mostmeg csuszik?ill mi a teendő ilyenkor?(amugy motorex power-synt et nyomatok)
szal vki segiten plz mer még aludni sem tudom...:(
Nah szal ebbe a dologba megy bele a csö majd a vázba. Nem fejtegettem hogy mit csinál annyira nem is érint. De akkor elméletileg ezt le lehetne szedni?
Na bonyolodik. Akkor Te ezt ugy gondolnád szedjem ki a gyikba és a lukat meg betömni azt csá?
Nagy nyitás nincs, csak dobjaim vannak, de nem az sem rendszer. Az a gát h ez a csö ahogy kijön, belemegy egy kütyübe, aztán fel a vázba. Azt cakk pakk le kéne müteni?
nem kell kivenni a blokkot....le kell,hogy jöjjön,nem túl könnyen,de le lehet operálni...hogy mitől jött szét azt nem tudni,álalában egy idő után a rezgéstől.....
ha az ember elkezdi kinyitogatni a gépet,értem itt a kipuff,karbi,légszűrő,akor szokás az EPCt (fekete "bigyó" a jobb oldalon a karbi mellett)is meg ezt a szekunder légrendszer leszedni.....
Nem volt teljesen tiszta amit irtál
Addig ok h le kéne venni. A baj az h igy nem jön ki...ha jol sejtem csak blokk kivevéssel.... Vagy megy annélkül is a dolog?
Mitöl lett ez ilyen vajon?
Lenne egy kis problemám...nah szal.
olajcsere után van a gép,lett bele téve metabond(már másodszor)és azt veszem észre hogy valami nagyon nem oké az egész géppel,ugyanis hiába erős meg minden de nemhiszem hogy 4-5be basznia kéne ki a hátulját...szal ebből adodoan rájöttem hogy csuszik a kuplung...
nahmost ez mitöl lehet?--ugye elvileg a metabond surlodás csökkentő,és itt pont az kéne a lamelláknál DE már 1szer használtam előtte metabondot(1,5decit most csak kb 1 volt) szoval nem értem akkormeg hogy miért lehet mostmeg csuszik?ill mi a teendő ilyenkor?(amugy motorex power-synt et nyomatok)
szal vki segiten plz mer még aludni sem tudom...:(
előre is köszi
Jól fog mutatni rajta...
Nagy nyitás nincs, csak dobjaim vannak, de nem az sem rendszer. Az a gát h ez a csö ahogy kijön, belemegy egy kütyübe, aztán fel a vázba. Azt cakk pakk le kéne müteni?
ha az ember elkezdi kinyitogatni a gépet,értem itt a kipuff,karbi,légszűrő,akor szokás az EPCt (fekete "bigyó" a jobb oldalon a karbi mellett)is meg ezt a szekunder légrendszer leszedni.....
Addig ok h le kéne venni. A baj az h igy nem jön ki...ha jol sejtem csak blokk kivevéssel.... Vagy megy annélkül is a dolog?
Mitöl lett ez ilyen vajon?