Sziasztok!
Tanácsot szeretnék Tőletek, nálam tapasztaltabbaktól kérni! Teljesen kezdőként milyen géppel lenne érdemes belekezdeni az endurózásba? Egyáltalán 2 vagy 4 ütemű gépben gondolkozzak-e? Olyan 5-600 ezer Huf közötti keret áll a rendelkezésemre.
Köszi előre is!
Na az a lenyeg! Nehez jol letomiteni a szetkopott csatlakozast, hogy tartos is maradjon. Van ra par trukk ha nem birsz vele es hamar megadja majd magat a tomites es ismet kifuj.
Ha viszont a csonk rogzitesenel fujt ki akkor egyszerubb eset.
Jo hogy figyeltel ra, sokan nem teszik es akkor a kipu szelepek banjak hamar.
El se hiszem de jólett. Attól a kis lószar kifujástól volt ami kb alig látszott. Próbáltam nektek lefényképezni de vakuval már nem is látszódott :D De a lényeg hogy fasza lett, köszi a válaszokat, jók vagytok!
Egy nagyon kicsi kifújást találtam a leömlő csatlakozásánál, most letömítettem. Késöbb próba. Ha nem jó akkor próbálkozok a keverékcsavaron kicsit dúsítani ha akkor sem jó akkor talán a tűn állítok csak akkor felmerül bennem a kérdés elötte miért nem durrogott?! Egy tű nem állítódik el magától. Na mindegy remélem már elötte megoldódik.
Na jo azert az alapokat csak nem kell reszletezni....
Pumpa az exc 450ben. Aha.
A henger-leomlo viszont szokott ritkan problemas lenni. Ha latni kifujast akkor kell vele foglalkozni.
Kipu oldalrol nem kenyesek ezek, inkabb szivo oldalt
Menj végig az üza szűrő, pumpa, légszűrő vonalon, majd kipuff tömítés, kipuff vonalon és ha mindegyik ok - nincs dugulás, pumpa ok, légszűrő tiszta, tömítés ok, nincs repedés lyuk a leömlőn, nincs kiégve a tömés - én csak akkor babrálnék a karbival főként ha a gyertyakép is jó.
Egy kérdésem lenne. 2004-es 450 EXC-m az elmult időben elkezdett motorféknél elég sokat durrogni, amit elötte nem csinált. Karbit kitiszitottam, szelephézag jó. Valakinek valami ötlet erre? Elötte ha rendesen visszagangoltam direkt vártam hogy néha néha durranjon egyet most meg mintha lőnének, főleg akkor ha sokat gurulok motorféken és már kezd alacsony lenni a fordulat . A motor jól megy, változást nemérzek csak egyszer motorozás közbe egyre többet kezdett visszapofázni. Aggódnom kéne? :D
1-2 napja szarakodik az önindítóm. Néha hibátlanul teker néha viszont nem csinál semmit, olyankor olyan hang jön az önindító reléből(gondolom én) mintha áthúzna az áram 2 vezeték között, de elég szép hangosan. Mit lenne érdemes megnézni? Pár napja elég szépen megúsztattam a motort, bőven önindító magasság felett. Van ott valami amit érdemes lenne megnézni?
Jól hangzik eddig. Pár szót tudnál mondani az ilyen dugó, hajtokar...stb szerviz cseréről? Milyen üzemóra intervallum között kell cserélni az ilyen motorikus alkatrészeket. Vagy ha van típus hiba esetleg :)
Köszönöm!
5-600 felé nézz valami drz motort aztán rájössz mire van szükség
Tanácsot szeretnék Tőletek, nálam tapasztaltabbaktól kérni! Teljesen kezdőként milyen géppel lenne érdemes belekezdeni az endurózásba? Egyáltalán 2 vagy 4 ütemű gépben gondolkozzak-e? Olyan 5-600 ezer Huf közötti keret áll a rendelkezésemre.
Köszi előre is!
Ha viszont a csonk rogzitesenel fujt ki akkor egyszerubb eset.
Jo hogy figyeltel ra, sokan nem teszik es akkor a kipu szelepek banjak hamar.
aha:-) 2004
https://www.amazon.com/Genuine...
de megkapod e-bay-en is
https://m.ebay.ie/itm/Genuine-...
A tiédben nincs?
Pumpa az exc 450ben. Aha.
A henger-leomlo viszont szokott ritkan problemas lenni. Ha latni kifujast akkor kell vele foglalkozni.
Kipu oldalrol nem kenyesek ezek, inkabb szivo oldalt
EXC 450 '04
Köszönöm!