Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia! nekem volt 2db is.... nagyon jó motor... vezérműlánc feszítő patron a gyenge pontja ezen kívül csak ajánlani tudom...ha sikerül egy jó állapotút kifogni persze.....525-ről visszaülve kicsit gyengének tűnt....de ha forgatod van erő benne azért... .de nem tudok rosszat írni róla... ha odafigyelsz az olajcserékre és a légszűrőre tartós kis motor...
Sziasztok! :)
EXC250F 2007-es évjáratról tudna valaki véleményt írni, nem találtam a boncteremben meg úgy sehol. Vagy ha egyéb tapasztalata van valakinke a 250 4t kategoriával, jöhet az is :)
Köszönöööm.
Pacsi
Eladó SM villahid. + elsőkerék tengely.
60e
ez elérhető még?
Az SM szettemhez az első kérék tengelye is 20mm és átalakítókkal tudtam összerakni.
Hali! Gondolom már tárgytalan a dolog.. Ne haragudj hogy csak most mértem le! Nekem az első 26mm a hátsó 20mm :)!
Üdv!
Egerben vagy a környéken keresnék társakat hétvégi hobby endurozáshoz.
Köszi szépen !!! Én is szívesen lemérném csak 1000km-re van a motorom :D Most jövök haza majd németből és hazafele lenne egy sm szett amit megvennék és jó lenne tudni hogy passzol-e a tengely :D
Ezt eladták sajnos tegnap fölhívtam. Valóban a döntött blokkosokból, most egyetlen vállalható darab sincs a piacon.
En a dontott blokkosra gondoltam ami 2008tol jott 2012-ig.
Ezer bocs hogy az új profilomról is bejött az üzenet mégegyszer!
Szia! Állapot, évjárat a két legfontosabb és az okmányok huszadrangú nem akarom forgalomba helyeztetni 300 méterre lakom az első földúttól.
A Bergen én is erősen gondolkodom. A szervizintervallum tekintetében van tapasztalatotok a TE 450 EXC 450 összehasonlításában?
Szia köszönöm, mindenképpen segítség volt! Időközben még a Husaberg FE450 jött a képbe arról mi a véleményed?
Szia! Egyet értek viszont az biztos, hogy a KXF kiesett a szórásból, mert egy kevésbé pályamotorra van szükségem. Abban viszont igazad van, hogy a felhozatal nem túl erős. Ezt az egy darabot találtam: https://www.kepesmotor.hu/husa... viszont ez 1.5 milla...
Úgy emlékszem, hogy elöl 26mm hátul 20mm a 2003 -nál. Gondolom 2004 re nem sokat változott! Hétvégén lemérem!
A mennyit sziv vele arra iranyul, hogy milyen az eloelete. Nem kifejezetten arra ertettem h szar.
Bergbol meg az injektorosok is szobajohetnek ami a keretedbe belefer, mondjuk most nincs jo peldany elado.
Megoszto szerintem, valaki imadja masok gyulolik, ki mennyit sziv vele. Viszont olcsobb mint egy ktm. Husaberg forumot masnem vegignyalazod, nem sok ido :D.
https://www.kepesmotor.hu/husa...
Nagyon faszanak tunik ez a motor, ha ktm lenne es ugyan ezekkel a parameterekkel rendelkezne, megtobbet kernenek erte.
Ha teheted probalj ki egyet.
Akarom mondani FE 450...
Eszembe jutott a régi profilom belépési adata szóval ezen válaszolok, mert ezt rögtön kiadja. Az elsődleges tényző az állapot aztán az évjárat és a papír az huszadrangú, mert se forgalomba helyezni nem akarom se utcán használni. EXC vs TE 450 összehasonlításában mi a vélemény?
Üdv.: Márk
Kawa helyett inkább egy berget állítanék az exc mellé. Mik az igények? okmányok, évjárat vagy az állapot a fontosabb stb stb.?
Hali KTM EXC-hez alkatrészellátás jobb és olcsóbb sztem. Továbbá rendszámozható, a kawa nehezen. Ha EXC, én a helyedben 2005-2007 között évjáratban keresgélnék, ott még nincs külöm olajterezés, egyszerűbb és problémamentesebb az üzembentartás/szerelés. Ha találsz EXC 525öt jó állapotút, mégjobb lehet, nyomatékosabb, és csak 600 gr-al nehezebb 450-es kisöccsénél. Remélem tudtam vmit segíteni, üdv
Kedves Fórumozók,
Motorvásérlás előtt állok 1 millió a keret Kawasaki KX450F és KTM 450 EXC 80% enduró 20% pálya kíváncsi lennék a véleményetekre melyiket javasoljátok pro/kontra. Előre is köszönöm.
Üdv.: Márk
Egy gyors kérdés. A 2004-es EXC 450-nek 26 illetve 20mm-es a tengelye?
Hello! Volt egy kis időm és, hogy tudjam használni a motoros találkozón a motort leengedtem az ENi olajat, átöblítettem a motort olcsó olajjal, majd megint leengedtem az olajat! Következőre cseréltem a szűrőket, és motorex olajat töltöttem a mociba. Nagyon f@sza lett! Köszönöm nektek a segítséget, tanácsokat! Érdekesség képpen leírom, hogy mind a három olajból öntöttem ki befőttesüvegekbe 1-1 dl, majd felráztam őket. A motorex buborékos lett pár pillanat alatt visszanyerte az eredeti állapotát. A lengyel 900ft/l olaj -sima ásványi- maximum 5 perc alatt kitisztult. Az Eni másfél óra után is habos volt! Képeket elfelejtettem csinálni, de a maradék Eni olajat felráztam utólag az olajos flakonban. Még 1x is köszi! :)
Köszi, megfogadom és a kémlelő felső harmadáig tőltöm! Elsőre az Eni-t is a kémlelő 3/4-ig öntöttem, mert a használt olaj is addig volt. De a habzás miatt leengedtem 2,5-3,0 decit, hát ha a főtengelyék verik fel habosra az olajat, mert túltöltőttem.
Gatyába rázom a motort és utána bármilyen csapatásban benne vagyok :)!!