Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Exc 400-keresek kormánybefogót.
Van esetleg valakinek.
Az is jó ha csak a felső lefogatói vannak. Ugyanis az tört el.
Köszi előre is.
Norbi
Sziasztok!

'15-ös EXC 300-ba mindenképp a TwinAir levegőszűrő ajánlott, vagy megfelelő minőségű a HifloFiltro is? Ha valakinek van ebben tapasztalata kérem ossza meg, főleg ha valamivel alá is tudná támasztani. Köszönöm előre is!
Az árak legjobb esetben is csak hasonlóak nem sokkal olcsóbbak, amihez hozzá jön a szállítás, kiutazás, plussz a kereskedő haszna. Ne érts félre nem azt írtam hogy mind szar olaszba, természetesen ki lehet jókat fogni egyénileg, hiszen sokkal nagyobb a választék, hanem ami hozzánk kerül a kereskedőinkhez, főleg mesterszállásra, azok valahogy nem ezt tükrözik.
Sziasztok!
Ha esetleg érdekel valakit van KTM kesztyűm, markolatom, baseball sapkám, cross szemüvegem és táskám eladó. Utánvét megoldható aminek költsége 1500Ft.
Kesztyű: L,M,XL,XXL méret: 4000 Ft/pár
Kormánymarkolat: 3000Ft/pár
Sapka több típus: 4000Ft/db
Szemüveg: 6000Ft/db
Táska: 6000Ft/db

Rendeléshez kell név, cím, telefonszám és e-mail cím.
Érdeklődni és rendelni kizárólag e-mailben: pityinger79@gmail.com
Minden vásárló számlát kap a megvett termékről.
Mindenképpen 2013-tol! Azt a modell sorozatot komolyabb változtatások nélkül 2015ig gyártottak! Nekem 2015ös volt, csak jót tudok róla elmondani!!!
Sziasztok,
Melyik évjáratot érdemes venni az sxf 350ből? Esetleg jó-rossz tapasztalatok?
Ugy-ugy!
Teljesen egyetértek! Motort csak Olaszországból! (Na jó más honnan is) Nagyon sok van minden típusból. Én tíz éve vettem onnan egy Suzuki DL650-t hibátlan azóta is 4000 euro volt másfél évesen. Nemrég szintén onnan egy KTM525 EXC 2007. 86 órával 3500 euro. Patika.
Sziasztok
Ugy nez ki mukodik a lezerhegesztes a kopott vezermutengelynel, nem kell ujat venni. Ha valakinek kell, jelezzen, megoldjuk olcson, meg a palastkoszorulest is. Termeszetesen ez nem csak a vezmure igaz hanem akar ftgre is. Hobevitel szinte semmi, ezert lehet hasznalni, ellentetben a porszorassal vagy AVIval
Ez az állítás egyáltalán nem igaz!!! Egy perces keresésbe nem telt és máris találtam jóval olcsóbbakat:

https://www.moto.it/moto-usate...

