Szeretnék néhány tapasztalatot hallani SX 150el kapcsolatban! Osszátok meg velem légyszíves, sehol nem lehet olvasni egy rendes irományt a motorról! Köszönöm
Szia! Engem érdekelne a masina. Küldenél róla infókat. Ha kereskedő vagy érdekelne más típus is exc 400, 450. Köszönöm, üdv: Molnár József 06 30 2057951 68mojo@gmail.com
Köszönöm a tájékoztatást!
Kimondottan földutakon szeretnék menni, mint ahogy a videóban is: http://youtu.be/GnejldcKAQI
nem letérni róla, senkinek nem mennék bele a földjébe, áttudom érezni milyen a tulajnak amikor áthajtanak rajta, feltúrják.
Abban bízom ha így közlekedem akkor nyugi lesz és nem fognak pampogni.
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
általánosságban:
ősszel mindenhol szarabb menni, kezdődik a vadászidény mindenki idegesebb
a többi időben az "erdészekkel" van némi gebasz mert nem szeretik ha látja a köznép mit csinálnak
tulajdonossal ritkán van gond, a legtöbb erdőnek több gazdája van, és a gazda nemigen foglalkozik a dologgal csak a megbízott gondnok
amúgy nálunk olyan a törvény hogy erdőbe akkor mehetsz be ha az engedélyezve van, szóval ha nincs tiltva attól még nem mehetsz be
szóval ez az erdei motorozás alapból bukta
a rendszám jó dolog, de ha előtted pár idióta végigtúrta a hegyet és te becsattogsz egy rendszámos motorral akkor tuti szopás lesz, a technika fejlődésével már viszonylag kis befektetéssel vannak online(vadfigyelő) kamerák és mindent látnak amit látni akarnak
Sziasztok!
Én azzal kapcsolatban érdeklődöm hogy manapság a Bakonyban hogy áll az endurósok és a földtulajok, erdészek, vadászok közti helyzet.
Vannak most is összetűzések, esetleges üldözések, stb...?
Azért érdekelne ez a dolog mert elgondolkodtam azon hogy újra endurózni kezdenék.
Van jogsim, műszakis motort szeretnék, és hosszabb túrázásokra szeretnék menni, olyan földutakon amiket az erdészek, fakitermelők is használnak.
Természetesen nem kívánok magánterületekre bemenni.
Ebben az esetben is számíthatnék nemtetszésüket nyilvánító személyekre?
meg a 117x újrameghúzott 200nm-re lehúzott csavarok miatt mert ugye a ragasztó drága
katalógus szám : 590/5521 2000
szarkafarka@freemail.hu
Kérdésem:sxf 250 2010,vagy merjem bevállalni a 11-est?karbi vs injektor,ez itt a kérdés?Előre is köszönöm
Kimondottan földutakon szeretnék menni, mint ahogy a videóban is:
http://youtu.be/GnejldcKAQI
nem letérni róla, senkinek nem mennék bele a földjébe, áttudom érezni milyen a tulajnak amikor áthajtanak rajta, feltúrják.
Abban bízom ha így közlekedem akkor nyugi lesz és nem fognak pampogni.
Kawasaki Kx Kxf Kxe Klr Klx
Suzuki Rm Rmz Rmx Dr Drz Tsr
Yamaha Yz Yzf TT Dt Xt Xtz Wr
Honda Cr, Crf, Xr
futómű új alkatrészek eladók kedvező áron
A képeken látható pár alkatrész
Alkatrészek:
- fék pedál felújító
- kormánycsapágy
- első-hátsó főfékhenger, kerékfékhenger felújító szettek
- első-hátsó kerékcsapágyak
- lengéscsillapító felújító szett
- lengéscsillapító tömítés
- teleszkóp szimmeringek
- lengőkar, himba felújító szettek
- hátsó lengéscsillapító felújító szett (PDS szemek)
- szűrők
- más egyéb alkatrészek
További alkatrészek tudunk biztosítani más típusú cross gyártmányokhoz ( Aprilia, Gas-Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Tm, Yamaha) és Quad, Atv, Utv gyártmányokhoz ( Arctic cat, Can-am, Honda, Kawasaki, Polaris, Suzuki, Yamaha)
Mivel nagyon sok típus található egy gyártón belül a beazonosításhoz kell a gyártmány, pontos típus az alkatrész pontos beazonosításához
Tehát Önnek Csak Annyi A Dolga, Hogy Az Adatokat bediktálja vagy elküldi hogy mihez és milyen alkatrészt keres És MI Rövid Időn Belül Megmondjuk Kapható-E Az Adott Típushoz És Hogy Milyen Áron Tudjuk Önnek Kínálni A Keresett Terméket.
Ha kérdése lenne érdeklődjön nyugodtan az elérhetőségen
tel.: +36-30-579-1558
ősszel mindenhol szarabb menni, kezdődik a vadászidény mindenki idegesebb
a többi időben az "erdészekkel" van némi gebasz mert nem szeretik ha látja a köznép mit csinálnak
tulajdonossal ritkán van gond, a legtöbb erdőnek több gazdája van, és a gazda nemigen foglalkozik a dologgal csak a megbízott gondnok
amúgy nálunk olyan a törvény hogy erdőbe akkor mehetsz be ha az engedélyezve van, szóval ha nincs tiltva attól még nem mehetsz be
szóval ez az erdei motorozás alapból bukta
a rendszám jó dolog, de ha előtted pár idióta végigtúrta a hegyet és te becsattogsz egy rendszámos motorral akkor tuti szopás lesz, a technika fejlődésével már viszonylag kis befektetéssel vannak online(vadfigyelő) kamerák és mindent látnak amit látni akarnak
Én azzal kapcsolatban érdeklődöm hogy manapság a Bakonyban hogy áll az endurósok és a földtulajok, erdészek, vadászok közti helyzet.
Vannak most is összetűzések, esetleges üldözések, stb...?
Azért érdekelne ez a dolog mert elgondolkodtam azon hogy újra endurózni kezdenék.
Van jogsim, műszakis motort szeretnék, és hosszabb túrázásokra szeretnék menni, olyan földutakon amiket az erdészek, fakitermelők is használnak.
Természetesen nem kívánok magánterületekre bemenni.
Ebben az esetben is számíthatnék nemtetszésüket nyilvánító személyekre?
A 200 blokk nem kompatibilis a 250- 300 motoröntvénnyel, és belső szerveivel. Tehát nem kivitelezhető.