a másik két fuvoka a vékonyabbik sok kis lukkal a másik végén az alapjárti 40 környéke, azt szokták cserélni arányosan a főfuvokához..
a másik a szivatojé kb 85 ,vagy környéke, azt felesleges cserélni az csak akkor csinál valamit mikor felette a kis csapon felhuzod hogy szabad az ut a benyának, amugy az nem csinál semmit, egész nap zárva van.
a tűn, meg a kehelycsőn kívül szokott még kopni vmi a karbiban ami befolyásolja a járást?
rendeltem új tűt, kehelycsövet meg 178-as főfúvókát az exc be... érdemesebb rendelni a másik 2 fuvókát is?
wuhuhúúú itt is vannak bajok
ennyire volt időm ma...majd jön a blokkszéthúzás...elég érdekes a dolog,mert a bal oldali föt.csapágy nem lóg,viszont a jobbos igen...hajtókar nem hullott szét mint ahogy én azt tippeltem... henger épp,még a dugó is ment volna még...
a két fötengely sonka egymástól külön mozog...? hajtókarcsappal mi történt ilyenkor? kilazult a préselésnél vagy mi a tök?
itt egy szösszenet mi is a hézag... http://youtu.be/t5DIEbLaqrM
mindenki lebasz, h nekem a legjobbak kellenek
(mondjuk a plasztikot nem szeretem, csak a gyári dolgokat, de az autotuningot az csipázom )
ha itt vagy ronis báttya, azt szeretném kérdezni ha az öcsibe vertex dugó kerül, meg koyo főtengely csapágyak, az egészséges-e
a másik két fuvoka a vékonyabbik sok kis lukkal a másik végén az alapjárti 40 környéke, azt szokták cserélni arányosan a főfuvokához..
a másik a szivatojé kb 85 ,vagy környéke, azt felesleges cserélni az csak akkor csinál valamit mikor felette a kis csapon felhuzod hogy szabad az ut a benyának, amugy az nem csinál semmit, egész nap zárva van.