Kb 8-10ezer huf karbinkent ha a tomitolap rendben van. Ezenkivul kell meg kozepso tomites altalaban(bar celszeru loctite 518at hasznalni pluszban itt).
A tomitolap teflonozasa is megoldhato. Olcsobb,mint kb 30ezerert ujat venni
Beszelj Seduval. Ha tenyleg jo a 41ese akkor jo vetel.
41es van az SXen egyebkent. Ha jol emlekszem a 41ese raadasul TPSel, szivatoval es meleginditoval is szerelt
Nincs hozza. Ez kopik ki mindegyiken. Szikrakoszorules, uj gorgok a suberkocsin ha a tomitolap nem ment tonkre.ha tonrement akkor szivas, mert az draga
Az egész belseje kuka . Megvettem a motort vele de mondták hogy rossz vittünk eggyet beletettük jóvolt a moci . A karbi nem az enyém volt amit vittünk . Rendeltem hozzá eggy karbit 55 ért hát az is szar kb ugyan az mint benne volt jól átbasztak de vissza nem vette akitől van hogy bassza meg az a...át pedig úgy beszéltük . De nekem 39 van benne most . Nem az a fajta aminek műanyag a légszűrőfelöli vége . Vinnem kéne rendszámoztatni de ahhoz kéne hogy induljon a féklámpa illetve a világítás miatt .
2005-ös RFS blokkos 450 EXC-mben szeretném lecserélni az alábbi alkatrészt (is). Ezt a cikkszámot találtam hozzá 54634024144, de a netet böngészve találtam hozzá egy újabb cikkszámot: 77034024044. Érdemes az újabbat választani? Különbséget nem találtam a kettő között.
Hogyan sikerült megállapítani, hogy az a hibás? Cseréltem pipát+gyertyát és trafót, de semmi. Semmilyen szikra sincs, önindítóval sem. A lendkeréknél nem láttam semmi rendelleneset, az állórész is teljesen egészségesnek látszódik. Az összes vezetéket végignéztem elejétől a végéig, de semmit nem látok. Valaki adhatna egy használható tippet! :-S
2014-es 250 EXC-m az utca végén megállt, azóta se kép se hang. Nincs szikra a gyertyán és nem indul. Eddig minden rendben volt, bármikor egy pöccintésre indult és sosem volt elektronikus gondom vele. Ha önindítózok, akkor a lámpák begyulladnak, gondolom akkor töltés van és a gyújtás szerintem rendben lehet. Cdi vagy trafó hiba lehet szerintetek? Ki mire tippel? Köszönöm!
Sziasztok, hátsó lengéscsillapitónál a "gyors" és a "lassú" kompresszió csavar miként befolyásolja a kompressziót? Illetve ha PDS teleszkópban az visszacsillapitás csavar nagyon nehezen, vagy alig mozog az miért lehet?
Van hengerfej jobb oldalan a deko mellett egy 6os csavar illetve a jobb oldali huto tetejen ha jol emlekszem. Mindegyiket vedd ki es lassan toltsd fel ne gyorsan
Ahogy erzed.... Mondtam esztergalyos. 5 perc munka
A meret helyes amit irtak a sracok. A beszuras 1.2-1.5mm lehet. 2mm es ogyurut tegyel es ne a gyarit.
A szimering mindenkepp porvedos legyen
Koszonom a segítséget :)
Azt hittem csak szimering és O gyűrű csere megoldja a problémàmat de úgy néz ki H a persely is Cseres úgyhogy marad a szett rendelés:)
Vagy van helye ahová elviszem elküldöm és megcsinàlják ?