NJ205 ez a hozzá tartozó kihajtó tengely csapágy,aminek belső átmérője egyezik a perselyével.
25mm a belső átmérő...
tehát 25x32x12 mm, de a végében van egy beszúrás az O gyűrűnek
szimering: 32X45X7 BSLNBR
O-gyűrű 25,12X1,78 NBR70
persely: SPACER BUSHING 12MM
sajnos a persely belső átmérőjét nem írják, de kivéve egy tolómérővel könnyen megmérhető, külső átmérő is, ami a szimering méretéből következtetve 32 mm lesz.
Sziasztok!
A Napokban lettem tulajdonosa egy 520-as exc-nek és az első fogaskeréknél valószínűleg a szimering miatt szivárog az olaj...Hogyan zajlik ez a szimering csere illetve elég csak a szimeringet cserélni vagy érdemes megvenni a prox àlltal kínàlt szettet?
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2005-ös 450 EXC Racing-et. Pár óra motorozás után szétszedtem az egészet, hogy minden apróságot, amit kell, azt cseréljek vagy javítsak.
A kérdésem az lenne, hogy tudtok valakit, aki tudná Heli-Coil betétezni az olajleeresztő- és olajszűrő csavarok meneteit?
Jó lenne Komárom-Esztergom vagy Pest megyében.
-M12X1,5
-M16x1,5
-M20x1,5
Sziasztok olyan kerdesem lenne hogy vajon mi lehet a baj vagy hogy alitsam be a karburatort ha nincs alapjarat es gazadasra leall es kisgaznal elketyereg feltekerem az alapjaratot es megall valami otlet?
Kopott a karbi haza.
Sedu a gasgas forumon arul most fcreket nezd meg javaslom.
Egyebkent reszben vagy akar teljesen is felujithato, csak az sem olcso. Igaz olcsobb,mint egy uj fcr
Szia! Igen a videón szivatóval ment. Igazából nem is a szivató hozza elő a hangot, hanem a fordulatszám. Kisebb vagy nagyobb fordulaton nem csinálja. Ez a súber csattogás normális jelenség vagy azért csinálja mert kikopott?
súber kocsi csattog, nekem csak szívatóval csinálja hidegen.
Ha lejjebb esik a fordulat normál szívató nélküli alapjáratra akkor abbahagyja. Neked is szívatóval járt ekkor?
Sziasztok! Lehet, hogy egy hülye kérdéssel fordulok hozzátok. 450es rfs blokkos exc-m alapjárattól kicsit magasabban furcsa hangot ad ki a légszűrő felől . Ez normális? A légszűrő ház formája miatt van, vagy esetleg valami rossz kopott?
Köszönöm szépen előre a válaszokat!
Sziasztok! Tudom, hogy nem enduro, de hátha tud valaki segíteni. Adott egy KTM Duke 125-ös 2011-es évjárat, és valamilyen lekorlátozás van benne, és 102-103nál megfogja a motrot és nem engedi tovább, érőzdik, hogy a motor menne még de valami vissza fogja. Néha van, hogy a felmegy 105-107ig de rögtön utána vissza fogja.. Van a családba még egy ilyen Duke csak 2013-as annál viszont nincs ilyen.. Valaki esetleg tud segíteni?
25mm a belső átmérő...
tehát 25x32x12 mm, de a végében van egy beszúrás az O gyűrűnek