Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazzeg dobjad ki azt a csizmatalpat ami ilyen szar anyagból készűl Komolyan egyre szarabb minőségü csizmák készülnek még a full márkásak is egykét évig bírják Bezzeg a 8éves Falco csizmám az még mindig bírja a strapát.Az még anyagból van.
A tyúk is kapar Húzzá a fasomba
pedig vizes füvön kapar
Az más
Valamelyik nap tettem be képeket mit csinált a csimmával azon kívül,hogy fel sem tudtam emelni róla a csizmát úgy beleragadt.Nem egyszerű ez,(mint az élet ).
ja így már értem. de akkor egy mezei 84es évjáratú shadow telóban nincsen ilyen patron ugye? mert én szétszedtem, kitisztítottam , a szervizkönyv által előírt mennyiségű és minőségű olajat betöltöttem és kész.
Két részből áll az a teló,alsó felső "patron" parasztnyelven.Amit ő mutogat az az alsó részbe való olaj.A patronba egy szervíz sem cseréli ezek szerint?Vagy azt sem tudják az micsoda?Akkor,hogy csinálják meg?Azt még megértem,Te nem tudod,de hogy Ők erőlködnek,az má nevetséges.Levizsgázott nálam!Az is barom aki odamegy.Ember élettel játszik,nem a zsét kell lesni.Utálom az ilyet
hát na

de azt amugy én nemigazán értettem hogy a szervizkönyv írja hogy x deci olaj kell a telóba de te mondod hogy nem . ezt nem vágom hogy hová kell még..
tána motorszerelés topic..
Micsodi te leflexeled a bütyköket a lábtartón?Milyen sportotűzől te Enduroban jók azok a bütykök.A 4tét kevesen szedetik szét a vevőnek szóval hallomásra benyomásra és menetre nézzük felénk a motort milyen Amúgy az igazság odaátvan nem hallottad muldőrtől ezt a mondást?
Fáj bammeg me nem segítek hülyéknek?Szervíz majmok, könyvbű szerelők, nagyokosok,mind olyanok mint a seggem.Még keresztkérdés sem kell nekik, saját maguk elárulják a hozzá nem értésüket.Deee erőlködnek!Azt nem értem akkó mi a faszomnak csinálnak valamit ha azt sem tudják mit csinálnak? Mé nem néz utána Vau vauuuu az nagyon megy
legalább vannak igazmondó futóműspecialisták
de nem poweregyet
Tisztelt Uram! Na,most akkó azt,hogy magyarázzam el például egy vevőnek,ha a lábtartót direkt lecsiszolom a csizma beleragadása miatt?Van benne százmillió km ?Közbe meg csak 40,de a lábtartó mást mutat A csimmámba is van másfélóra azt le kellett flexelni a talpát-sarkát,me fel sem tudtam emelni a lábam a lábtartóról.Na erre mi a jó válasz?A vázat ugyanennyi idő alatt simán megkezdtem.
Émmá aszondom,megvetted szedni szét azt átnézni,nem élvezkedni.Majd utána me mondani mindenki azt mond amit akar,ez az ország meg nem híres igazmondásairól.Bár az igazmondó juhász az magyar népmese,de a juhász nem vesz motort
power 1 racing van az lc4 be. tőled lehet jóárasított oilt vásárolni
írtam ......
Viszont olajban tudnál e nekem segíteni?Motorex 10W-50 vagy 10W-60kéne jóáron Power Synt vagy Cross Power tökmindegy.Ja 4lityer kéne!Ha tudsz segíteni akkor dobj már rám egy mailt vagy ide!Köszi
el se kezdtem

jól van a fejemben volt hogy neked kéne ..de azóta nem botlottam bele jóárasba..
Ja ez a Castrol a jó bele kicsit kemény szöveg Ja Zéé van már szép lámpabúrám csillivilli úgyhogy abbahagyhatod a keresést
Szép gyári állapot a kipuff kivételével.El kell menni meglesni a km-re meg nem szabad adni mert lehet kamu!Kopásokat kell nézni rajta!Lábtartó pedálok dekli stb...
4-5 ezer lehet
hát mit ér a 640 esed ? annyira szabadulni akarsz tőle ?

ez ha rendszámos papiros ,,,,900 forint környékét tudja ..nem lehet rossz állapotban .....de ez a castrolos vs. motorexes mese az egy nagy faszság...nagy ktm es ember lehet ..tételezzük fel , még azt is, hogy mondjuk jobb a castrol......ebbe a motorba akkor se jó.....

ezért a mociért akkor érdemes futni a köröket ha mondjuk pont ezt akarod endurózni.....viszont, hogy csak úgy otthon legyen vagy akármi meg nem venném mert két-három év múlva nem fog érni semmit...ha nem mész vele akkor se .....
Mennyi kilométer van a gépbe?
lenne egy:2005.12. havi a motor de 2006.12. hóba lett üzembe helyezve. Én újan vettem szegeden a KTM szalonból, mint már mondtam eleinte szervízbe hordtam aztán aki a KTM be volt szerelő otthon megcsinálta nekem! A motoron minden gyári, a tárcsák, fékbetétek, lánc, lánckerekek, stb. A kormány lett cserélve rajta meg a markolat mert egyszer elestem és elhajlott! Eleinte Motorexet raktam bele, de mondta a KTM be a szerelő h jobb a Castrol, és valóban még a színe is sokkal tovább megmarad. Amit látsz rajta rendszámot az 1 horvát rendszám csak azért raktam rá, hogy ne baszogassanak, bár erre az elmúlt 2 évben nem került sor mert a garázsba áll, mióta felköltöztem Pestre! Röviden Ennyi, ha esetleg bármi kérdésed adódna akkor vagy ezen az e-mail címen, vagy a számomon bármikor elérsz! 30/588-4525 Tamás Engem komolyan érdekelne a csere mert, így csak a garázsba áll nekem nem használom...

a srác elcserélné az enyémre a gépet,de azzal a kikötéssel,ha a hitelt lerendezi ,kikéri a törzskönyvet,lerendszámozza...
úgy kb megéri azt az értéket mint a 640-esem?
előre is köszi a válaszokat!
az idomok már elkeltek sajnos
Alvadtok mi? Menek én is