Ajajj,vékonylom az ütközőt.Régen voltak ilyenek nekem.Nem vált be.A bordásról le pengéztem mindíg mindent,mert vagy kemény volt,vagy puha és leszakadt azt baszta a kezem.A legjobb a levágott,majd nitróhígítós ronggyal simává tett.A dualosok szarrá mentek.Olyan elérik az anyaguk,reped,málik,fog,ragad.A Smiths is egy szar,morzsálódik.A gyári kötömöjé a narancsosnál viszont hibát nem láttam még Nem tom mi a picsát csinájjak má,kényeskedek itt
ilyesmivel jönnek ki a ktm ek ..még a miénk nem de az újak ..de ebből van ilyen dual kutyaszar is meg kevláros meg pár variáció..régen én is ilyennel mentem csak leflexeltem a goffrimintát róla mert nem kell ..
na a sima abal oldalon nem a goffrimintás.. fulldiamond
ja használd a mediumot mert a hard kissé eszi a kesztyűt és több óra után tud fájni is ...de sárban szappanos kézzel is cibálom a motort...nem kell szorongatni a kormányt
én is ilyet használok az ár 12 -15 között és sárban is jó meg nagyon patent..kerek apró rücskös ..nincsenek kutyaszar bordák meg egyéb faszságok..ja és renthal a cucc...
Nem az ára a sok az még jó.Pfúúú,hogy mindíg feladjátok a leckét Nekem olyan kell,mint amit egyszer fogtam azt jó vót. Mondjuk a mútkor egy WRP szürke is tűrhető volt Ne legyen borda,inkább semmi,ne legyen vastag,de bírjam 8 órát fogni.Vastag legyen az ütköző része,de ne bassza szét a kezem Van ilyen?
ja használd a mediumot mert a hard kissé eszi a kesztyűt és több óra után tud fájni is ...de sárban szappanos kézzel is cibálom a motort...nem kell szorongatni a kormányt