Ezekből az árakból alkudni is lehet nem is keveset.
Egyébként két éve hajtom, de szelepállításon, meg olajcserén kívül egy csavart nem kellett meghúzni a blokkon. Természetesen a kopóalkatrészek mint pl fék, lánc azok fogynak rendesen.
Amúgy szerintem azért is megéri onnan (olaszból) venni motort, mert ott talán még van pénze a tulajnak rendszeresen szervizelni, normális alkatrészekkel, stb. Itthon vegyél már egy motort ami rendesen volt karbantartva. Az első max a második tulaj után lehet ilyet venni (2 millióért, (amennyiért elhozza a szalonból papírok nélkül)) :D de nem egy 10 éves motort, mert az itt kb 10 gazdán átment, mindenki csak rúgta, egy forintot nem költött rá, minden kókány rajta. Ugyanennyi pénzért néztem itthon is ilyeneket, förtelmes volt mind...
A nevezett motorom pedig első gazdás forgalmi szerint, megvan a gyári könyve amibe bele van írva az 50 éves olasz parizer neve, aki a boltból vette és kétlem hogy versenyzett volna vele, mert a kerekek nem voltak összeverve, a hűtők szép egészségesek, a karok, munkahengerek nem voltak tákolva hajtogatva hegesztve, féknyergek nem lógnak, küllők nem voltak kikopva, kinyalva a felniből, minden csavar gyári, kormány egyenes, sérülés mentes, segédváz nincs hegesztve, elgörbülve, kipufogó sehol nincs összeverve, nem lóg rajta mint katiban a gyerek. Szerintem aki kicsit ért a motorokhoz meg tudja állapítani, hogy "versenyeztek" -e azzal a motorral vagy nem. Ha igen akkor minden alkatrészt kicseréltek rajta, ami viszont többe kerül mint a motor ára, szóval nem igazán éri meg senkinek. Egy szó mint száz nekem eddig két motorvásárlásom volt onnan, egyik se volt egy lerúgott szar, szerencsére.
Olaszországban, drágább a motor mint itthon..!!!! Miért éri meg mégis egy olcsóbb piacra behozni ? Ami hozzánk kerül az mind leharcolt versenymotor, ami kint eladhatatlan. Mire haza kerülnek, valahogy visszapörögnek az óráik mesterszálláson. Volt akinek a pofájába is mondta a mesterszállási "Gazda", fél évvel a vétel és egy generál után. "Ezek minimum 400-600 órás versenymotorok és mit gondoltál a tiéd kivétel ?" 120 óra volt eladáskor a gépbe.
2009 450-es fejér megye környéke de 100km belül nem gond
Hello,
eladó cross sisak és szemüveg KTM színben: https://www.kepesmotor.hu/kros...
Vannak tobben. Merre?
Egyebkent most is van egy 300as es 525os szetboritva a muhelybe.
2v4 utem? Mikori?
sziasztok
KTM EXC blokk felújításban tapasztalt hozzáértő szerelőt/szervízt tudtok ajánlani? köszi
Jol mondod, en is kb 2eve vettem tole az 525ot. Nincs semmi gond de azert szetboritottam most es hat azert egy nicasilozas raferne. Nem a dugo kopik hanem a nicasil ezeknel. Amugy patent a gep.
Attila meg egy kulon vilag,valahogy nem sikerult szocializalodnia sztem (bar ezt biztosan nem tudom) es ezert fura figuranak tunik....jah es nem kicsit
Jó csávó az az Attila de kell előtte legalább egy xanax de inkább kettő
Hihetetlen mennyiségű motort elhordanak tőle a románok
Egy csomó cucc fent sincs az oldalán el kell menni és körbenézni
Onnan van az SMC-m ;)
Mesterszálláson találsz megfelelő motort. Olaszból hordja be a srác, ott azért még máshogy vannak szervizelve a gépek :)
krosszmotorok.hu oldalon nézelődj mindig vannak jó motorok, csak hamar eladja őket.
Én pl 2 éve vettem egy 525-öst 267órával és kb 10000 km-rel. Jól felszerelt volt, alu kartervédő, spéci karbon vázvédők, gyári tükrök, oldalsztender, láncvédő szóval minden. Most van benne 380 óra, de olajcserén meg szelepállításon kívül a blokkhoz nem kellett nyúlni. 750k volt akkor az ára. Papíros. Hahun ugyanezt kb 1 millió alatt nem adták volna...
Köszi a válaszokat! Még nézelődök, ha látok valamit majd, kikérem a véleményeteket! Jól lenne még egy KTM a garázsba
Egy régi cikk, hátha segít. https://www.sportmotor.hu/maga...
Jelenleg ezen ársávban nem túl nagy a kínálat, nagyon meg kell gondolni a vásárlást.
5-600 felé kb szopó roller van KTM fronton
Gagyi japán motorokból még esetleg találsz olyat ami még nagyjából egybe van
Nézz körbe milyen exc motorok vannak 500 ért a többsége 50x szétszedett 10+ éve csak kókányolt vackok
Ismerek pár régi exc-t kb akkor adták el amikor már menthetetlen állapotban volt
Legalábbis gazdasági csőd lett volna helyreállítani
Az a baj, hogy nem nagyon van az ismeretségi körben endurós. Vegyesen lenne tájtúra/hegynek fel. Sajnos csak évi néhány alkalom lenne és futóznám, nem kellene rá rendszám!
Ha teheted próbálj ki minél többet, milyen jellegű lenne az endurózás, tájtúra vagy hegynek neki? Sokat hajtanál egy szezonba? Futóznád vagy lábán mennél a helyig ahol motorozol?
Köszi!
És ha inkább maradnék a KTM-nél?